Wersja obowiązująca od 2024-05-16
Do czynności techniczno-organizacyjnych, które wykonują dyżurujący należy:
1) sprawdzenie przed przystąpieniem do obsługi Telefonu Zaufania, czy telefon jest naładowany i sprawny;
2) uruchomienie Telefonu Zaufania poprzez kombinację klawiszy „#21#zadzwoń”;
3) wykonanie próby połączenia telefonicznego na numer Telefonu Zaufania, celem potwierdzenia jego uruchomienia;
4) [2] podejmowanie rozmowy, zgłaszając się słowami: „Policyjny telefon zaufania dla osób doznających przemocy domowej”;
5) informowanie osoby telefonującej o identyfikacji numeru telefonu, z którego przeprowadza rozmowę;
6) stosowanie do osób anonimowych takiego samego trybu postępowania, jak do osób ujawniających swoje dane osobowe;
7) po zakończeniu dyżuru przełączenie Telefonu Zaufania poprzez kombinację klawiszy „*21*908#zadzwoń”;
8) wykonanie próby połączenia telefonicznego na numer Telefonu Zaufania, celem potwierdzenia uruchomienia aparatu zgłoszeniowego;
9) zgłaszanie awarii Telefonu Zaufania do Wydziału Obsługi Końcowego Użytkownika Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji.
[2] § 4 pkt 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 19 Komendanta Głównego Policji z dnia 2 maja 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie funkcjonowania w Komendzie Głównej Policji „Policyjnego Telefonu Zaufania dla Osób Dotkniętych Przemocą w Rodzinie” (Dz.Urz.KGP. poz. 33). Zmiana weszła w życie 16 maja 2024 r.
Wersja obowiązująca od 2024-05-16
Do czynności techniczno-organizacyjnych, które wykonują dyżurujący należy:
1) sprawdzenie przed przystąpieniem do obsługi Telefonu Zaufania, czy telefon jest naładowany i sprawny;
2) uruchomienie Telefonu Zaufania poprzez kombinację klawiszy „#21#zadzwoń”;
3) wykonanie próby połączenia telefonicznego na numer Telefonu Zaufania, celem potwierdzenia jego uruchomienia;
4) [2] podejmowanie rozmowy, zgłaszając się słowami: „Policyjny telefon zaufania dla osób doznających przemocy domowej”;
5) informowanie osoby telefonującej o identyfikacji numeru telefonu, z którego przeprowadza rozmowę;
6) stosowanie do osób anonimowych takiego samego trybu postępowania, jak do osób ujawniających swoje dane osobowe;
7) po zakończeniu dyżuru przełączenie Telefonu Zaufania poprzez kombinację klawiszy „*21*908#zadzwoń”;
8) wykonanie próby połączenia telefonicznego na numer Telefonu Zaufania, celem potwierdzenia uruchomienia aparatu zgłoszeniowego;
9) zgłaszanie awarii Telefonu Zaufania do Wydziału Obsługi Końcowego Użytkownika Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji.
[2] § 4 pkt 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 19 Komendanta Głównego Policji z dnia 2 maja 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie funkcjonowania w Komendzie Głównej Policji „Policyjnego Telefonu Zaufania dla Osób Dotkniętych Przemocą w Rodzinie” (Dz.Urz.KGP. poz. 33). Zmiana weszła w życie 16 maja 2024 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-03-03 do 2024-05-15
Do czynności techniczno-organizacyjnych, które wykonują dyżurujący należy:
1) sprawdzenie przed przystąpieniem do obsługi Telefonu Zaufania, czy telefon jest naładowany i sprawny;
2) uruchomienie Telefonu Zaufania poprzez kombinację klawiszy „#21#zadzwoń”;
3) wykonanie próby połączenia telefonicznego na numer Telefonu Zaufania, celem potwierdzenia jego uruchomienia;
4) podejmowanie rozmowy, zgłaszając się słowami: „Policyjny Telefon Zaufania dla Osób Dotkniętych Przemocą w Rodzinie”;
5) informowanie osoby telefonującej o identyfikacji numeru telefonu, z którego przeprowadza rozmowę;
6) stosowanie do osób anonimowych takiego samego trybu postępowania, jak do osób ujawniających swoje dane osobowe;
7) po zakończeniu dyżuru przełączenie Telefonu Zaufania poprzez kombinację klawiszy „*21*908#zadzwoń”;
8) wykonanie próby połączenia telefonicznego na numer Telefonu Zaufania, celem potwierdzenia uruchomienia aparatu zgłoszeniowego;
9) zgłaszanie awarii Telefonu Zaufania do Wydziału Obsługi Końcowego Użytkownika Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji.