history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2011-03-10

§ 1. Zatwierdza się:

1. zmianę desygnatorów dróg lotniczych:

a. UY310 (BODLA – KUNER) na UZ717;

b. L/UL730 (BINKA – CHO) na M/UM602;

c. T/UT545 (CHO – ALUKA) na L/UL730;

2. wprowadzenie nowej drogi lotniczej UN5:

Oznaczenie AWY
Znaczący punkt nawigacyjny

Init Mag
Trk
(*)

Dist
(km)

Granice pionowe (FL)
Klasyfika-
cja
przestrzeni

Kierunek poziomów przelotów

WID
(km)

Uwagi

MNM FL Odd

MNM FL Even

1

2

3

4

5

 

6

7

UN5

 

 

 

 

 

 

 

∆ VENES
51°08'56”N 021°54'38”E

 

 

 

 

 

 

 

 

342
162

68.1

460
285
[C]

290 ↑

300

18.5

CDR 1 patrz: ENR 1.3 dodatkowo droga dostępna MONFRI DLY FM 2000 UTC (2100 UTC) to 0500 UTC (0600 UTC). W pozostałym okresie droga niedostępna.

∆ LIMVI
51°44'42”N 021°41'08”E

 

 

 

 

 

 

 

 

343
162

299.3

460
285
[C]

290

300

18.5

CDR 1 patrz: ENR 1.3 dodatkowo droga dostępna MONFRI DLY FM 2000 UTC (2100 UTC) to 0500 UTC (0600 UTC). W pozostałym okresie droga niedostępna.

▲ GITOV
54°22'06”N 020°41'54”E

 

 

 

 

 

 

 

 

3. likwidację stref TSA40 oraz TSA41.

Wersja obowiązująca od 2011-03-10

§ 1. Zatwierdza się:

1. zmianę desygnatorów dróg lotniczych:

a. UY310 (BODLA – KUNER) na UZ717;

b. L/UL730 (BINKA – CHO) na M/UM602;

c. T/UT545 (CHO – ALUKA) na L/UL730;

2. wprowadzenie nowej drogi lotniczej UN5:

Oznaczenie AWY
Znaczący punkt nawigacyjny

Init Mag
Trk
(*)

Dist
(km)

Granice pionowe (FL)
Klasyfika-
cja
przestrzeni

Kierunek poziomów przelotów

WID
(km)

Uwagi

MNM FL Odd

MNM FL Even

1

2

3

4

5

 

6

7

UN5

 

 

 

 

 

 

 

∆ VENES
51°08'56”N 021°54'38”E

 

 

 

 

 

 

 

 

342
162

68.1

460
285
[C]

290 ↑

300

18.5

CDR 1 patrz: ENR 1.3 dodatkowo droga dostępna MONFRI DLY FM 2000 UTC (2100 UTC) to 0500 UTC (0600 UTC). W pozostałym okresie droga niedostępna.

∆ LIMVI
51°44'42”N 021°41'08”E

 

 

 

 

 

 

 

 

343
162

299.3

460
285
[C]

290

300

18.5

CDR 1 patrz: ENR 1.3 dodatkowo droga dostępna MONFRI DLY FM 2000 UTC (2100 UTC) to 0500 UTC (0600 UTC). W pozostałym okresie droga niedostępna.

▲ GITOV
54°22'06”N 020°41'54”E

 

 

 

 

 

 

 

 

3. likwidację stref TSA40 oraz TSA41.