history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2011-08-03 do 2013-02-25

§ 3.

1. Korespondencję, której treść wskazuje na skargę albo wniosek, Kancelaria Ogólna Ministerstwa przekazuje do Stanowiska, gdzie następuje jej kwalifikacja i rejestracja w systemie elektronicznym.

2. Zmiany kwalifikacji pisma dokonuje dyrektor Biura Kontroli [3] na uzasadniony wniosek dyrektora komórki organizacyjnej.

3. W przypadku gdy korespondencja, której treść wskazuje na skargę albo wniosek, wpłynie bezpośrednio do komórki organizacyjnej, komórka ta jest obowiązana do niezwłocznego przekazania skargi lub wniosku do Stanowiska, celem zarejestrowania.

4. Zarejestrowaną skargę lub wniosek, o których mowa w ust. 1 i 2, Stanowisko przesyła do rozpatrzenia:

1) właściwym merytorycznie komórkom organizacyjnym Ministerstwa albo

2) właściwym organom lub instytucjom.

5. Skargi i wnioski dotyczące jednostek organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej, zwanego dalej „Ministrem”, Stanowisko po ich zarejestrowaniu w systemie elektronicznym, kieruje do rozpatrzenia przez komórki organizacyjne Ministerstwa właściwe do sprawowania nadzoru w imieniu Ministra nad tymi jednostkami.

6. Skargi i wnioski wnoszone lub przekazywane przez posłów i senatorów rozpatrywane są w trybie określonym w ust. 1–4.

[3] § 3 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 22 Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 3 sierpnia 2011 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie przyjmowania oraz rozpatrywania skarg i wniosków w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej (Dz.U.MPiPS. Nr 5, poz. 25). Zmiana weszła w życie 3 sierpnia 2011 r.

Wersja obowiązująca od 2011-08-03 do 2013-02-25

§ 3.

1. Korespondencję, której treść wskazuje na skargę albo wniosek, Kancelaria Ogólna Ministerstwa przekazuje do Stanowiska, gdzie następuje jej kwalifikacja i rejestracja w systemie elektronicznym.

2. Zmiany kwalifikacji pisma dokonuje dyrektor Biura Kontroli [3] na uzasadniony wniosek dyrektora komórki organizacyjnej.

3. W przypadku gdy korespondencja, której treść wskazuje na skargę albo wniosek, wpłynie bezpośrednio do komórki organizacyjnej, komórka ta jest obowiązana do niezwłocznego przekazania skargi lub wniosku do Stanowiska, celem zarejestrowania.

4. Zarejestrowaną skargę lub wniosek, o których mowa w ust. 1 i 2, Stanowisko przesyła do rozpatrzenia:

1) właściwym merytorycznie komórkom organizacyjnym Ministerstwa albo

2) właściwym organom lub instytucjom.

5. Skargi i wnioski dotyczące jednostek organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej, zwanego dalej „Ministrem”, Stanowisko po ich zarejestrowaniu w systemie elektronicznym, kieruje do rozpatrzenia przez komórki organizacyjne Ministerstwa właściwe do sprawowania nadzoru w imieniu Ministra nad tymi jednostkami.

6. Skargi i wnioski wnoszone lub przekazywane przez posłów i senatorów rozpatrywane są w trybie określonym w ust. 1–4.

[3] § 3 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 22 Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 3 sierpnia 2011 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie przyjmowania oraz rozpatrywania skarg i wniosków w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej (Dz.U.MPiPS. Nr 5, poz. 25). Zmiana weszła w życie 3 sierpnia 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-11-24 do 2011-08-02

§ 3.

1. Korespondencję, której treść wskazuje na skargę albo wniosek, Kancelaria Ogólna Ministerstwa przekazuje do Stanowiska, gdzie następuje jej kwalifikacja i rejestracja w systemie elektronicznym.

2. Zmiany kwalifikacji pisma dokonuje dyrektor Biura Ministra na uzasadniony wniosek dyrektora komórki organizacyjnej.

3. W przypadku gdy korespondencja, której treść wskazuje na skargę albo wniosek, wpłynie bezpośrednio do komórki organizacyjnej, komórka ta jest obowiązana do niezwłocznego przekazania skargi lub wniosku do Stanowiska, celem zarejestrowania.

4. Zarejestrowaną skargę lub wniosek, o których mowa w ust. 1 i 2, Stanowisko przesyła do rozpatrzenia:

1) właściwym merytorycznie komórkom organizacyjnym Ministerstwa albo

2) właściwym organom lub instytucjom.

5. Skargi i wnioski dotyczące jednostek organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej, zwanego dalej „Ministrem”, Stanowisko po ich zarejestrowaniu w systemie elektronicznym, kieruje do rozpatrzenia przez komórki organizacyjne Ministerstwa właściwe do sprawowania nadzoru w imieniu Ministra nad tymi jednostkami.

6. Skargi i wnioski wnoszone lub przekazywane przez posłów i senatorów rozpatrywane są w trybie określonym w ust. 1–4.