Wersja obowiązująca od 2023-08-16
1. Telefon miejski może być zainstalowany w miejscu pełnienia służby (pracy):
1) Komendantowi Głównemu Policji i jego zastępcom;
2) Komendantowi CBŚP i jego zastępcom;
3) Komendantowi BSWP i jego zastępcom;
4) Komendantowi CBZC i jego zastępcom;
5) Dowódcy CPKP BOA i jego zastępcom;
6) Dyrektorowi CLKP i jego zastępcom;
7) komendantom wojewódzkim (Stołecznemu) Policji i ich zastępcom;
8) [2] Komendantowi – Rektorowi Akademii Policji w Szczytnie, Zastępcy Komendanta – Prorektorowi Akademii Policji w Szczytnie, Prorektorowi do spraw Rozwoju Akademii Policji w Szczytnie, Kanclerzowi Akademii Policji w Szczytnie;
9) komendantom miejskim (powiatowym, rejonowym) Policji i ich zastępcom;
10) komendantom szkół policyjnych i ich zastępcom;
11) komendantom komisariatów Policji;
12) dyrektorom komórek organizacyjnych KGP i ich zastępcom;
13) rzecznikom prasowym: KGP, CBŚP, CBZC, BSWP, KWP, KSP oraz oficerom prasowym: KMP, KRP, KPP;
14) stanowiskom dowodzenia (kierowania) KGP, CBŚP, CBZC, BSWP, KWP, KSP, KMP, KRP, KPP;
15) stanowiskom służb dyżurnych i utrzymaniowych;
16) innym funkcjonariuszom i pracownikom Policji.
2. Zainstalowanie telefonu miejskiego wymaga pisemnego wniosku użytkownika (abonenta), skierowanego do kierownika komórki organizacyjnej łączności.
3. W przypadkach, o których nowa w ust. 1 pkt 13-16 wniosek, zaakceptowany przez kierownika jednostki organizacyjnej Policji, składa kierownik komórki organizacyjnej, której podlega użytkownik (abonent).
4. Telefon miejski może zostać zainstalowany na czas określony lub na czas nieokreślony.
5. Wszelkich zmian w zakresie miejsca instalacji, konfiguracji urządzeń końcowych, funkcji użytkowych (uprawnień i usług) telefonu miejskiego dokonuje się na wniosek użytkownika, złożony do kierownika komórki organizacyjnej łączności przy uwzględnieniu możliwości technicznych.
6. Telefon miejski podlega deinstalacji w następujących przypadkach:
1) po upływie terminu instalacji na czas określony;
2) na skutek ustania formalnych podstaw jego przyznania (instalacji);
3) na wniosek użytkownika.
7. Numer telefonu miejskiego w przypadku zaistnienia podstaw do jego deinstalacji może być przedmiotem cesji na rzecz osoby fizycznej pod warunkiem, że osoba ta zwróci wszelkie udokumentowane koszty związane z jego instalacją, przeniesieniem i cesją. Decyzję w tym zakresie podejmuje kierownik komórki łączności na wniosek użytkownika.
[2] § 2 ust. 1 pkt 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 39 Komendanta Głównego Policji z dnia 11 sierpnia 2023 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad przyznawania, rozliczania i użytkowania stacjonarnych telefonów służbowych (Dz.Urz.KGP. poz. 74). Zmiana weszła w życie 16 sierpnia 2023 r., z mocą od 1 sierpnia 2023 r.
Wersja obowiązująca od 2023-08-16
1. Telefon miejski może być zainstalowany w miejscu pełnienia służby (pracy):
1) Komendantowi Głównemu Policji i jego zastępcom;
2) Komendantowi CBŚP i jego zastępcom;
3) Komendantowi BSWP i jego zastępcom;
4) Komendantowi CBZC i jego zastępcom;
5) Dowódcy CPKP BOA i jego zastępcom;
6) Dyrektorowi CLKP i jego zastępcom;
7) komendantom wojewódzkim (Stołecznemu) Policji i ich zastępcom;
8) [2] Komendantowi – Rektorowi Akademii Policji w Szczytnie, Zastępcy Komendanta – Prorektorowi Akademii Policji w Szczytnie, Prorektorowi do spraw Rozwoju Akademii Policji w Szczytnie, Kanclerzowi Akademii Policji w Szczytnie;
9) komendantom miejskim (powiatowym, rejonowym) Policji i ich zastępcom;
10) komendantom szkół policyjnych i ich zastępcom;
11) komendantom komisariatów Policji;
12) dyrektorom komórek organizacyjnych KGP i ich zastępcom;
13) rzecznikom prasowym: KGP, CBŚP, CBZC, BSWP, KWP, KSP oraz oficerom prasowym: KMP, KRP, KPP;
14) stanowiskom dowodzenia (kierowania) KGP, CBŚP, CBZC, BSWP, KWP, KSP, KMP, KRP, KPP;
15) stanowiskom służb dyżurnych i utrzymaniowych;
16) innym funkcjonariuszom i pracownikom Policji.
