history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2024-05-16

§ 4.  Do czynności techniczno-organizacyjnych, które wykonują dyżurujący należy:

1) sprawdzenie przed przystąpieniem do obsługi Telefonu Zaufania, czy telefon jest naładowany i sprawny;

2) uruchomienie Telefonu Zaufania poprzez kombinację klawiszy „#21#zadzwoń”;

3) wykonanie próby połączenia telefonicznego na numer Telefonu Zaufania, celem potwierdzenia jego uruchomienia;

4) [2] podejmowanie rozmowy, zgłaszając się słowami: „Policyjny telefon zaufania dla osób doznających przemocy domowej”;

5) informowanie osoby telefonującej o identyfikacji numeru telefonu, z którego przeprowadza rozmowę;

6) stosowanie do osób anonimowych takiego samego trybu postępowania, jak do osób ujawniających swoje dane osobowe;

7) po zakończeniu dyżuru przełączenie Telefonu Zaufania poprzez kombinację klawiszy „*21*908#zadzwoń”;

8) wykonanie próby połączenia telefonicznego na numer Telefonu Zaufania, celem potwierdzenia uruchomienia aparatu zgłoszeniowego;

9) zgłaszanie awarii Telefonu Zaufania do Wydziału Obsługi Końcowego Użytkownika Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji.

[2] § 4 pkt 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 19 Komendanta Głównego Policji z dnia 2 maja 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie funkcjonowania w Komendzie Głównej Policji „Policyjnego Telefonu Zaufania dla Osób Dotkniętych Przemocą w Rodzinie” (Dz.Urz.KGP. poz. 33). Zmiana weszła w życie 16 maja 2024 r.

Wersja obowiązująca od 2024-05-16

§ 4.  Do czynności techniczno-organizacyjnych, które wykonują dyżurujący należy:

1) sprawdzenie przed przystąpieniem do obsługi Telefonu Zaufania, czy telefon jest naładowany i sprawny;

2) uruchomienie Telefonu Zaufania poprzez kombinację klawiszy „#21#zadzwoń”;

3) wykonanie próby połączenia telefonicznego na numer Telefonu Zaufania, celem potwierdzenia jego uruchomienia;

4) [2] podejmowanie rozmowy, zgłaszając się słowami: „Policyjny telefon zaufania dla osób doznających przemocy domowej”;

5) informowanie osoby telefonującej o identyfikacji numeru telefonu, z którego przeprowadza rozmowę;

6) stosowanie do osób anonimowych takiego samego trybu postępowania, jak do osób ujawniających swoje dane osobowe;

7) po zakończeniu dyżuru przełączenie Telefonu Zaufania poprzez kombinację klawiszy „*21*908#zadzwoń”;

8) wykonanie próby połączenia telefonicznego na numer Telefonu Zaufania, celem potwierdzenia uruchomienia aparatu zgłoszeniowego;

9) zgłaszanie awarii Telefonu Zaufania do Wydziału Obsługi Końcowego Użytkownika Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji.

[2] § 4 pkt 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 19 Komendanta Głównego Policji z dnia 2 maja 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie funkcjonowania w Komendzie Głównej Policji „Policyjnego Telefonu Zaufania dla Osób Dotkniętych Przemocą w Rodzinie” (Dz.Urz.KGP. poz. 33). Zmiana weszła w życie 16 maja 2024 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-03-03 do 2024-05-15

§ 4.  Do czynności techniczno-organizacyjnych, które wykonują dyżurujący należy:

1) sprawdzenie przed przystąpieniem do obsługi Telefonu Zaufania, czy telefon jest naładowany i sprawny;

2) uruchomienie Telefonu Zaufania poprzez kombinację klawiszy „#21#zadzwoń”;

3) wykonanie próby połączenia telefonicznego na numer Telefonu Zaufania, celem potwierdzenia jego uruchomienia;

4) podejmowanie rozmowy, zgłaszając się słowami: „Policyjny Telefon Zaufania dla Osób Dotkniętych Przemocą w Rodzinie”;

5) informowanie osoby telefonującej o identyfikacji numeru telefonu, z którego przeprowadza rozmowę;

6) stosowanie do osób anonimowych takiego samego trybu postępowania, jak do osób ujawniających swoje dane osobowe;

7) po zakończeniu dyżuru przełączenie Telefonu Zaufania poprzez kombinację klawiszy „*21*908#zadzwoń”;

8) wykonanie próby połączenia telefonicznego na numer Telefonu Zaufania, celem potwierdzenia uruchomienia aparatu zgłoszeniowego;

9) zgłaszanie awarii Telefonu Zaufania do Wydziału Obsługi Końcowego Użytkownika Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji.