Wersja obowiązująca od 2020-06-26
1. [6] Kierujący komórkami organizacyjnymi, we współpracy z kierującymi nadzorowanych placówek zagranicznych, do 31 stycznia każdego roku przedstawiają Komitetowi propozycje ryzyk i działań zapobiegawczych oraz inne informacje niezbędne do opracowania rejestru ryzyk na dany rok kalendarzowy.
2. Komitet dokonuje analizy propozycji, o których mowa w ust. 1, w zakresie określonym w § 5 ust. 1 pkt 1. W przypadku konieczności wprowadzenia do nich zmian, ostateczna wersja zapisów w rejestrze ryzyk jest uzgadniana z właściwym kierującym komórką organizacyjną.
3. Przewodniczący Komitetu przedstawia projekt rejestru ryzyk do akceptacji dyrektorowi generalnemu do dnia 28 lutego każdego roku, a następnie przekazuje go pozostałym członkom Kierownictwa Ministerstwa oraz właścicielom ryzyk.
[6] § 15 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 zarządzenia nr 20 Ministra Spraw Zagranicznych z dnia 23 czerwca 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad zarządzania ryzykiem w działach administracji rządowej kierowanych przez Ministra Spraw Zagranicznych (Dz.U.MSZ. poz. 31). Zmiana weszła w życie 26 czerwca 2020 r.
Wersja obowiązująca od 2020-06-26
1. [6] Kierujący komórkami organizacyjnymi, we współpracy z kierującymi nadzorowanych placówek zagranicznych, do 31 stycznia każdego roku przedstawiają Komitetowi propozycje ryzyk i działań zapobiegawczych oraz inne informacje niezbędne do opracowania rejestru ryzyk na dany rok kalendarzowy.
2. Komitet dokonuje analizy propozycji, o których mowa w ust. 1, w zakresie określonym w § 5 ust. 1 pkt 1. W przypadku konieczności wprowadzenia do nich zmian, ostateczna wersja zapisów w rejestrze ryzyk jest uzgadniana z właściwym kierującym komórką organizacyjną.
3. Przewodniczący Komitetu przedstawia projekt rejestru ryzyk do akceptacji dyrektorowi generalnemu do dnia 28 lutego każdego roku, a następnie przekazuje go pozostałym członkom Kierownictwa Ministerstwa oraz właścicielom ryzyk.
[6] § 15 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 zarządzenia nr 20 Ministra Spraw Zagranicznych z dnia 23 czerwca 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad zarządzania ryzykiem w działach administracji rządowej kierowanych przez Ministra Spraw Zagranicznych (Dz.U.MSZ. poz. 31). Zmiana weszła w życie 26 czerwca 2020 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-07-28 do 2020-06-25
1. Kierujący komórkami organizacyjnymi, we współpracy z kierującymi nadzorowanymi placówkami zagranicznymi, do 31 stycznia każdego roku przedstawiają Komitetowi propozycje ryzyk i działań zapobiegawczych oraz inne informacje niezbędne do opracowania rejestru ryzyk na dany rok kalendarzowy.
2. Komitet dokonuje analizy propozycji, o których mowa w ust. 1, w zakresie określonym w § 5 ust. 1 pkt 1. W przypadku konieczności wprowadzenia do nich zmian, ostateczna wersja zapisów w rejestrze ryzyk jest uzgadniana z właściwym kierującym komórką organizacyjną.
3. Przewodniczący Komitetu przedstawia projekt rejestru ryzyk do akceptacji dyrektorowi generalnemu do dnia 28 lutego każdego roku, a następnie przekazuje go pozostałym członkom Kierownictwa Ministerstwa oraz właścicielom ryzyk.