history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2024-05-16

§ 5.  Zadaniem dyżurujących jest:

1) [3] informowanie osób telefonujących o trybie i sposobie postępowania w przypadku podejrzenia stosowania przemocy domowej;

2) [4] informowanie osób telefonujących o możliwości uzyskania pomocy i wsparcia w instytucjach, organizacjach lub placówkach świadczących pomoc osobom doznającym przemocy domowej;

3) podjęcie niezwłocznego działania, które będzie zmierzało do zapobieżenia popełnienia czynu zabronionego, zagrożenia życia lub zdrowia ludzkiego albo utraty mienia znacznej wartości w przypadku powzięcia informacji o podejrzeniu popełnienia czynu zabronionego, zagrożenia życia lub zdrowia ludzkiego albo utraty mienia znacznej wartości;

4) zachowanie poufności podczas przeprowadzania rozmowy telefonicznej, celem zapewnienia należytej ochrony przetwarzanych danych osobowych rozmówcy;

5) bieżące dokumentowanie faktu przeprowadzenia rozmowy telefonicznej w „Książce przebiegu służby – Telefonu Zaufania”, zwanej dalej „Książką”.

[3] § 5 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 19 Komendanta Głównego Policji z dnia 2 maja 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie funkcjonowania w Komendzie Głównej Policji „Policyjnego Telefonu Zaufania dla Osób Dotkniętych Przemocą w Rodzinie” (Dz.Urz.KGP. poz. 33). Zmiana weszła w życie 16 maja 2024 r.

[4] § 5 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 19 Komendanta Głównego Policji z dnia 2 maja 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie funkcjonowania w Komendzie Głównej Policji „Policyjnego Telefonu Zaufania dla Osób Dotkniętych Przemocą w Rodzinie” (Dz.Urz.KGP. poz. 33). Zmiana weszła w życie 16 maja 2024 r.

Wersja obowiązująca od 2024-05-16

§ 5.  Zadaniem dyżurujących jest:

1) [3] informowanie osób telefonujących o trybie i sposobie postępowania w przypadku podejrzenia stosowania przemocy domowej;

2) [4] informowanie osób telefonujących o możliwości uzyskania pomocy i wsparcia w instytucjach, organizacjach lub placówkach świadczących pomoc osobom doznającym przemocy domowej;

3) podjęcie niezwłocznego działania, które będzie zmierzało do zapobieżenia popełnienia czynu zabronionego, zagrożenia życia lub zdrowia ludzkiego albo utraty mienia znacznej wartości w przypadku powzięcia informacji o podejrzeniu popełnienia czynu zabronionego, zagrożenia życia lub zdrowia ludzkiego albo utraty mienia znacznej wartości;

4) zachowanie poufności podczas przeprowadzania rozmowy telefonicznej, celem zapewnienia należytej ochrony przetwarzanych danych osobowych rozmówcy;

5) bieżące dokumentowanie faktu przeprowadzenia rozmowy telefonicznej w „Książce przebiegu służby – Telefonu Zaufania”, zwanej dalej „Książką”.

[3] § 5 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 19 Komendanta Głównego Policji z dnia 2 maja 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie funkcjonowania w Komendzie Głównej Policji „Policyjnego Telefonu Zaufania dla Osób Dotkniętych Przemocą w Rodzinie” (Dz.Urz.KGP. poz. 33). Zmiana weszła w życie 16 maja 2024 r.

[4] § 5 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 19 Komendanta Głównego Policji z dnia 2 maja 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie funkcjonowania w Komendzie Głównej Policji „Policyjnego Telefonu Zaufania dla Osób Dotkniętych Przemocą w Rodzinie” (Dz.Urz.KGP. poz. 33). Zmiana weszła w życie 16 maja 2024 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-03-03 do 2024-05-15

§ 5.  Zadaniem dyżurujących jest:

1) informowanie osób telefonujących o trybie i sposobie postępowania w przypadku podejrzenia wystąpienia zjawiska przemocy w rodzinie;

2) informowanie osób telefonujących o możliwości uzyskania pomocy i wsparcia w instytucjach, organizacjach lub placówkach świadczących pomoc osobom dotkniętym przemocą w rodzinie;

3) podjęcie niezwłocznego działania, które będzie zmierzało do zapobieżenia popełnienia czynu zabronionego, zagrożenia życia lub zdrowia ludzkiego albo utraty mienia znacznej wartości w przypadku powzięcia informacji o podejrzeniu popełnienia czynu zabronionego, zagrożenia życia lub zdrowia ludzkiego albo utraty mienia znacznej wartości;

4) zachowanie poufności podczas przeprowadzania rozmowy telefonicznej, celem zapewnienia należytej ochrony przetwarzanych danych osobowych rozmówcy;

5) bieżące dokumentowanie faktu przeprowadzenia rozmowy telefonicznej w „Książce przebiegu służby – Telefonu Zaufania”, zwanej dalej „Książką”.