history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2022-02-14 do 2023-12-29

§ 6.  1. Przetwarzanie informacji w CRDK-II odbywa się z wykorzystaniem następujących operacji:

1) rejestrowania – polegającego na wprowadzeniu informacji po raz pierwszy do CRDK-II,

2) przeglądania – polegającego na zapoznaniu się z informacjami wprowadzonymi do CRDK-II,

3) weryfikowania – polegającego na sprawdzaniu poprawności, kompletności i prawidłowości informacji wprowadzonych do CRDK-II,

4) modyfikowania – polegającego na zmianie zawartości informacji wprowadzonych do CRDK-II lub ich uzupełnianiu,

5) [4] udostępnienia – polegającego na przekazywaniu informacji wprowadzonych do CRDK-II pomiędzy zarządzającymi i prowadzącymi postępowanie kwalifikacyjne, o których mowa w art. 25 ust. 17 ustawy o Policji,

6) usuwania – polegającego na usunięciu informacji wprowadzonych do CRDK-II w sposób uniemożliwiający dalsze ich przetwarzanie

– zwanych dalej „operacjami przetwarzania”.

2. Użytkownicy CRDK-II wykonują operacje przetwarzania:

1) bezpośrednio poprzez dokonanie odpowiedniej operacji;

2) pośrednio poprzez wypełnienie protokołu modyfikacji/usunięcia danych w CRDK-II, którego wzór określa załącznik do decyzji, i przekazanie go kierownikowi komórki organizacyjnej KGP właściwej w sprawach doboru kandydatów.

[4] § 6 ust. 1 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 decyzji nr 55 Komendanta Głównego Policji z dnia 14 lutego 2022 r. zmieniającej decyzję w sprawie prowadzenia centralnego rejestru doboru kandydatów do służby w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 73). Zmiana weszła w życie 14 lutego 2022 r.

Wersja obowiązująca od 2022-02-14 do 2023-12-29

§ 6.  1. Przetwarzanie informacji w CRDK-II odbywa się z wykorzystaniem następujących operacji:

1) rejestrowania – polegającego na wprowadzeniu informacji po raz pierwszy do CRDK-II,

2) przeglądania – polegającego na zapoznaniu się z informacjami wprowadzonymi do CRDK-II,

3) weryfikowania – polegającego na sprawdzaniu poprawności, kompletności i prawidłowości informacji wprowadzonych do CRDK-II,

4) modyfikowania – polegającego na zmianie zawartości informacji wprowadzonych do CRDK-II lub ich uzupełnianiu,

5) [4] udostępnienia – polegającego na przekazywaniu informacji wprowadzonych do CRDK-II pomiędzy zarządzającymi i prowadzącymi postępowanie kwalifikacyjne, o których mowa w art. 25 ust. 17 ustawy o Policji,

6) usuwania – polegającego na usunięciu informacji wprowadzonych do CRDK-II w sposób uniemożliwiający dalsze ich przetwarzanie

– zwanych dalej „operacjami przetwarzania”.

2. Użytkownicy CRDK-II wykonują operacje przetwarzania:

1) bezpośrednio poprzez dokonanie odpowiedniej operacji;

2) pośrednio poprzez wypełnienie protokołu modyfikacji/usunięcia danych w CRDK-II, którego wzór określa załącznik do decyzji, i przekazanie go kierownikowi komórki organizacyjnej KGP właściwej w sprawach doboru kandydatów.

[4] § 6 ust. 1 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 decyzji nr 55 Komendanta Głównego Policji z dnia 14 lutego 2022 r. zmieniającej decyzję w sprawie prowadzenia centralnego rejestru doboru kandydatów do służby w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 73). Zmiana weszła w życie 14 lutego 2022 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-03-08 do 2022-02-13

§ 6.  1. Przetwarzanie informacji w CRDK-II odbywa się z wykorzystaniem następujących operacji:

1) rejestrowania – polegającego na wprowadzeniu informacji po raz pierwszy do CRDK-II,

2) przeglądania – polegającego na zapoznaniu się z informacjami wprowadzonymi do CRDK-II,

3) weryfikowania – polegającego na sprawdzaniu poprawności, kompletności i prawidłowości informacji wprowadzonych do CRDK-II,

4) modyfikowania – polegającego na zmianie zawartości informacji wprowadzonych do CRDK-II lub ich uzupełnianiu,

5) udostępnienia – polegającego na przekazywaniu informacji wprowadzonych do CRDK-II pomiędzy zarządzającymi i prowadzącymi postępowanie kwalifikacyjne, o których mowa w art. 25 ust. 4 ustawy o Policji,

6) usuwania – polegającego na usunięciu informacji wprowadzonych do CRDK-II w sposób uniemożliwiający dalsze ich przetwarzanie

– zwanych dalej „operacjami przetwarzania”.

2. Użytkownicy CRDK-II wykonują operacje przetwarzania:

1) bezpośrednio poprzez dokonanie odpowiedniej operacji;

2) pośrednio poprzez wypełnienie protokołu modyfikacji/usunięcia danych w CRDK-II, którego wzór określa załącznik do decyzji, i przekazanie go kierownikowi komórki organizacyjnej KGP właściwej w sprawach doboru kandydatów.