history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2014-07-10 do 2015-01-07

§ 4. [5] 1. Sekretarz Stanu, Podsekretarze Stanu oraz Dyrektor Generalny podpisują, według właściwości, w szczególności pisma adresowane do niewymienionych w § 3 ust. 2 pkt 1 członków kierownictw Kancelarii Prezydenta, Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, Najwyższej Izby Kontroli, Polskiej Akademii Nauk, członków kierownictw ministerstw i centralnych organów administracji rządowej, marszałków województw, przewodniczących sejmików województw, wojewodów, członków kierownictw organizacji politycznych, członków kierownictw związków zawodowych i stowarzyszeń o zasięgu ogólnokrajowym, oraz pisma i dokumenty zastrzeżone do ich podpisu na podstawie niniejszego zarządzenia.

2. W imieniu Ministra Dyrektor Generalny może podpisywać pisma w zakresie nadzorowanej problematyki z wyłączeniem dokumentów, o których mowa w ust. 3.

3. W imieniu Ministra Sekretarz Stanu i Podsekretarze Stanu mogą podpisywać pisma w zakresie nadzorowanej problematyki, a w szczególności:

1) pisma przesyłające projekty aktów normatywnych lub innych dokumentów rządowych do uzgodnień, konsultacji publicznych lub opiniowania;

2) pisma przekazujące uwagi Ministerstwa do projektów aktów normatywnych lub innych dokumentów rządowych w ramach uzgodnień;

3) odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie, wnioski, skargi i interwencje posłów i senatorów oraz dezyderaty, materiały i opinie komisji sejmowych i senackich, a także informacji dla komisji i podkomisji sejmowych, komisji senackich oraz zespołów parlamentarnych.

[5] § 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 17 Ministra Sportu i Turystyki z dnia 10 lipca 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zakresów czynności Ministra, Sekretarza Stanu, Podsekretarzy Stanu oraz Dyrektora Generalnego w Ministerstwie Sportu i Turystyki (Dz.U.MSiT. poz. 18). Zmiana weszła w życie 10 lipca 2014 r., z mocą od 3 lipca 2014 r.

Wersja obowiązująca od 2014-07-10 do 2015-01-07

§ 4. [5] 1. Sekretarz Stanu, Podsekretarze Stanu oraz Dyrektor Generalny podpisują, według właściwości, w szczególności pisma adresowane do niewymienionych w § 3 ust. 2 pkt 1 członków kierownictw Kancelarii Prezydenta, Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, Najwyższej Izby Kontroli, Polskiej Akademii Nauk, członków kierownictw ministerstw i centralnych organów administracji rządowej, marszałków województw, przewodniczących sejmików województw, wojewodów, członków kierownictw organizacji politycznych, członków kierownictw związków zawodowych i stowarzyszeń o zasięgu ogólnokrajowym, oraz pisma i dokumenty zastrzeżone do ich podpisu na podstawie niniejszego zarządzenia.

2. W imieniu Ministra Dyrektor Generalny może podpisywać pisma w zakresie nadzorowanej problematyki z wyłączeniem dokumentów, o których mowa w ust. 3.

3. W imieniu Ministra Sekretarz Stanu i Podsekretarze Stanu mogą podpisywać pisma w zakresie nadzorowanej problematyki, a w szczególności:

1) pisma przesyłające projekty aktów normatywnych lub innych dokumentów rządowych do uzgodnień, konsultacji publicznych lub opiniowania;

2) pisma przekazujące uwagi Ministerstwa do projektów aktów normatywnych lub innych dokumentów rządowych w ramach uzgodnień;

3) odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie, wnioski, skargi i interwencje posłów i senatorów oraz dezyderaty, materiały i opinie komisji sejmowych i senackich, a także informacji dla komisji i podkomisji sejmowych, komisji senackich oraz zespołów parlamentarnych.

[5] § 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 17 Ministra Sportu i Turystyki z dnia 10 lipca 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zakresów czynności Ministra, Sekretarza Stanu, Podsekretarzy Stanu oraz Dyrektora Generalnego w Ministerstwie Sportu i Turystyki (Dz.U.MSiT. poz. 18). Zmiana weszła w życie 10 lipca 2014 r., z mocą od 3 lipca 2014 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-04-24 do 2014-07-09

§ 4.  W imieniu Ministra Sekretarz Stanu, Podsekretarze Stanu oraz Dyrektor Generalny mogą podpisywać pisma w zakresie nadzorowanej problematyki, w tym:

1) pisma adresowane do niewymienionych w § 3 ust. 2 pkt 1 członków kierownictw Kancelarii Prezydenta, Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, Najwyższej Izby Kontroli, Polskiej Akademii Nauk, członków kierownictw ministerstw i centralnych organów administracji rządowej, marszałków województw, przewodniczących sejmików województw, wojewodów, członków kierownictw organizacji politycznych, członków kierownictw związków zawodowych i stowarzyszeń o zasięgu ogólnokrajowym;

2) pisma przesyłające projekty aktów normatywnych lub innych dokumentów rządowych do uzgodnień, konsultacji publicznych lub opiniowania;

3) pisma przekazujące uwagi Ministerstwa do projektów aktów normatywnych lub innych dokumentów rządowych w ramach uzgodnień;

4) odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie, wnioski, skargi i interwencje posłów i senatorów oraz dezyderaty, materiały i opinie komisji sejmowych.