2. Zainstalowanie telefonu miejskiego wymaga pisemnego wniosku użytkownika (abonenta), skierowanego do kierownika komórki organizacyjnej łączności.
3. W przypadkach, o których nowa w ust. 1 pkt 13-16 wniosek, zaakceptowany przez kierownika jednostki organizacyjnej Policji, składa kierownik komórki organizacyjnej, której podlega użytkownik (abonent).
4. Telefon miejski może zostać zainstalowany na czas określony lub na czas nieokreślony.
5. Wszelkich zmian w zakresie miejsca instalacji, konfiguracji urządzeń końcowych, funkcji użytkowych (uprawnień i usług) telefonu miejskiego dokonuje się na wniosek użytkownika, złożony do kierownika komórki organizacyjnej łączności przy uwzględnieniu możliwości technicznych.
6. Telefon miejski podlega deinstalacji w następujących przypadkach:
1) po upływie terminu instalacji na czas określony;
2) na skutek ustania formalnych podstaw jego przyznania (instalacji);
3) na wniosek użytkownika.
7. Numer telefonu miejskiego w przypadku zaistnienia podstaw do jego deinstalacji może być przedmiotem cesji na rzecz osoby fizycznej pod warunkiem, że osoba ta zwróci wszelkie udokumentowane koszty związane z jego instalacją, przeniesieniem i cesją. Decyzję w tym zakresie podejmuje kierownik komórki łączności na wniosek użytkownika.
[2] § 2 ust. 1 pkt 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 39 Komendanta Głównego Policji z dnia 11 sierpnia 2023 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad przyznawania, rozliczania i użytkowania stacjonarnych telefonów służbowych (Dz.Urz.KGP. poz. 74). Zmiana weszła w życie 16 sierpnia 2023 r., z mocą od 1 sierpnia 2023 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-03-10 do 2023-08-15
1. Telefon miejski może być zainstalowany w miejscu pełnienia służby (pracy):
1) Komendantowi Głównemu Policji i jego zastępcom;
2) Komendantowi CBŚP i jego zastępcom;
3) Komendantowi BSWP i jego zastępcom;
4) Komendantowi CBZC i jego zastępcom;
5) Dowódcy CPKP BOA i jego zastępcom;
6) Dyrektorowi CLKP i jego zastępcom;
7) komendantom wojewódzkim (Stołecznemu) Policji i ich zastępcom;
8) Komendantowi – Rektorowi Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, Zastępcy Komendanta – Prorektorowi Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, Prorektorowi do spraw Rozwoju Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, Kanclerzowi Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie;
9) komendantom miejskim (powiatowym, rejonowym) Policji i ich zastępcom;
10) komendantom szkół policyjnych i ich zastępcom;
11) komendantom komisariatów Policji;
12) dyrektorom komórek organizacyjnych KGP i ich zastępcom;
13) rzecznikom prasowym: KGP, CBŚP, CBZC, BSWP, KWP, KSP oraz oficerom prasowym: KMP, KRP, KPP;
14) stanowiskom dowodzenia (kierowania) KGP, CBŚP, CBZC, BSWP, KWP, KSP, KMP, KRP, KPP;
15) stanowiskom służb dyżurnych i utrzymaniowych;
16) innym funkcjonariuszom i pracownikom Policji.
2. Zainstalowanie telefonu miejskiego wymaga pisemnego wniosku użytkownika (abonenta), skierowanego do kierownika komórki organizacyjnej łączności.
3. W przypadkach, o których nowa w ust. 1 pkt 13-16 wniosek, zaakceptowany przez kierownika jednostki organizacyjnej Policji, składa kierownik komórki organizacyjnej, której podlega użytkownik (abonent).
4. Telefon miejski może zostać zainstalowany na czas określony lub na czas nieokreślony.
5. Wszelkich zmian w zakresie miejsca instalacji, konfiguracji urządzeń końcowych, funkcji użytkowych (uprawnień i usług) telefonu miejskiego dokonuje się na wniosek użytkownika, złożony do kierownika komórki organizacyjnej łączności przy uwzględnieniu możliwości technicznych.
6. Telefon miejski podlega deinstalacji w następujących przypadkach:
1) po upływie terminu instalacji na czas określony;
2) na skutek ustania formalnych podstaw jego przyznania (instalacji);
3) na wniosek użytkownika.
7. Numer telefonu miejskiego w przypadku zaistnienia podstaw do jego deinstalacji może być przedmiotem cesji na rzecz osoby fizycznej pod warunkiem, że osoba ta zwróci wszelkie udokumentowane koszty związane z jego instalacją, przeniesieniem i cesją. Decyzję w tym zakresie podejmuje kierownik komórki łączności na wniosek użytkownika.