history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2015-11-03

§ 11. 1. Komórka organizacyjna lub jednostka organizacyjna przekazuje projekt wraz z dokumentami, o których mowa w § 10 ust. 1 lub 3, oraz informacją o uzyskaniu zgody na opracowanie projektu, o której mowa w § 9 ust. 1, do uzgodnień w resorcie administracji i cyfryzacji.

2. [2] Komórki organizacyjne, Departament Prawny, urzędy obsługujące organy nadzorowane przez Ministra, jednostki organizacyjne i Zespół do Spraw Ocen Skutków Regulacji zgłaszają uwagi do projektu w terminie 7 dni od dnia otrzymania projektu, chyba że został wyznaczony krótszy termin na zgłaszanie uwag i został on szczegółowo uzasadniony.

3. Projekt, który powoduje skutki finansowe w częściach budżetu państwa, których dysponentem jest Minister, jest kierowany w ramach uzgodnień w resorcie administracji i cyfryzacji wraz z uzasadnieniem oraz odpowiednio oceną skutków regulacji albo testem regulacyjnym do Departamentu Budżetu i Finansów Ministerstwa.

4. [3] W ramach uzgodnień projektu w resorcie administracji i cyfryzacji komórka organizacyjna kieruje projekt do Zespołu do Spraw Oceny Skutków Regulacji w celu ustalenia zakresu, sposobu i czasu trwania konsultacji publicznych, zgodnie z zasadami prowadzenia konsultacji publicznych określonymi w rozdziale 4, oraz w celu zaopiniowania uzasadnienia, testu regulacyjnego albo oceny skutków regulacji.

5. W celu ustalenia zakresu, sposobu i czasu trwania konsultacji publicznych komórka organizacyjna dołącza do projektu informację, która wskazuje:

1) proponowany czas trwania konsultacji publicznych, a w przypadku konsultacji publicznych, dla których określono termin krótszy niż 21 dni – uzasadnienie skrócenia tego terminu;

2) omówienie projektu, które zawiera zwięzłe określenie istoty rozwiązań zawartych w projekcie;

3) sposób zgłaszania uwag i opinii;

4) koordynatora konsultacji publicznych – przedstawiciela komórki organizacyjnej odpowiedzialnej za projekt, który czuwa nad przebiegiem konsultacji publicznych i przestrzeganiem zasad ich prowadzenia, o których mowa w § 29 ust. 2;

5) listę podmiotów, do których projekt zostanie indywidualnie skierowany w ramach konsultacji publicznych wraz z określeniem ich adresów poczty elektronicznej i numerów faksów.

6. [4] Zespół do Spraw Oceny Skutków Regulacji uzgadnia treść informacji, o której mowa w ust. 5.

7. [5] Uzgodniona z Zespołem do Spraw Ocen Skutków Regulacji treść informacji, o której mowa w ust. 5, jest przekazywana do Biura Ministra w celu opracowania jej ostatecznej redakcji.

[2] § 11 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) zarządzenia nr 51 Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie prac nad projektami aktów normatywnych oraz projektami założeń projektów ustaw w resorcie administracji i cyfryzacji (Dz.U.MAiC. poz. 76). Zmiana weszła w życie 3 listopada 2015 r.

[3] § 11 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) zarządzenia nr 51 Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie prac nad projektami aktów normatywnych oraz projektami założeń projektów ustaw w resorcie administracji i cyfryzacji (Dz.U.MAiC. poz. 76). Zmiana weszła w życie 3 listopada 2015 r.

[4] § 11 ust. 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. c) zarządzenia nr 51 Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie prac nad projektami aktów normatywnych oraz projektami założeń projektów ustaw w resorcie administracji i cyfryzacji (Dz.U.MAiC. poz. 76). Zmiana weszła w życie 3 listopada 2015 r.

[5] § 11 ust. 7 dodany przez § 1 pkt 2 lit. d) zarządzenia nr 51 Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie prac nad projektami aktów normatywnych oraz projektami założeń projektów ustaw w resorcie administracji i cyfryzacji (Dz.U.MAiC. poz. 76). Zmiana weszła w życie 3 listopada 2015 r.

Wersja obowiązująca od 2015-11-03

§ 11. 1. Komórka organizacyjna lub jednostka organizacyjna przekazuje projekt wraz z dokumentami, o których mowa w § 10 ust. 1 lub 3, oraz informacją o uzyskaniu zgody na opracowanie projektu, o której mowa w § 9 ust. 1, do uzgodnień w resorcie administracji i cyfryzacji.

2. [2] Komórki organizacyjne, Departament Prawny, urzędy obsługujące organy nadzorowane przez Ministra, jednostki organizacyjne i Zespół do Spraw Ocen Skutków Regulacji zgłaszają uwagi do projektu w terminie 7 dni od dnia otrzymania projektu, chyba że został wyznaczony krótszy termin na zgłaszanie uwag i został on szczegółowo uzasadniony.

3. Projekt, który powoduje skutki finansowe w częściach budżetu państwa, których dysponentem jest Minister, jest kierowany w ramach uzgodnień w resorcie administracji i cyfryzacji wraz z uzasadnieniem oraz odpowiednio oceną skutków regulacji albo testem regulacyjnym do Departamentu Budżetu i Finansów Ministerstwa.

