history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2009-03-02

§ 4

Do zadań likwidatora należy w szczególności:

1) niezwłoczne zawiadomienie instytucji i podmiotów współpracujących z Wydziałem o jego likwidacji;

2) przeprowadzenie inwentaryzacji majątku Wydziału;

3) sporządzenie wykazów spraw dotyczących działalności Wydziału, a w zakresie:

a) spraw nie zakończonych – przygotowanie dokumentacji i przekazanie tych spraw wraz z dokumentacją właściwym komórkom organizacyjnym Ministerstwa Gospodarki w dniu likwidacji,

b) spraw zakończonych – dokonanie archiwizacji dokumentów Wydziału i przekazanie dokumentów do archiwum Ministerstwa Gospodarki albo Archiwum Akt Nowych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz. U. Nr 167, poz. 1375) oraz zgodnie z uregulowaniami wewnętrznymi obowiązującymi w Ministerstwie Gospodarki;

4) sporządzenie sprawozdań finansowych Rb-23, Rb-27, Rb-28, Rb-34 oraz bilansu Wydziału za okres od dnia 1 stycznia 2008 r. do dnia likwidacji – określonych w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 27 czerwca 2006 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej (Dz. U. Nr 115, poz. 781);

5) sporządzenie kwartalnego sprawozdania finansowego za okres od dnia 1 października 2008 r. do 31 grudnia 2008 r. z wykonania wydatków promocyjnych finansowanych ze środków przeznaczonych na promocję eksportu oraz sprawozdań cząstkowych za IV kwartał 2008 r. i sprawozdania rocznego z działalności Wydziału, zgodnie z „Zasadami i trybem finansowania działalności promocyjnej Wydziałów Promocji Handlu i Inwestycji Ambasad i Konsulatów RP ze środków na promocję eksportu będących w dyspozycji Ministra Gospodarki”, zatwierdzonymi w dniu 11 czerwca 2008 r.;

6) wykonanie pozostałych obowiązków wynikających z ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694, z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 lipca 2006 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych (Dz. U. Nr 142, poz. 1020), przepisów prawa miejscowego oraz innych przepisów mających zastosowanie;

7) [3] protokolarne przekazanie mienia Ambasadzie RP w Tunisie oraz Ministerstwu Gospodarki;

8) złożenie, w terminie 14 dni od dnia likwidacji, na ręce Ministra Gospodarki, za pośrednictwem Dyrektora Departamentu Jednostek Nadzorowanych i Podległych, sprawozdania z dokonanych czynności likwidacyjnych.

[3] § 4 pkt 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 10 Ministra Gospodarki z dnia 2 marca 2009 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie likwidacji jednostki budżetowej – Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP z siedzibą w Tunisie (Dz.U.M.G. Nr 1, poz. 16). Zmiana weszła w życie 2 marca 2009 r. z mocą od 1 stycznia 2009 r.

Wersja obowiązująca od 2009-03-02

§ 4

Do zadań likwidatora należy w szczególności:

1) niezwłoczne zawiadomienie instytucji i podmiotów współpracujących z Wydziałem o jego likwidacji;

2) przeprowadzenie inwentaryzacji majątku Wydziału;

3) sporządzenie wykazów spraw dotyczących działalności Wydziału, a w zakresie:

a) spraw nie zakończonych – przygotowanie dokumentacji i przekazanie tych spraw wraz z dokumentacją właściwym komórkom organizacyjnym Ministerstwa Gospodarki w dniu likwidacji,

b) spraw zakończonych – dokonanie archiwizacji dokumentów Wydziału i przekazanie dokumentów do archiwum Ministerstwa Gospodarki albo Archiwum Akt Nowych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz. U. Nr 167, poz. 1375) oraz zgodnie z uregulowaniami wewnętrznymi obowiązującymi w Ministerstwie Gospodarki;

4) sporządzenie sprawozdań finansowych Rb-23, Rb-27, Rb-28, Rb-34 oraz bilansu Wydziału za okres od dnia 1 stycznia 2008 r. do dnia likwidacji – określonych w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 27 czerwca 2006 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej (Dz. U. Nr 115, poz. 781);

