history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2023-08-16

§ 2. 1. Telefon miejski może być zainstalowany w miejscu pełnienia służby (pracy):

1) Komendantowi Głównemu Policji i jego zastępcom;

2) Komendantowi CBŚP i jego zastępcom;

3) Komendantowi BSWP i jego zastępcom;

4) Komendantowi CBZC i jego zastępcom;

5) Dowódcy CPKP BOA i jego zastępcom;

6) Dyrektorowi CLKP i jego zastępcom;

7) komendantom wojewódzkim (Stołecznemu) Policji i ich zastępcom;

8) [2] Komendantowi – Rektorowi Akademii Policji w Szczytnie, Zastępcy Komendanta – Prorektorowi Akademii Policji w Szczytnie, Prorektorowi do spraw Rozwoju Akademii Policji w Szczytnie, Kanclerzowi Akademii Policji w Szczytnie;

9) komendantom miejskim (powiatowym, rejonowym) Policji i ich zastępcom;

10) komendantom szkół policyjnych i ich zastępcom;

11) komendantom komisariatów Policji;

12) dyrektorom komórek organizacyjnych KGP i ich zastępcom;

13) rzecznikom prasowym: KGP, CBŚP, CBZC, BSWP, KWP, KSP oraz oficerom prasowym: KMP, KRP, KPP;

14) stanowiskom dowodzenia (kierowania) KGP, CBŚP, CBZC, BSWP, KWP, KSP, KMP, KRP, KPP;

15) stanowiskom służb dyżurnych i utrzymaniowych;

16) innym funkcjonariuszom i pracownikom Policji.

2. Zainstalowanie telefonu miejskiego wymaga pisemnego wniosku użytkownika (abonenta), skierowanego do kierownika komórki organizacyjnej łączności.

3. W przypadkach, o których nowa w ust. 1 pkt 13-16 wniosek, zaakceptowany przez kierownika jednostki organizacyjnej Policji, składa kierownik komórki organizacyjnej, której podlega użytkownik (abonent).

4. Telefon miejski może zostać zainstalowany na czas określony lub na czas nieokreślony.

5. Wszelkich zmian w zakresie miejsca instalacji, konfiguracji urządzeń końcowych, funkcji użytkowych (uprawnień i usług) telefonu miejskiego dokonuje się na wniosek użytkownika, złożony do kierownika komórki organizacyjnej łączności przy uwzględnieniu możliwości technicznych.

6. Telefon miejski podlega deinstalacji w następujących przypadkach:

1) po upływie terminu instalacji na czas określony;

2) na skutek ustania formalnych podstaw jego przyznania (instalacji);

3) na wniosek użytkownika.

7. Numer telefonu miejskiego w przypadku zaistnienia podstaw do jego deinstalacji może być przedmiotem cesji na rzecz osoby fizycznej pod warunkiem, że osoba ta zwróci wszelkie udokumentowane koszty związane z jego instalacją, przeniesieniem i cesją. Decyzję w tym zakresie podejmuje kierownik komórki łączności na wniosek użytkownika.

[2] § 2 ust. 1 pkt 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 39 Komendanta Głównego Policji z dnia 11 sierpnia 2023 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad przyznawania, rozliczania i użytkowania stacjonarnych telefonów służbowych (Dz.Urz.KGP. poz. 74). Zmiana weszła w życie 16 sierpnia 2023 r., z mocą od 1 sierpnia 2023 r.

Wersja obowiązująca od 2023-08-16

§ 2. 1. Telefon miejski może być zainstalowany w miejscu pełnienia służby (pracy):

1) Komendantowi Głównemu Policji i jego zastępcom;

2) Komendantowi CBŚP i jego zastępcom;

3) Komendantowi BSWP i jego zastępcom;

4) Komendantowi CBZC i jego zastępcom;

5) Dowódcy CPKP BOA i jego zastępcom;

6) Dyrektorowi CLKP i jego zastępcom;

7) komendantom wojewódzkim (Stołecznemu) Policji i ich zastępcom;

8) [2] Komendantowi – Rektorowi Akademii Policji w Szczytnie, Zastępcy Komendanta – Prorektorowi Akademii Policji w Szczytnie, Prorektorowi do spraw Rozwoju Akademii Policji w Szczytnie, Kanclerzowi Akademii Policji w Szczytnie;

9) komendantom miejskim (powiatowym, rejonowym) Policji i ich zastępcom;

10) komendantom szkół policyjnych i ich zastępcom;

11) komendantom komisariatów Policji;

12) dyrektorom komórek organizacyjnych KGP i ich zastępcom;

13) rzecznikom prasowym: KGP, CBŚP, CBZC, BSWP, KWP, KSP oraz oficerom prasowym: KMP, KRP, KPP;

14) stanowiskom dowodzenia (kierowania) KGP, CBŚP, CBZC, BSWP, KWP, KSP, KMP, KRP, KPP;

15) stanowiskom służb dyżurnych i utrzymaniowych;

16) innym funkcjonariuszom i pracownikom Policji.

