history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2016-12-30 do 2019-12-23

§ 26. 1. Kierownik placówki zagranicznej sporządza sprawozdanie z realizacji zadań placówki w poprzednim roku i przesyła je dyrektorowi departamentu nadzorującego albo dyrektorom departamentów nadzorujących do 15 stycznia każdego roku. Sprawozdanie kierownika placówki zagranicznej, innej niż przedstawicielstwo dyplomatyczne i stałe przedstawicielstwo przy organizacji międzynarodowej, podlega uprzednio zaopiniowaniu przez kierownika właściwego przedstawicielstwa dyplomatycznego. Opinia może mieć postać papierową albo elektroniczną.

2. [6] Dyrektor departamentu nadzorującego do 15 lutego każdego roku przedstawia sprawozdanie z realizacji zadań placówki zagranicznej wraz z załączoną oceną pracy placówki zagranicznej w poprzednim roku – uzgodnioną z dyrektorami właściwych komórek organizacyjnych – do zaopiniowania pod względem formalnym dyrektorowi komórki organizacyjnej właściwej w sprawach obsługi dyrektora generalnego i zatwierdzenia właściwemu członkowi kierownictwa. Kopię sprawozdania placówki zagranicznej i jej oceny przekazuje jednocześnie do wiadomości dyrektora komórki organizacyjnej ministerstwa właściwej w sprawach strategii i planowania polityki zagranicznej.

3. [7] Dyrektor komórki organizacyjnej właściwej w sprawach obsługi dyrektora generalnego opiniuje pod względem formalnym dokumenty wskazane w ust. 2 w ciągu 7 dni od ich przekazania przez dyrektora departamentu nadzorującego, a właściwy członek kierownictwa zatwierdza je w ciągu 7 dni od pozytywnego zaopiniowania ich przez dyrektora komórki organizacyjnej właściwej w sprawach obsługi dyrektora generalnego.

4. W przypadku placówki zagranicznej innej niż przedstawicielstwo dyplomatyczne kopię sprawozdania placówki zagranicznej przekazuje się dyrektorowi właściwego departamentu terytorialnego.

5. Dyrektor departamentu nadzorującego niezwłocznie informuje kierownika placówki zagranicznej o ocenie działalności placówki w poprzednim roku.

6. W przypadku sprawozdania z realizacji zadań placówki zagranicznej, innej niż przedstawicielstwo dyplomatyczne i stałe przedstawicielstwo przy organizacji międzynarodowej, dyrektor departamentu nadzorującego informuje dodatkowo o ocenie działalności placówki w poprzednim roku kierownika właściwego przedstawicielstwa dyplomatycznego.

7. Kierownik przedstawicielstwa dyplomatycznego sporządza ocenę pracy urzędów konsularnych kierowanych przez konsulów honorowych w formie załącznika do sprawozdania z realizacji zadań placówki w poprzednim roku.

[6] § 26 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 zarządzenia nr 43 Ministra Spraw Zagranicznych z dnia 28 grudnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania i sprawozdawczości w Ministerstwie Spraw Zagranicznych i w placówkach zagranicznych (Dz.U.MSZ. poz. 55). Zmiana weszła w życie 30 grudnia 2016 r.

[7] § 26 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 zarządzenia nr 43 Ministra Spraw Zagranicznych z dnia 28 grudnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania i sprawozdawczości w Ministerstwie Spraw Zagranicznych i w placówkach zagranicznych (Dz.U.MSZ. poz. 55). Zmiana weszła w życie 30 grudnia 2016 r.

Wersja obowiązująca od 2016-12-30 do 2019-12-23

§ 26. 1. Kierownik placówki zagranicznej sporządza sprawozdanie z realizacji zadań placówki w poprzednim roku i przesyła je dyrektorowi departamentu nadzorującego albo dyrektorom departamentów nadzorujących do 15 stycznia każdego roku. Sprawozdanie kierownika placówki zagranicznej, innej niż przedstawicielstwo dyplomatyczne i stałe przedstawicielstwo przy organizacji międzynarodowej, podlega uprzednio zaopiniowaniu przez kierownika właściwego przedstawicielstwa dyplomatycznego. Opinia może mieć postać papierową albo elektroniczną.

2. [6] Dyrektor departamentu nadzorującego do 15 lutego każdego roku przedstawia sprawozdanie z realizacji zadań placówki zagranicznej wraz z załączoną oceną pracy placówki zagranicznej w poprzednim roku – uzgodnioną z dyrektorami właściwych komórek organizacyjnych – do zaopiniowania pod względem formalnym dyrektorowi komórki organizacyjnej właściwej w sprawach obsługi dyrektora generalnego i zatwierdzenia właściwemu członkowi kierownictwa. Kopię sprawozdania placówki zagranicznej i jej oceny przekazuje jednocześnie do wiadomości dyrektora komórki organizacyjnej ministerstwa właściwej w sprawach strategii i planowania polityki zagranicznej.

