Wersja obowiązująca od 2015-07-01 do 2015-07-01
[1] Zatwierdza się:
1) ustanowienie rejonu kontrolowanego lotniska Heringsdorf – Heringsdorf Area:
Oznaczenie przestrzeni powietrznej oraz współrzędne geograficzne jej granic bocznych (WGS-84) |
Granice pionowe i klasa przestrzeni |
|
Heringsdorf Area |
FL 95 D |
|
(Terminal Controlled Area) |
||
Linia łącząca następujące punkty: |
||
53°57’45”N |
014°14’00”E |
|
53°55’20”N |
014°27’30”E |
|
53°53’40”N |
014°38’00”E |
|
53°41’30”N |
014°33’40”E |
|
53°41’05”N |
014°16’50”E |
|
dalej wzdłuż granicy |
||
polsko-niemieckiej |
||
53°57’45”N |
014°14’00”E |
2) ustanowienie strefy kontrolowanej lotniska Heringsdorf – Heringsdorf CTR:
Oznaczenie przestrzeni powietrznej oraz współrzędne geograficzne jej granic bocznych (WGS-84) |
Granice pionowe i klasa przestrzeni |
|
Heringsdorf CTR |
2500 ft AMSL D |
|
Linia łącząca następujące punkty: |
||
53°55’20”N |
014°13’00”E |
|
53°54’05”N |
014°20’25”E |
|
53°48’20”N |
014°17’40”E |
|
53°48’40”N |
014°15’20”E |
|
dalej wzdłuż granicy polsko-niemieckiej |
||
53°55’20”N |
014°13’00”E |
3) ustanowienie obszaru kontrolowanego lotniska Cottbus-Drewitz – Cottbus-Drewitz CTA:
Oznaczenie przestrzeni powietrznej oraz współrzędne geograficzne jej granic bocznych (WGS-84) |
Granice pionowe i klasa przestrzeni |
|
Cottbus-Drewitz CTA |
FL 85 D |
|
(Terminal Controlled Area) |
||
Linia łącząca następujące punkty: |
||
52°04’09”N |
014°45’23”E |
|
52°04’35”N |
014°58’20”E |
|
51°50’33”N |
015°00’27”E |
|
51°45’30”N |
014°39’44”E |
|
dalej wzdłuż granicy |
||
polsko-niemieckiej |
||
52°04’09”N |
014°45’23”E |
4) ustanowienie przestrzeni terminalowej lotniska Cottbus-Drewitz – Cottbus-Drewitz Airspace:
Oznaczenie przestrzeni powietrznej oraz współrzędne geograficzne jej granic bocznych (WGS-84) |
Granice pionowe i klasa przestrzeni) |
|
Cottbus-Drewitz Airspace |
2500 ft AGL D |
|
(Terminal Controlled Area) |
||
Linia łącząca następujące punkty: |
||
52°00’25”N |
014°43’21”E |
|
następnie fragment okręgu o promieniu 10 NM wokół punku wyznaczonego przez współrzędne: |
||
51°53’21”N |
014°31’55”E |
|
51°50’43”N |
014°47’29”E |
|
51°48’08”N |
014°36’57”E |
|
dalej wzdłuż granicy |
||
polsko-niemieckiej |
||
52°00’25”N |
014°43’21”E |
[1] § 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 decyzji nr 48 Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego z dnia 10 grudnia 2014 r. zmieniającej decyzję w sprawie zatwierdzenia zmian elementów struktury przestrzeni powietrznej (Dz.U.ULC. poz. 85). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2012 r.
Wersja obowiązująca od 2015-07-01 do 2015-07-01
[1] Zatwierdza się:
1) ustanowienie rejonu kontrolowanego lotniska Heringsdorf – Heringsdorf Area:
Oznaczenie przestrzeni powietrznej oraz współrzędne geograficzne jej granic bocznych (WGS-84) |
Granice pionowe i klasa przestrzeni |
|
Heringsdorf Area |
FL 95 D |
|
(Terminal Controlled Area) |
||
Linia łącząca następujące punkty: |
||
53°57’45”N |
014°14’00”E |
|
53°55’20”N |
014°27’30”E |
|
53°53’40”N |
014°38’00”E |
|
53°41’30”N |
014°33’40”E |
|
53°41’05”N |
014°16’50”E |
|
dalej wzdłuż granicy |
||
polsko-niemieckiej |
||
53°57’45”N |
014°14’00”E |
2) ustanowienie strefy kontrolowanej lotniska Heringsdorf – Heringsdorf CTR:
Oznaczenie przestrzeni powietrznej oraz współrzędne geograficzne jej granic bocznych (WGS-84) |
Granice pionowe i klasa przestrzeni |
|
Heringsdorf CTR |
2500 ft AMSL D |
|
Linia łącząca następujące punkty: |
||
53°55’20”N |
014°13’00”E |
|
53°54’05”N |
014°20’25”E |
|
53°48’20”N |
014°17’40”E |
|
53°48’40”N |
014°15’20”E |
|
dalej wzdłuż granicy polsko-niemieckiej |
||
53°55’20”N |
014°13’00”E |
3) ustanowienie obszaru kontrolowanego lotniska Cottbus-Drewitz – Cottbus-Drewitz CTA:
Oznaczenie przestrzeni powietrznej oraz współrzędne geograficzne jej granic bocznych (WGS-84) |
Granice pionowe i klasa przestrzeni |
|
Cottbus-Drewitz CTA |
FL 85 D |
|
(Terminal Controlled Area) |
||
Linia łącząca następujące punkty: |
||
52°04’09”N |
014°45’23”E |
|
52°04’35”N |
014°58’20”E |
|
51°50’33”N |
015°00’27”E |
|
51°45’30”N |
014°39’44”E |
|
dalej wzdłuż granicy |
||
polsko-niemieckiej |
||
52°04’09”N |
014°45’23”E |
4) ustanowienie przestrzeni terminalowej lotniska Cottbus-Drewitz – Cottbus-Drewitz Airspace:
Oznaczenie przestrzeni powietrznej oraz współrzędne geograficzne jej granic bocznych (WGS-84) |
Granice pionowe i klasa przestrzeni) |
|
Cottbus-Drewitz Airspace |
2500 ft AGL D |
|
(Terminal Controlled Area) |
||
Linia łącząca następujące punkty: |
||
52°00’25”N |
014°43’21”E |
|
następnie fragment okręgu o promieniu 10 NM wokół punku wyznaczonego przez współrzędne: |
||
51°53’21”N |
014°31’55”E |
|
51°50’43”N |
014°47’29”E |
|
51°48’08”N |
014°36’57”E |
|
dalej wzdłuż granicy |
||
polsko-niemieckiej |
||
52°00’25”N |
014°43’21”E |
[1] § 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 decyzji nr 48 Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego z dnia 10 grudnia 2014 r. zmieniającej decyzję w sprawie zatwierdzenia zmian elementów struktury przestrzeni powietrznej (Dz.U.ULC. poz. 85). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2012 r.