Wersja obowiązująca od 2012-06-28 do 2012-11-16
1. Do zakresu czynności Dyrektora Generalnego – Elwiry Gross-Gołackiej należy w szczególności: [2]
1) realizowanie zadań związanych z:
a) zapewnieniem funkcjonowania Ministerstwa Gospodarki oraz warunków jego działania i organizacji pracy,
b) realizacją polityki personalnej w służbie cywilnej oraz dokonywaniem czynności z zakresu prawa pracy wobec członków korpusu służby cywilnej,
c) prowadzeniem, przygotowaniem i realizacją postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
d) nadzorowaniem organizacyjnym prac nad przygotowaniem projektu budżetu Ministerstwa,
e) prowadzeniem kontroli i audytu wewnętrznego w Ministerstwie Gospodarki,
f) bezpieczeństwem i higieną pracy w Ministerstwie Gospodarki;
2) określanie kierunków pracy i zadań w zakresie spraw dotyczących działu administracji rządowej gospodarka dla:
a) Biura Administracyjnego,
b) Biura Audytu Wewnętrznego, Ewaluacji i Kontroli,
c) Biura Dyrektora Generalnego,
d) Biura Informatyki,
e) Departamentu Budżetu i Finansów;
3) podejmowanie decyzji oraz podpisywanie dokumentów i decyzji z upoważnienia Ministra w ramach posiadanych upoważnień i pełnomocnictw, z wyłączeniem aktów wykonawczych do ustaw;
4) monitorowanie procesów określonych w załączniku nr 10 do zarządzenia.
2. Szczegółowe zadania Dyrektora Generalnego określa ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505, z późn. zm.3)).
[2] § 12 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2012 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie podziału pracy w Kierownictwie Ministerstwa Gospodarki (Dz.U.M.G. poz. 18). Zmiana weszła w życie 28 czerwca 2012 r.
Wersja obowiązująca od 2012-06-28 do 2012-11-16
1. Do zakresu czynności Dyrektora Generalnego – Elwiry Gross-Gołackiej należy w szczególności: [2]
1) realizowanie zadań związanych z:
a) zapewnieniem funkcjonowania Ministerstwa Gospodarki oraz warunków jego działania i organizacji pracy,
b) realizacją polityki personalnej w służbie cywilnej oraz dokonywaniem czynności z zakresu prawa pracy wobec członków korpusu służby cywilnej,
c) prowadzeniem, przygotowaniem i realizacją postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
d) nadzorowaniem organizacyjnym prac nad przygotowaniem projektu budżetu Ministerstwa,
e) prowadzeniem kontroli i audytu wewnętrznego w Ministerstwie Gospodarki,
f) bezpieczeństwem i higieną pracy w Ministerstwie Gospodarki;
2) określanie kierunków pracy i zadań w zakresie spraw dotyczących działu administracji rządowej gospodarka dla:
a) Biura Administracyjnego,
b) Biura Audytu Wewnętrznego, Ewaluacji i Kontroli,
c) Biura Dyrektora Generalnego,
d) Biura Informatyki,
e) Departamentu Budżetu i Finansów;
3) podejmowanie decyzji oraz podpisywanie dokumentów i decyzji z upoważnienia Ministra w ramach posiadanych upoważnień i pełnomocnictw, z wyłączeniem aktów wykonawczych do ustaw;
4) monitorowanie procesów określonych w załączniku nr 10 do zarządzenia.
2. Szczegółowe zadania Dyrektora Generalnego określa ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505, z późn. zm.3)).
[2] § 12 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2012 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie podziału pracy w Kierownictwie Ministerstwa Gospodarki (Dz.U.M.G. poz. 18). Zmiana weszła w życie 28 czerwca 2012 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-02-27 do 2012-06-27
1. Do zakresu czynności osoby zastępującej Dyrektora Generalnego – Igora Strąka należy w szczególności:
1) realizowanie zadań związanych z:
a) zapewnieniem funkcjonowania Ministerstwa Gospodarki oraz warunków jego działania i organizacji pracy,
b) realizacją polityki personalnej w służbie cywilnej oraz dokonywaniem czynności z zakresu prawa pracy wobec członków korpusu służby cywilnej,
c) prowadzeniem, przygotowaniem i realizacją postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
d) nadzorowaniem organizacyjnym prac nad przygotowaniem projektu budżetu Ministerstwa,
e) prowadzeniem kontroli i audytu wewnętrznego w Ministerstwie Gospodarki,
f) bezpieczeństwem i higieną pracy w Ministerstwie Gospodarki;
2) określanie kierunków pracy i zadań w zakresie spraw dotyczących działu administracji rządowej gospodarka dla:
a) Biura Administracyjnego,
b) Biura Audytu Wewnętrznego, Ewaluacji i Kontroli,
c) Biura Dyrektora Generalnego,
d) Biura Informatyki,
e) Departamentu Budżetu i Finansów;
3) podejmowanie decyzji oraz podpisywanie dokumentów i decyzji z upoważnienia Ministra w ramach posiadanych upoważnień i pełnomocnictw, z wyłączeniem aktów wykonawczych do ustaw;
4) monitorowanie procesów określonych w załączniku nr 10 do zarządzenia.
2. Szczegółowe zadania Dyrektora Generalnego określa ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505, z późn. zm.3)).