history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2012-06-28 do 2012-11-16

§ 12. 1. Do zakresu czynności Dyrektora Generalnego – Elwiry Gross-Gołackiej należy w szczególności: [2]

1) realizowanie zadań związanych z:

a) zapewnieniem funkcjonowania Ministerstwa Gospodarki oraz warunków jego działania i organizacji pracy,

b) realizacją polityki personalnej w służbie cywilnej oraz dokonywaniem czynności z zakresu prawa pracy wobec członków korpusu służby cywilnej,

c) prowadzeniem, przygotowaniem i realizacją postępowań o udzielenie zamówień publicznych,

d) nadzorowaniem organizacyjnym prac nad przygotowaniem projektu budżetu Ministerstwa,

e) prowadzeniem kontroli i audytu wewnętrznego w Ministerstwie Gospodarki,

f) bezpieczeństwem i higieną pracy w Ministerstwie Gospodarki;

2) określanie kierunków pracy i zadań w zakresie spraw dotyczących działu administracji rządowej gospodarka dla:

a) Biura Administracyjnego,

b) Biura Audytu Wewnętrznego, Ewaluacji i Kontroli,

c) Biura Dyrektora Generalnego,

d) Biura Informatyki,

e) Departamentu Budżetu i Finansów;

3) podejmowanie decyzji oraz podpisywanie dokumentów i decyzji z upoważnienia Ministra w ramach posiadanych upoważnień i pełnomocnictw, z wyłączeniem aktów wykonawczych do ustaw;

4) monitorowanie procesów określonych w załączniku nr 10 do zarządzenia.

2. Szczegółowe zadania Dyrektora Generalnego określa ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505, z późn. zm.3)).

[2] § 12 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2012 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie podziału pracy w Kierownictwie Ministerstwa Gospodarki (Dz.U.M.G. poz. 18). Zmiana weszła w życie 28 czerwca 2012 r.

Wersja obowiązująca od 2012-06-28 do 2012-11-16

§ 12. 1. Do zakresu czynności Dyrektora Generalnego – Elwiry Gross-Gołackiej należy w szczególności: [2]

1) realizowanie zadań związanych z:

a) zapewnieniem funkcjonowania Ministerstwa Gospodarki oraz warunków jego działania i organizacji pracy,

b) realizacją polityki personalnej w służbie cywilnej oraz dokonywaniem czynności z zakresu prawa pracy wobec członków korpusu służby cywilnej,

c) prowadzeniem, przygotowaniem i realizacją postępowań o udzielenie zamówień publicznych,

d) nadzorowaniem organizacyjnym prac nad przygotowaniem projektu budżetu Ministerstwa,

e) prowadzeniem kontroli i audytu wewnętrznego w Ministerstwie Gospodarki,

f) bezpieczeństwem i higieną pracy w Ministerstwie Gospodarki;

2) określanie kierunków pracy i zadań w zakresie spraw dotyczących działu administracji rządowej gospodarka dla:

a) Biura Administracyjnego,

b) Biura Audytu Wewnętrznego, Ewaluacji i Kontroli,

c) Biura Dyrektora Generalnego,

d) Biura Informatyki,

e) Departamentu Budżetu i Finansów;

3) podejmowanie decyzji oraz podpisywanie dokumentów i decyzji z upoważnienia Ministra w ramach posiadanych upoważnień i pełnomocnictw, z wyłączeniem aktów wykonawczych do ustaw;

4) monitorowanie procesów określonych w załączniku nr 10 do zarządzenia.

2. Szczegółowe zadania Dyrektora Generalnego określa ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505, z późn. zm.3)).

[2] § 12 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2012 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie podziału pracy w Kierownictwie Ministerstwa Gospodarki (Dz.U.M.G. poz. 18). Zmiana weszła w życie 28 czerwca 2012 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-02-27 do 2012-06-27

§ 12. 1. Do zakresu czynności osoby zastępującej Dyrektora Generalnego – Igora Strąka należy w szczególności:

1) realizowanie zadań związanych z:

a) zapewnieniem funkcjonowania Ministerstwa Gospodarki oraz warunków jego działania i organizacji pracy,

b) realizacją polityki personalnej w służbie cywilnej oraz dokonywaniem czynności z zakresu prawa pracy wobec członków korpusu służby cywilnej,

c) prowadzeniem, przygotowaniem i realizacją postępowań o udzielenie zamówień publicznych,

d) nadzorowaniem organizacyjnym prac nad przygotowaniem projektu budżetu Ministerstwa,

e) prowadzeniem kontroli i audytu wewnętrznego w Ministerstwie Gospodarki,

f) bezpieczeństwem i higieną pracy w Ministerstwie Gospodarki;

2) określanie kierunków pracy i zadań w zakresie spraw dotyczących działu administracji rządowej gospodarka dla:

a) Biura Administracyjnego,

b) Biura Audytu Wewnętrznego, Ewaluacji i Kontroli,

c) Biura Dyrektora Generalnego,

d) Biura Informatyki,

e) Departamentu Budżetu i Finansów;

3) podejmowanie decyzji oraz podpisywanie dokumentów i decyzji z upoważnienia Ministra w ramach posiadanych upoważnień i pełnomocnictw, z wyłączeniem aktów wykonawczych do ustaw;

4) monitorowanie procesów określonych w załączniku nr 10 do zarządzenia.

2. Szczegółowe zadania Dyrektora Generalnego określa ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505, z późn. zm.3)).