Wersja obowiązująca od 2011-08-03 do 2013-02-25
Komórki organizacyjne Ministerstwa są obowiązane do:
1) terminowego, rzetelnego i bezstronnego załatwiania skarg i wniosków zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków;
2) przygotowywania odpowiedzi, informacji lub wyjaśnień dotyczących załatwienia skargi lub wniosku;
3) każdorazowego odnotowywania w systemie elektronicznym sposobu rozpatrzenia skargi lub wniosku;
4) [4] (skreślony).
[4] § 4 pkt 4 skreślony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 22 Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 3 sierpnia 2011 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie przyjmowania oraz rozpatrywania skarg i wniosków w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej (Dz.U.MPiPS. Nr 5, poz. 25). Zmiana weszła w życie 3 sierpnia 2011 r.
Wersja obowiązująca od 2011-08-03 do 2013-02-25
Komórki organizacyjne Ministerstwa są obowiązane do:
1) terminowego, rzetelnego i bezstronnego załatwiania skarg i wniosków zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków;
2) przygotowywania odpowiedzi, informacji lub wyjaśnień dotyczących załatwienia skargi lub wniosku;
3) każdorazowego odnotowywania w systemie elektronicznym sposobu rozpatrzenia skargi lub wniosku;
4) [4] (skreślony).
[4] § 4 pkt 4 skreślony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 22 Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 3 sierpnia 2011 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie przyjmowania oraz rozpatrywania skarg i wniosków w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej (Dz.U.MPiPS. Nr 5, poz. 25). Zmiana weszła w życie 3 sierpnia 2011 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-11-24 do 2011-08-02
Komórki organizacyjne Ministerstwa są obowiązane do:
1) terminowego, rzetelnego i bezstronnego załatwiania skarg i wniosków zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków;
2) przygotowywania odpowiedzi, informacji lub wyjaśnień dotyczących załatwienia skargi lub wniosku;
3) każdorazowego odnotowywania w systemie elektronicznym sposobu rozpatrzenia skargi lub wniosku;
4) bieżącego przekazywania w formie elektronicznej do Stanowiska kopii udzielonych odpowiedzi i pism, o których mowa w pkt 2.