Wersja obowiązująca od 2022-02-14 do 2023-12-29
1. Przetwarzanie informacji w CRDK-II odbywa się z wykorzystaniem następujących operacji:
1) rejestrowania – polegającego na wprowadzeniu informacji po raz pierwszy do CRDK-II,
2) przeglądania – polegającego na zapoznaniu się z informacjami wprowadzonymi do CRDK-II,
3) weryfikowania – polegającego na sprawdzaniu poprawności, kompletności i prawidłowości informacji wprowadzonych do CRDK-II,
4) modyfikowania – polegającego na zmianie zawartości informacji wprowadzonych do CRDK-II lub ich uzupełnianiu,
5) [4] udostępnienia – polegającego na przekazywaniu informacji wprowadzonych do CRDK-II pomiędzy zarządzającymi i prowadzącymi postępowanie kwalifikacyjne, o których mowa w art. 25 ust. 17 ustawy o Policji,
6) usuwania – polegającego na usunięciu informacji wprowadzonych do CRDK-II w sposób uniemożliwiający dalsze ich przetwarzanie
– zwanych dalej „operacjami przetwarzania”.
2. Użytkownicy CRDK-II wykonują operacje przetwarzania:
1) bezpośrednio poprzez dokonanie odpowiedniej operacji;
2) pośrednio poprzez wypełnienie protokołu modyfikacji/usunięcia danych w CRDK-II, którego wzór określa załącznik do decyzji, i przekazanie go kierownikowi komórki organizacyjnej KGP właściwej w sprawach doboru kandydatów.
[4] § 6 ust. 1 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 decyzji nr 55 Komendanta Głównego Policji z dnia 14 lutego 2022 r. zmieniającej decyzję w sprawie prowadzenia centralnego rejestru doboru kandydatów do służby w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 73). Zmiana weszła w życie 14 lutego 2022 r.
Wersja obowiązująca od 2022-02-14 do 2023-12-29
1. Przetwarzanie informacji w CRDK-II odbywa się z wykorzystaniem następujących operacji:
1) rejestrowania – polegającego na wprowadzeniu informacji po raz pierwszy do CRDK-II,
2) przeglądania – polegającego na zapoznaniu się z informacjami wprowadzonymi do CRDK-II,
3) weryfikowania – polegającego na sprawdzaniu poprawności, kompletności i prawidłowości informacji wprowadzonych do CRDK-II,
4) modyfikowania – polegającego na zmianie zawartości informacji wprowadzonych do CRDK-II lub ich uzupełnianiu,
5) [4] udostępnienia – polegającego na przekazywaniu informacji wprowadzonych do CRDK-II pomiędzy zarządzającymi i prowadzącymi postępowanie kwalifikacyjne, o których mowa w art. 25 ust. 17 ustawy o Policji,
6) usuwania – polegającego na usunięciu informacji wprowadzonych do CRDK-II w sposób uniemożliwiający dalsze ich przetwarzanie
– zwanych dalej „operacjami przetwarzania”.
2. Użytkownicy CRDK-II wykonują operacje przetwarzania:
1) bezpośrednio poprzez dokonanie odpowiedniej operacji;
2) pośrednio poprzez wypełnienie protokołu modyfikacji/usunięcia danych w CRDK-II, którego wzór określa załącznik do decyzji, i przekazanie go kierownikowi komórki organizacyjnej KGP właściwej w sprawach doboru kandydatów.
[4] § 6 ust. 1 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 decyzji nr 55 Komendanta Głównego Policji z dnia 14 lutego 2022 r. zmieniającej decyzję w sprawie prowadzenia centralnego rejestru doboru kandydatów do służby w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 73). Zmiana weszła w życie 14 lutego 2022 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-03-08 do 2022-02-13
1. Przetwarzanie informacji w CRDK-II odbywa się z wykorzystaniem następujących operacji:
1) rejestrowania – polegającego na wprowadzeniu informacji po raz pierwszy do CRDK-II,
2) przeglądania – polegającego na zapoznaniu się z informacjami wprowadzonymi do CRDK-II,
3) weryfikowania – polegającego na sprawdzaniu poprawności, kompletności i prawidłowości informacji wprowadzonych do CRDK-II,
4) modyfikowania – polegającego na zmianie zawartości informacji wprowadzonych do CRDK-II lub ich uzupełnianiu,
5) udostępnienia – polegającego na przekazywaniu informacji wprowadzonych do CRDK-II pomiędzy zarządzającymi i prowadzącymi postępowanie kwalifikacyjne, o których mowa w art. 25 ust. 4 ustawy o Policji,
6) usuwania – polegającego na usunięciu informacji wprowadzonych do CRDK-II w sposób uniemożliwiający dalsze ich przetwarzanie
– zwanych dalej „operacjami przetwarzania”.
2. Użytkownicy CRDK-II wykonują operacje przetwarzania:
1) bezpośrednio poprzez dokonanie odpowiedniej operacji;
2) pośrednio poprzez wypełnienie protokołu modyfikacji/usunięcia danych w CRDK-II, którego wzór określa załącznik do decyzji, i przekazanie go kierownikowi komórki organizacyjnej KGP właściwej w sprawach doboru kandydatów.