history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2022-05-17

§ 5. 1. Kierownicy prowadzącej gospodarkę transportową jednostki organizacyjnej Policji oraz użytkujący sprzęt transportowy są obowiązani do zapewnienia:

1) utrzymywania sprzętu w sprawności technicznej przez wykonywanie:

a) terminowej OT,

b) NB i NG – niezwłocznie z chwilą wystąpienia usterki,

c) NS,

d) terminowych BT,

e) innych niezbędnych czynności obsługowo-naprawczych, w tym konserwacyjnych;

2)  wykonywania OT i napraw sprzętu transportowego użytkowanego przez te jednostki oraz jednostki i komórki organizacyjne Policji im podległe, w tym - utworzone na terenie ich działania komórki organizacyjne Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji i Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

2. Biuro Logistyki Policji Komendy Głównej Policji, zwanej dalej „KGP”, jest obowiązane do wykonywania OT i napraw sprzętu transportowego użytkowanego przez:

1) komórki organizacyjne KGP;

2)  komórki organizacyjne Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji i Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, utworzone na terenie działania Komendanta Stołecznego Policji;

3) komórki organizacyjne Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji „BOA”;

4) [1] komórki organizacje Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji.

3. Jednostki organizacyjne Policji i komórka organizacyjna KGP, o których mowa w ust. 1 i 2, mogą wykonywać:

1) na podstawie dwustronnych porozumień – czynności obsługowo-naprawcze przy sprzęcie transportowym znajdującym się w ewidencji innych jednostek organizacyjnych Policji oraz instytucji gospodarki budżetowej „Centrum Usług Logistycznych”, a w przypadku posiadania SO autoryzowanej dla danej marki sprzętu transportowego – wykonywać czynności obsługowo-naprawcze na rzecz jednostek organizacyjnych Policji nie posiadających autoryzowanej SO;

2) naprawy sprzętu transportowego użytkowanego przez inne jednostki organizacyjne Policji, który uległ awarii na terenie działania danej jednostki organizacyjnej Policji.

4. Za pisemną zgodą kierownika prowadzącej gospodarkę transportową jednostki organizacyjnej Policji lub osoby przez niego upoważnionej, jednostka ta może wykonywać odpłatnie czynności obsługowo-naprawcze w odniesieniu do sprzętu transportowego na rzecz innych podmiotów, w tym osób fizycznych, jeżeli nie wpłynie to ujemnie na realizację zadań wykonywanych na rzecz jednostek organizacyjnych Policji.

5. OT i naprawy sprzętu transportowego w okresie gwarancji wykonuje się zgodnie z zasadami określonymi w warunkach gwarancji i umowach dotyczących dostaw pojazdów.

6. W przypadku gdy sprzęt transportowy może stanowić dowód rzeczowy w sprawie o przestępstwo lub wykrocznie, NS wykonuje się wyłącznie za zgodą organu prowadzącego postępowanie w tej sprawie.

[1] § 5 ust. 2 pkt 4 dodany przez § 1 zarządzenia nr 71 Komendanta Głównego Policji z dnia 13 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji obsługi technicznej i napraw sprzętu transportowego w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 187). Zmiana weszła w życie 17 maja 2022 r., z mocą od 1 kwietnia 2022 r.

Wersja obowiązująca od 2022-05-17

§ 5. 1. Kierownicy prowadzącej gospodarkę transportową jednostki organizacyjnej Policji oraz użytkujący sprzęt transportowy są obowiązani do zapewnienia:

1) utrzymywania sprzętu w sprawności technicznej przez wykonywanie:

a) terminowej OT,

b) NB i NG – niezwłocznie z chwilą wystąpienia usterki,

c) NS,

d) terminowych BT,

e) innych niezbędnych czynności obsługowo-naprawczych, w tym konserwacyjnych;

2)  wykonywania OT i napraw sprzętu transportowego użytkowanego przez te jednostki oraz jednostki i komórki organizacyjne Policji im podległe, w tym - utworzone na terenie ich działania komórki organizacyjne Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji i Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

2. Biuro Logistyki Policji Komendy Głównej Policji, zwanej dalej „KGP”, jest obowiązane do wykonywania OT i napraw sprzętu transportowego użytkowanego przez:

1) komórki organizacyjne KGP;

2)  komórki organizacyjne Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji i Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, utworzone na terenie działania Komendanta Stołecznego Policji;

3) komórki organizacyjne Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji „BOA”;

4) [1] komórki organizacje Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji.