4. [3] W ramach uzgodnień projektu w resorcie administracji i cyfryzacji komórka organizacyjna kieruje projekt do Zespołu do Spraw Oceny Skutków Regulacji w celu ustalenia zakresu, sposobu i czasu trwania konsultacji publicznych, zgodnie z zasadami prowadzenia konsultacji publicznych określonymi w rozdziale 4, oraz w celu zaopiniowania uzasadnienia, testu regulacyjnego albo oceny skutków regulacji.

5. W celu ustalenia zakresu, sposobu i czasu trwania konsultacji publicznych komórka organizacyjna dołącza do projektu informację, która wskazuje:

1) proponowany czas trwania konsultacji publicznych, a w przypadku konsultacji publicznych, dla których określono termin krótszy niż 21 dni – uzasadnienie skrócenia tego terminu;

2) omówienie projektu, które zawiera zwięzłe określenie istoty rozwiązań zawartych w projekcie;

3) sposób zgłaszania uwag i opinii;

4) koordynatora konsultacji publicznych – przedstawiciela komórki organizacyjnej odpowiedzialnej za projekt, który czuwa nad przebiegiem konsultacji publicznych i przestrzeganiem zasad ich prowadzenia, o których mowa w § 29 ust. 2;

5) listę podmiotów, do których projekt zostanie indywidualnie skierowany w ramach konsultacji publicznych wraz z określeniem ich adresów poczty elektronicznej i numerów faksów.

6. [4] Zespół do Spraw Oceny Skutków Regulacji uzgadnia treść informacji, o której mowa w ust. 5.

7. [5] Uzgodniona z Zespołem do Spraw Ocen Skutków Regulacji treść informacji, o której mowa w ust. 5, jest przekazywana do Biura Ministra w celu opracowania jej ostatecznej redakcji.

[2] § 11 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) zarządzenia nr 51 Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie prac nad projektami aktów normatywnych oraz projektami założeń projektów ustaw w resorcie administracji i cyfryzacji (Dz.U.MAiC. poz. 76). Zmiana weszła w życie 3 listopada 2015 r.

[3] § 11 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) zarządzenia nr 51 Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie prac nad projektami aktów normatywnych oraz projektami założeń projektów ustaw w resorcie administracji i cyfryzacji (Dz.U.MAiC. poz. 76). Zmiana weszła w życie 3 listopada 2015 r.

[4] § 11 ust. 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. c) zarządzenia nr 51 Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie prac nad projektami aktów normatywnych oraz projektami założeń projektów ustaw w resorcie administracji i cyfryzacji (Dz.U.MAiC. poz. 76). Zmiana weszła w życie 3 listopada 2015 r.

[5] § 11 ust. 7 dodany przez § 1 pkt 2 lit. d) zarządzenia nr 51 Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie prac nad projektami aktów normatywnych oraz projektami założeń projektów ustaw w resorcie administracji i cyfryzacji (Dz.U.MAiC. poz. 76). Zmiana weszła w życie 3 listopada 2015 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-05-19 do 2015-11-02

§ 11. 1. Komórka organizacyjna lub jednostka organizacyjna przekazuje projekt wraz z dokumentami, o których mowa w § 10 ust. 1 lub 3, oraz informacją o uzyskaniu zgody na opracowanie projektu, o której mowa w § 9 ust. 1, do uzgodnień w resorcie administracji i cyfryzacji.

2. Komórki organizacyjne, Departament Prawny, urzędy obsługujące organy nadzorowane przez Ministra i jednostki organizacyjne zgłaszają uwagi do projektu w terminie 7 dni od dnia otrzymania projektu, chyba że został wyznaczony krótszy termin na zgłaszanie uwag i został on szczegółowo uzasadniony.

3. Projekt, który powoduje skutki finansowe w częściach budżetu państwa, których dysponentem jest Minister, jest kierowany w ramach uzgodnień w resorcie administracji i cyfryzacji wraz z uzasadnieniem oraz odpowiednio oceną skutków regulacji albo testem regulacyjnym do Departamentu Budżetu i Finansów Ministerstwa.

4. W ramach uzgodnień projektu w resorcie administracji i cyfryzacji komórka organizacyjna kieruje projekt do Biura Ministra w celu ustalenia zakresu, sposobu i czasu trwania konsultacji publicznych, zgodnie z zasadami prowadzenia konsultacji publicznych określonymi w rozdziale 4, oraz w celu zaopiniowania uzasadnienia, testu regulacyjnego albo oceny skutków regulacji.

5. W celu ustalenia zakresu, sposobu i czasu trwania konsultacji publicznych komórka organizacyjna dołącza do projektu informację, która wskazuje:

1) proponowany czas trwania konsultacji publicznych, a w przypadku konsultacji publicznych, dla których określono termin krótszy niż 21 dni – uzasadnienie skrócenia tego terminu;

2) omówienie projektu, które zawiera zwięzłe określenie istoty rozwiązań zawartych w projekcie;

3) sposób zgłaszania uwag i opinii;

4) koordynatora konsultacji publicznych – przedstawiciela komórki organizacyjnej odpowiedzialnej za projekt, który czuwa nad przebiegiem konsultacji publicznych i przestrzeganiem zasad ich prowadzenia, o których mowa w § 29 ust. 2;

5) listę podmiotów, do których projekt zostanie indywidualnie skierowany w ramach konsultacji publicznych wraz z określeniem ich adresów poczty elektronicznej i numerów faksów.

6. Biuro Ministra uzgadnia treść informacji, o której mowa w ust. 5.