2. Zainstalowanie telefonu miejskiego wymaga pisemnego wniosku użytkownika (abonenta), skierowanego do kierownika komórki organizacyjnej łączności.

3. W przypadkach, o których nowa w ust. 1 pkt 13-16 wniosek, zaakceptowany przez kierownika jednostki organizacyjnej Policji, składa kierownik komórki organizacyjnej, której podlega użytkownik (abonent).

4. Telefon miejski może zostać zainstalowany na czas określony lub na czas nieokreślony.

5. Wszelkich zmian w zakresie miejsca instalacji, konfiguracji urządzeń końcowych, funkcji użytkowych (uprawnień i usług) telefonu miejskiego dokonuje się na wniosek użytkownika, złożony do kierownika komórki organizacyjnej łączności przy uwzględnieniu możliwości technicznych.

6. Telefon miejski podlega deinstalacji w następujących przypadkach:

1) po upływie terminu instalacji na czas określony;

2) na skutek ustania formalnych podstaw jego przyznania (instalacji);

3) na wniosek użytkownika.

7. Numer telefonu miejskiego w przypadku zaistnienia podstaw do jego deinstalacji może być przedmiotem cesji na rzecz osoby fizycznej pod warunkiem, że osoba ta zwróci wszelkie udokumentowane koszty związane z jego instalacją, przeniesieniem i cesją. Decyzję w tym zakresie podejmuje kierownik komórki łączności na wniosek użytkownika.

[2] § 2 ust. 1 pkt 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 39 Komendanta Głównego Policji z dnia 11 sierpnia 2023 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad przyznawania, rozliczania i użytkowania stacjonarnych telefonów służbowych (Dz.Urz.KGP. poz. 74). Zmiana weszła w życie 16 sierpnia 2023 r., z mocą od 1 sierpnia 2023 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-03-10 do 2023-08-15

§ 2. 1. Telefon miejski może być zainstalowany w miejscu pełnienia służby (pracy):

1) Komendantowi Głównemu Policji i jego zastępcom;

2) Komendantowi CBŚP i jego zastępcom;

3) Komendantowi BSWP i jego zastępcom;

4) Komendantowi CBZC i jego zastępcom;

5) Dowódcy CPKP BOA i jego zastępcom;

6) Dyrektorowi CLKP i jego zastępcom;

7) komendantom wojewódzkim (Stołecznemu) Policji i ich zastępcom;

8) Komendantowi – Rektorowi Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, Zastępcy Komendanta – Prorektorowi Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, Prorektorowi do spraw Rozwoju Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, Kanclerzowi Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie;

9) komendantom miejskim (powiatowym, rejonowym) Policji i ich zastępcom;

10) komendantom szkół policyjnych i ich zastępcom;

11) komendantom komisariatów Policji;

12) dyrektorom komórek organizacyjnych KGP i ich zastępcom;

13) rzecznikom prasowym: KGP, CBŚP, CBZC, BSWP, KWP, KSP oraz oficerom prasowym: KMP, KRP, KPP;

14) stanowiskom dowodzenia (kierowania) KGP, CBŚP, CBZC, BSWP, KWP, KSP, KMP, KRP, KPP;

15) stanowiskom służb dyżurnych i utrzymaniowych;

16) innym funkcjonariuszom i pracownikom Policji.

2. Zainstalowanie telefonu miejskiego wymaga pisemnego wniosku użytkownika (abonenta), skierowanego do kierownika komórki organizacyjnej łączności.

3. W przypadkach, o których nowa w ust. 1 pkt 13-16 wniosek, zaakceptowany przez kierownika jednostki organizacyjnej Policji, składa kierownik komórki organizacyjnej, której podlega użytkownik (abonent).

4. Telefon miejski może zostać zainstalowany na czas określony lub na czas nieokreślony.

5. Wszelkich zmian w zakresie miejsca instalacji, konfiguracji urządzeń końcowych, funkcji użytkowych (uprawnień i usług) telefonu miejskiego dokonuje się na wniosek użytkownika, złożony do kierownika komórki organizacyjnej łączności przy uwzględnieniu możliwości technicznych.

6. Telefon miejski podlega deinstalacji w następujących przypadkach:

1) po upływie terminu instalacji na czas określony;

2) na skutek ustania formalnych podstaw jego przyznania (instalacji);

3) na wniosek użytkownika.

7. Numer telefonu miejskiego w przypadku zaistnienia podstaw do jego deinstalacji może być przedmiotem cesji na rzecz osoby fizycznej pod warunkiem, że osoba ta zwróci wszelkie udokumentowane koszty związane z jego instalacją, przeniesieniem i cesją. Decyzję w tym zakresie podejmuje kierownik komórki łączności na wniosek użytkownika.