3. Jednostki organizacyjne Policji i komórka organizacyjna KGP, o których mowa w ust. 1 i 2, mogą wykonywać:

1) na podstawie dwustronnych porozumień – czynności obsługowo-naprawcze przy sprzęcie transportowym znajdującym się w ewidencji innych jednostek organizacyjnych Policji oraz instytucji gospodarki budżetowej „Centrum Usług Logistycznych”, a w przypadku posiadania SO autoryzowanej dla danej marki sprzętu transportowego – wykonywać czynności obsługowo-naprawcze na rzecz jednostek organizacyjnych Policji nie posiadających autoryzowanej SO;

2) naprawy sprzętu transportowego użytkowanego przez inne jednostki organizacyjne Policji, który uległ awarii na terenie działania danej jednostki organizacyjnej Policji.

4. Za pisemną zgodą kierownika prowadzącej gospodarkę transportową jednostki organizacyjnej Policji lub osoby przez niego upoważnionej, jednostka ta może wykonywać odpłatnie czynności obsługowo-naprawcze w odniesieniu do sprzętu transportowego na rzecz innych podmiotów, w tym osób fizycznych, jeżeli nie wpłynie to ujemnie na realizację zadań wykonywanych na rzecz jednostek organizacyjnych Policji.

5. OT i naprawy sprzętu transportowego w okresie gwarancji wykonuje się zgodnie z zasadami określonymi w warunkach gwarancji i umowach dotyczących dostaw pojazdów.

6. W przypadku gdy sprzęt transportowy może stanowić dowód rzeczowy w sprawie o przestępstwo lub wykrocznie, NS wykonuje się wyłącznie za zgodą organu prowadzącego postępowanie w tej sprawie.

[1] § 5 ust. 2 pkt 4 dodany przez § 1 zarządzenia nr 71 Komendanta Głównego Policji z dnia 13 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji obsługi technicznej i napraw sprzętu transportowego w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 187). Zmiana weszła w życie 17 maja 2022 r., z mocą od 1 kwietnia 2022 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-03-08 do 2022-05-16

§ 5. 1. Kierownicy prowadzącej gospodarkę transportową jednostki organizacyjnej Policji oraz użytkujący sprzęt transportowy są obowiązani do zapewnienia:

1) utrzymywania sprzętu w sprawności technicznej przez wykonywanie:

a) terminowej OT,

b) NB i NG – niezwłocznie z chwilą wystąpienia usterki,

c) NS,

d) terminowych BT,

e) innych niezbędnych czynności obsługowo-naprawczych, w tym konserwacyjnych;

2) [1] wykonywania OT i napraw sprzętu transportowego użytkowanego przez te jednostki oraz jednostki i komórki organizacyjne Policji im podległe, w tym - utworzone na terenie ich działania komórki organizacyjne Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji i Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

2. Biuro Logistyki Policji Komendy Głównej Policji, zwanej dalej „KGP”, jest obowiązane do wykonywania OT i napraw sprzętu transportowego użytkowanego przez:

1) komórki organizacyjne KGP;

2) [2] komórki organizacyjne Centralnego Biura Śledczego Policji, Biura Spraw Wewnętrznych Policji i Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, utworzone na terenie działania Komendanta Stołecznego Policji;

3) komórki organizacyjne Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji „BOA”.

