history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2022-05-18

§ 10. Pilot [21] BSPP podejmuje ostateczną decyzję o możliwości wykonania lotu w oparciu o analizę informacji, o których mowa w § 8.

[21] § 10 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

Wersja obowiązująca od 2022-05-18

§ 10. Pilot [21] BSPP podejmuje ostateczną decyzję o możliwości wykonania lotu w oparciu o analizę informacji, o których mowa w § 8.

[21] § 10 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-11-06 do 2022-05-17

§ 10. Operator BSPP podejmuje ostateczną decyzję o możliwości wykonania lotu w oparciu o analizę informacji, o których mowa w § 8.