5) sporządzenie kwartalnego sprawozdania finansowego za okres od dnia 1 października 2008 r. do 31 grudnia 2008 r. z wykonania wydatków promocyjnych finansowanych ze środków przeznaczonych na promocję eksportu oraz sprawozdań cząstkowych za IV kwartał 2008 r. i sprawozdania rocznego z działalności Wydziału, zgodnie z „Zasadami i trybem finansowania działalności promocyjnej Wydziałów Promocji Handlu i Inwestycji Ambasad i Konsulatów RP ze środków na promocję eksportu będących w dyspozycji Ministra Gospodarki”, zatwierdzonymi w dniu 11 czerwca 2008 r.;

6) wykonanie pozostałych obowiązków wynikających z ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694, z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 lipca 2006 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych (Dz. U. Nr 142, poz. 1020), przepisów prawa miejscowego oraz innych przepisów mających zastosowanie;

7) [3] protokolarne przekazanie mienia Ambasadzie RP w Tunisie oraz Ministerstwu Gospodarki;

8) złożenie, w terminie 14 dni od dnia likwidacji, na ręce Ministra Gospodarki, za pośrednictwem Dyrektora Departamentu Jednostek Nadzorowanych i Podległych, sprawozdania z dokonanych czynności likwidacyjnych.

[3] § 4 pkt 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 10 Ministra Gospodarki z dnia 2 marca 2009 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie likwidacji jednostki budżetowej – Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP z siedzibą w Tunisie (Dz.U.M.G. Nr 1, poz. 16). Zmiana weszła w życie 2 marca 2009 r. z mocą od 1 stycznia 2009 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2008-11-14 do 2009-03-01

§ 4

Do zadań likwidatora należy w szczególności:

1) niezwłoczne zawiadomienie instytucji i podmiotów współpracujących z Wydziałem o jego likwidacji;

2) przeprowadzenie inwentaryzacji majątku Wydziału;

3) sporządzenie wykazów spraw dotyczących działalności Wydziału, a w zakresie:

a) spraw nie zakończonych – przygotowanie dokumentacji i przekazanie tych spraw wraz z dokumentacją właściwym komórkom organizacyjnym Ministerstwa Gospodarki w dniu likwidacji,

b) spraw zakończonych – dokonanie archiwizacji dokumentów Wydziału i przekazanie dokumentów do archiwum Ministerstwa Gospodarki albo Archiwum Akt Nowych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz. U. Nr 167, poz. 1375) oraz zgodnie z uregulowaniami wewnętrznymi obowiązującymi w Ministerstwie Gospodarki;

4) sporządzenie sprawozdań finansowych Rb-23, Rb-27, Rb-28, Rb-34 oraz bilansu Wydziału za okres od dnia 1 stycznia 2008 r. do dnia likwidacji – określonych w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 27 czerwca 2006 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej (Dz. U. Nr 115, poz. 781);

5) sporządzenie kwartalnego sprawozdania finansowego za okres od dnia 1 października 2008 r. do 31 grudnia 2008 r. z wykonania wydatków promocyjnych finansowanych ze środków przeznaczonych na promocję eksportu oraz sprawozdań cząstkowych za IV kwartał 2008 r. i sprawozdania rocznego z działalności Wydziału, zgodnie z „Zasadami i trybem finansowania działalności promocyjnej Wydziałów Promocji Handlu i Inwestycji Ambasad i Konsulatów RP ze środków na promocję eksportu będących w dyspozycji Ministra Gospodarki”, zatwierdzonymi w dniu 11 czerwca 2008 r.;

6) wykonanie pozostałych obowiązków wynikających z ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694, z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 lipca 2006 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych (Dz. U. Nr 142, poz. 1020), przepisów prawa miejscowego oraz innych przepisów mających zastosowanie;

7) protokolarne przekazanie mienia kierownikowi Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Rabacie z siedzibą w Casablance;

8) złożenie, w terminie 14 dni od dnia likwidacji, na ręce Ministra Gospodarki, za pośrednictwem Dyrektora Departamentu Jednostek Nadzorowanych i Podległych, sprawozdania z dokonanych czynności likwidacyjnych.