Wersja obowiązująca od 2011-08-03 do 2013-02-25
1. [5] W przypadku niezałatwienia skargi lub wniosku w terminie określonym w Kodeksie postępowania administracyjnego, właściwa komórka organizacyjna zawiadamia skarżącego lub wnioskodawcę, podając przyczynę zwłoki i wskazując nowy termin załatwienia sprawy.
2. Stanowisko prowadzi bieżący monitoring terminowości udzielania odpowiedzi na skargi i wnioski.
[5] § 5 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 22 Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 3 sierpnia 2011 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie przyjmowania oraz rozpatrywania skarg i wniosków w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej (Dz.U.MPiPS. Nr 5, poz. 25). Zmiana weszła w życie 3 sierpnia 2011 r.
Wersja obowiązująca od 2011-08-03 do 2013-02-25
1. [5] W przypadku niezałatwienia skargi lub wniosku w terminie określonym w Kodeksie postępowania administracyjnego, właściwa komórka organizacyjna zawiadamia skarżącego lub wnioskodawcę, podając przyczynę zwłoki i wskazując nowy termin załatwienia sprawy.
2. Stanowisko prowadzi bieżący monitoring terminowości udzielania odpowiedzi na skargi i wnioski.
[5] § 5 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 22 Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 3 sierpnia 2011 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie przyjmowania oraz rozpatrywania skarg i wniosków w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej (Dz.U.MPiPS. Nr 5, poz. 25). Zmiana weszła w życie 3 sierpnia 2011 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-11-24 do 2011-08-02
1. W przypadku niezałatwienia skargi lub wniosku w terminie określonym w Kodeksie postępowania administracyjnego, właściwa komórka organizacyjna zawiadamia skarżącego lub wnioskodawcę, podając przyczynę zwłoki i wskazując nowy termin załatwienia sprawy; kopia pisma w formie elektronicznej przekazywana jest do Stanowiska.
2. Stanowisko prowadzi bieżący monitoring terminowości udzielania odpowiedzi na skargi i wnioski.