history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2011-08-03 do 2013-02-25

§ 12.

1. Nadzór i kontrolę w sprawach skarg i wniosków sprawuje Minister.

2. Czynności z zakresu bieżącego nadzoru nad prawidłowością przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków należą do kompetencji dyrektora generalnego Ministerstwa.

3. [6] Stanowisko:

1) prowadzi monitoring terminowości załatwiania skarg i wniosków przez komórki organizacyjne Ministerstwa;

2) prowadzi monitoring w zakresie procedury oraz terminowości załatwiania skarg i wniosków przez jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez Ministra;

3) sporządza, na koniec każdego kwartału, informację na temat terminowości załatwiania skarg i wniosków przez komórki organizacyjne Ministerstwa;

4) dokonuje okresowej oceny przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków przez jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez Ministra;

5) prowadzi monitoring sposobu rozpatrywania skarg i wniosków przesłanych do rozpatrzenia przez urzędy wojewódzkie.

4. [7] Biuro Kontroli przeprowadza kontrole planowe i doraźne w zakresie procedury oraz terminowości załatwiania skarg i wniosków przez komórki organizacyjne Ministerstwa, a także jednostki podległe i nadzorowane przez Ministra.

[6] § 12 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. a) zarządzenia nr 22 Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 3 sierpnia 2011 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie przyjmowania oraz rozpatrywania skarg i wniosków w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej (Dz.U.MPiPS. Nr 5, poz. 25). Zmiana weszła w życie 3 sierpnia 2011 r.

[7] § 12 ust. 4 dodany przez § 1 pkt 4 lit. b) zarządzenia nr 22 Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 3 sierpnia 2011 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie przyjmowania oraz rozpatrywania skarg i wniosków w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej (Dz.U.MPiPS. Nr 5, poz. 25). Zmiana weszła w życie 3 sierpnia 2011 r.

Wersja obowiązująca od 2011-08-03 do 2013-02-25

§ 12.

1. Nadzór i kontrolę w sprawach skarg i wniosków sprawuje Minister.

2. Czynności z zakresu bieżącego nadzoru nad prawidłowością przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków należą do kompetencji dyrektora generalnego Ministerstwa.

3. [6] Stanowisko:

1) prowadzi monitoring terminowości załatwiania skarg i wniosków przez komórki organizacyjne Ministerstwa;

2) prowadzi monitoring w zakresie procedury oraz terminowości załatwiania skarg i wniosków przez jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez Ministra;

3) sporządza, na koniec każdego kwartału, informację na temat terminowości załatwiania skarg i wniosków przez komórki organizacyjne Ministerstwa;

4) dokonuje okresowej oceny przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków przez jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez Ministra;

5) prowadzi monitoring sposobu rozpatrywania skarg i wniosków przesłanych do rozpatrzenia przez urzędy wojewódzkie.

4. [7] Biuro Kontroli przeprowadza kontrole planowe i doraźne w zakresie procedury oraz terminowości załatwiania skarg i wniosków przez komórki organizacyjne Ministerstwa, a także jednostki podległe i nadzorowane przez Ministra.

[6] § 12 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. a) zarządzenia nr 22 Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 3 sierpnia 2011 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie przyjmowania oraz rozpatrywania skarg i wniosków w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej (Dz.U.MPiPS. Nr 5, poz. 25). Zmiana weszła w życie 3 sierpnia 2011 r.

[7] § 12 ust. 4 dodany przez § 1 pkt 4 lit. b) zarządzenia nr 22 Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 3 sierpnia 2011 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie przyjmowania oraz rozpatrywania skarg i wniosków w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej (Dz.U.MPiPS. Nr 5, poz. 25). Zmiana weszła w życie 3 sierpnia 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-11-24 do 2011-08-02

§ 12.

1. Nadzór i kontrolę w sprawach skarg i wniosków sprawuje Minister.

2. Czynności z zakresu bieżącego nadzoru nad prawidłowością przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków należą do kompetencji dyrektora generalnego Ministerstwa.

3. Stanowisko:

1) przeprowadza kontrole okresowe i doraźne w zakresie procedury oraz terminowości załatwiania skarg i wniosków przez komórki organizacyjne Ministerstwa;

2) prowadzi monitoring w zakresie procedury oraz terminowości załatwiania skarg i wniosków przez jednostki podległe i nadzorowane przez Ministra;

3) prowadzi monitoring sposobu załatwiania skarg i wniosków przesłanych do rozpatrzenia przez urzędy wojewódzkie;

4) sporządza, na koniec każdego kwartału, informację dotyczącą terminowości skarg i wniosków rozpatrywanych przez komórki organizacyjne Ministerstwa.