3. [7] Dyrektor komórki organizacyjnej właściwej w sprawach obsługi dyrektora generalnego opiniuje pod względem formalnym dokumenty wskazane w ust. 2 w ciągu 7 dni od ich przekazania przez dyrektora departamentu nadzorującego, a właściwy członek kierownictwa zatwierdza je w ciągu 7 dni od pozytywnego zaopiniowania ich przez dyrektora komórki organizacyjnej właściwej w sprawach obsługi dyrektora generalnego.

4. W przypadku placówki zagranicznej innej niż przedstawicielstwo dyplomatyczne kopię sprawozdania placówki zagranicznej przekazuje się dyrektorowi właściwego departamentu terytorialnego.

5. Dyrektor departamentu nadzorującego niezwłocznie informuje kierownika placówki zagranicznej o ocenie działalności placówki w poprzednim roku.

6. W przypadku sprawozdania z realizacji zadań placówki zagranicznej, innej niż przedstawicielstwo dyplomatyczne i stałe przedstawicielstwo przy organizacji międzynarodowej, dyrektor departamentu nadzorującego informuje dodatkowo o ocenie działalności placówki w poprzednim roku kierownika właściwego przedstawicielstwa dyplomatycznego.

7. Kierownik przedstawicielstwa dyplomatycznego sporządza ocenę pracy urzędów konsularnych kierowanych przez konsulów honorowych w formie załącznika do sprawozdania z realizacji zadań placówki w poprzednim roku.

[6] § 26 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 zarządzenia nr 43 Ministra Spraw Zagranicznych z dnia 28 grudnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania i sprawozdawczości w Ministerstwie Spraw Zagranicznych i w placówkach zagranicznych (Dz.U.MSZ. poz. 55). Zmiana weszła w życie 30 grudnia 2016 r.

[7] § 26 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 zarządzenia nr 43 Ministra Spraw Zagranicznych z dnia 28 grudnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania i sprawozdawczości w Ministerstwie Spraw Zagranicznych i w placówkach zagranicznych (Dz.U.MSZ. poz. 55). Zmiana weszła w życie 30 grudnia 2016 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-01-01 do 2016-12-29

§ 26. 1. Kierownik placówki zagranicznej sporządza sprawozdanie z realizacji zadań placówki w poprzednim roku i przesyła je dyrektorowi departamentu nadzorującego albo dyrektorom departamentów nadzorujących do 15 stycznia każdego roku. Sprawozdanie kierownika placówki zagranicznej, innej niż przedstawicielstwo dyplomatyczne i stałe przedstawicielstwo przy organizacji międzynarodowej, podlega uprzednio zaopiniowaniu przez kierownika właściwego przedstawicielstwa dyplomatycznego. Opinia może mieć postać papierową albo elektroniczną.

2. Dyrektor departamentu nadzorującego do 15 lutego każdego roku przedstawia sprawozdanie z realizacji zadań placówki zagranicznej wraz z załączoną oceną pracy placówki zagranicznej w poprzednim roku – uzgodnioną z dyrektorami właściwych komórek organizacyjnych – do akceptacji dyrektorowi generalnemu i zatwierdzenia właściwemu członkowi kierownictwa. Kopię sprawozdania placówki zagranicznej i jej oceny przekazuje jednocześnie do wiadomości dyrektora komórki organizacyjnej ministerstwa właściwej w sprawach strategii i planowania polityki zagranicznej.

3. Dyrektor generalny akceptuje dokumenty wskazane w ust. 2 w ciągu 7 dni od ich przedłożenia przez dyrektora departamentu nadzorującego, a właściwy członek kierownictwa zatwierdza je w ciągu 7 dni od akceptacji przez dyrektora generalnego.

4. W przypadku placówki zagranicznej innej niż przedstawicielstwo dyplomatyczne kopię sprawozdania placówki zagranicznej przekazuje się dyrektorowi właściwego departamentu terytorialnego.

5. Dyrektor departamentu nadzorującego niezwłocznie informuje kierownika placówki zagranicznej o ocenie działalności placówki w poprzednim roku.

6. W przypadku sprawozdania z realizacji zadań placówki zagranicznej, innej niż przedstawicielstwo dyplomatyczne i stałe przedstawicielstwo przy organizacji międzynarodowej, dyrektor departamentu nadzorującego informuje dodatkowo o ocenie działalności placówki w poprzednim roku kierownika właściwego przedstawicielstwa dyplomatycznego.

7. Kierownik przedstawicielstwa dyplomatycznego sporządza ocenę pracy urzędów konsularnych kierowanych przez konsulów honorowych w formie załącznika do sprawozdania z realizacji zadań placówki w poprzednim roku.