history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2015-11-10

§ 2. W skład Komitetu Sterującego Zadania wchodzą:

1) Przewodniczący Komitetu – Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji sprawujący nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – informatyzacja,

2) Główni Użytkownicy:

a) Dyrektor Departamentu Wyznań Religijnych oraz Mniejszości Narodowych i Etnicznych w Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji,

b) Naczelnik Wydziału Mniejszości Narodowych i Etnicznych Departamentu Wyznań Religijnych oraz Mniejszości Narodowych i Etnicznych w Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji,

3) [1] Główny Dostawca – Dyrektor Centrum Cyfrowej Administracji

– zwani dalej „Członkami Komitetu”;

4) Sekretarz – przedstawiciel Centrum Projektów Informatycznych wskazany przez Głównego Dostawcę w uzgodnieniu z Przewodniczącym Komitetu.

[1] § 2 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 54 Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 listopada 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego zadania polegającego na opracowaniu i wdrożeniu systemu teleinformatycznego obsługi dotacji przyznawanych na podstawie art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 6 stycznia 2005 r. o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym (Dz.U.MAiC. poz. 79). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2015 r.

Wersja obowiązująca od 2015-11-10

§ 2. W skład Komitetu Sterującego Zadania wchodzą:

1) Przewodniczący Komitetu – Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji sprawujący nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – informatyzacja,

2) Główni Użytkownicy:

a) Dyrektor Departamentu Wyznań Religijnych oraz Mniejszości Narodowych i Etnicznych w Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji,

b) Naczelnik Wydziału Mniejszości Narodowych i Etnicznych Departamentu Wyznań Religijnych oraz Mniejszości Narodowych i Etnicznych w Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji,

3) [1] Główny Dostawca – Dyrektor Centrum Cyfrowej Administracji

– zwani dalej „Członkami Komitetu”;

4) Sekretarz – przedstawiciel Centrum Projektów Informatycznych wskazany przez Głównego Dostawcę w uzgodnieniu z Przewodniczącym Komitetu.

[1] § 2 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 54 Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 listopada 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego zadania polegającego na opracowaniu i wdrożeniu systemu teleinformatycznego obsługi dotacji przyznawanych na podstawie art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 6 stycznia 2005 r. o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym (Dz.U.MAiC. poz. 79). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2015 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-03-20 do 2015-11-09

§ 2.  W skład Komitetu Sterującego Zadania wchodzą:

1) Przewodniczący Komitetu – Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji sprawujący nadzór nad prowadzeniem spraw objętych działem administracji rządowej – informatyzacja,

2) Główni Użytkownicy:

a) Dyrektor Departamentu Wyznań Religijnych oraz Mniejszości Narodowych i Etnicznych w Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji,

b) Naczelnik Wydziału Mniejszości Narodowych i Etnicznych Departamentu Wyznań Religijnych oraz Mniejszości Narodowych i Etnicznych w Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji,

3) Główny Dostawca – Dyrektor Centrum Projektów Informatycznych

– zwani dalej „Członkami Komitetu”;

4) Sekretarz – przedstawiciel Centrum Projektów Informatycznych wskazany przez Głównego Dostawcę w uzgodnieniu z Przewodniczącym Komitetu.