Wersja obowiązująca od 2011-03-10
Zatwierdza się:
1. zmianę desygnatorów dróg lotniczych:
a. UY310 (BODLA – KUNER) na UZ717;
b. L/UL730 (BINKA – CHO) na M/UM602;
c. T/UT545 (CHO – ALUKA) na L/UL730;
2. wprowadzenie nowej drogi lotniczej UN5:
Oznaczenie AWY |
Init Mag |
Dist |
Granice pionowe (FL) |
Kierunek poziomów przelotów |
WID |
Uwagi |
|
MNM FL Odd |
MNM FL Even |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
6 |
7 |
UN5 |
|
|
|
|
|
|
|
∆ VENES |
|
|
|
|
|
|
|
|
342 |
68.1 |
460 |
290 ↑ |
300 ↓ |
18.5 |
CDR 1 patrz: ENR 1.3 dodatkowo droga dostępna MONFRI DLY FM 2000 UTC (2100 UTC) to 0500 UTC (0600 UTC). W pozostałym okresie droga niedostępna. |
∆ LIMVI |
|
|
|
|
|
|
|
|
343 |
299.3 |
460 |
290 ↑ |
300 ↓ |
18.5 |
CDR 1 patrz: ENR 1.3 dodatkowo droga dostępna MONFRI DLY FM 2000 UTC (2100 UTC) to 0500 UTC (0600 UTC). W pozostałym okresie droga niedostępna. |
▲ GITOV |
|
|
|
|
|
|
|
3. likwidację stref TSA40 oraz TSA41.
Wersja obowiązująca od 2011-03-10
Zatwierdza się:
1. zmianę desygnatorów dróg lotniczych:
a. UY310 (BODLA – KUNER) na UZ717;
b. L/UL730 (BINKA – CHO) na M/UM602;
c. T/UT545 (CHO – ALUKA) na L/UL730;
2. wprowadzenie nowej drogi lotniczej UN5:
Oznaczenie AWY |
Init Mag |
Dist |
Granice pionowe (FL) |
Kierunek poziomów przelotów |
WID |
Uwagi |
|
MNM FL Odd |
MNM FL Even |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
6 |
7 |
UN5 |
|
|
|
|
|
|
|
∆ VENES |
|
|
|
|
|
|
|
|
342 |
68.1 |
460 |
290 ↑ |
300 ↓ |
18.5 |
CDR 1 patrz: ENR 1.3 dodatkowo droga dostępna MONFRI DLY FM 2000 UTC (2100 UTC) to 0500 UTC (0600 UTC). W pozostałym okresie droga niedostępna. |
∆ LIMVI |
|
|
|
|
|
|
|
|
343 |
299.3 |
460 |
290 ↑ |
300 ↓ |
18.5 |
CDR 1 patrz: ENR 1.3 dodatkowo droga dostępna MONFRI DLY FM 2000 UTC (2100 UTC) to 0500 UTC (0600 UTC). W pozostałym okresie droga niedostępna. |
▲ GITOV |
|
|
|
|
|
|
|
3. likwidację stref TSA40 oraz TSA41.