3. Jednostki organizacyjne Policji i komórka organizacyjna KGP, o których mowa w ust. 1 i 2, mogą wykonywać:

1) na podstawie dwustronnych porozumień – czynności obsługowo-naprawcze przy sprzęcie transportowym znajdującym się w ewidencji innych jednostek organizacyjnych Policji oraz instytucji gospodarki budżetowej „Centrum Usług Logistycznych”, a w przypadku posiadania SO autoryzowanej dla danej marki sprzętu transportowego – wykonywać czynności obsługowo-naprawcze na rzecz jednostek organizacyjnych Policji nie posiadających autoryzowanej SO;

2) naprawy sprzętu transportowego użytkowanego przez inne jednostki organizacyjne Policji, który uległ awarii na terenie działania danej jednostki organizacyjnej Policji.

4. Za pisemną zgodą kierownika prowadzącej gospodarkę transportową jednostki organizacyjnej Policji lub osoby przez niego upoważnionej, jednostka ta może wykonywać odpłatnie czynności obsługowo-naprawcze w odniesieniu do sprzętu transportowego na rzecz innych podmiotów, w tym osób fizycznych, jeżeli nie wpłynie to ujemnie na realizację zadań wykonywanych na rzecz jednostek organizacyjnych Policji.

5. OT i naprawy sprzętu transportowego w okresie gwarancji wykonuje się zgodnie z zasadami określonymi w warunkach gwarancji i umowach dotyczących dostaw pojazdów.

6. W przypadku gdy sprzęt transportowy może stanowić dowód rzeczowy w sprawie o przestępstwo lub wykrocznie, NS wykonuje się wyłącznie za zgodą organu prowadzącego postępowanie w tej sprawie.

[1] § 5 ust. 1 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 22 Komendanta Głównego Policji z dnia 4 marca 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji obsługi technicznej i napraw sprzętu transportowego w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 125). Zmiana weszła w życie 8 marca 2022 r., z mocą od 12 stycznia 2022 r.

[2] § 5 ust. 2 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 22 Komendanta Głównego Policji z dnia 4 marca 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji obsługi technicznej i napraw sprzętu transportowego w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 125). Zmiana weszła w życie 8 marca 2022 r., z mocą od 12 stycznia 2022 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-04-05 do 2022-03-07

§ 5. 1. Kierownicy prowadzącej gospodarkę transportową jednostki organizacyjnej Policji oraz użytkujący sprzęt transportowy są obowiązani do zapewnienia:

1) utrzymywania sprzętu w sprawności technicznej przez wykonywanie:

a) terminowej OT,

b) NB i NG – niezwłocznie z chwilą wystąpienia usterki,

c) NS,

d) terminowych BT,

e) innych niezbędnych czynności obsługowo-naprawczych, w tym konserwacyjnych;

2) wykonywania OT i napraw sprzętu transportowego użytkowanego przez te jednostki oraz jednostki i komórki organizacyjne Policji im podległe, w tym – utworzone na terenie ich działania komórki organizacyjne Centralnego Biura Śledczego Policji i Biura Spraw Wewnętrznych Policji.

2. Biuro Logistyki Policji Komendy Głównej Policji, zwanej dalej „KGP”, jest obowiązane do wykonywania OT i napraw sprzętu transportowego użytkowanego przez:

1) komórki organizacyjne KGP;

2) komórki organizacyjne Centralnego Biura Śledczego Policji i Biura Spraw Wewnętrznych Policji, utworzone na terenie działania Komendanta Stołecznego Policji;

3) [1] komórki organizacyjne Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji „BOA”.

3. Jednostki organizacyjne Policji i komórka organizacyjna KGP, o których mowa w ust. 1 i 2, mogą wykonywać:

1) na podstawie dwustronnych porozumień – czynności obsługowo-naprawcze przy sprzęcie transportowym znajdującym się w ewidencji innych jednostek organizacyjnych Policji oraz instytucji gospodarki budżetowej „Centrum Usług Logistycznych”, a w przypadku posiadania SO autoryzowanej dla danej marki sprzętu transportowego – wykonywać czynności obsługowo-naprawcze na rzecz jednostek organizacyjnych Policji nie posiadających autoryzowanej SO;

2) naprawy sprzętu transportowego użytkowanego przez inne jednostki organizacyjne Policji, który uległ awarii na terenie działania danej jednostki organizacyjnej Policji.

4. Za pisemną zgodą kierownika prowadzącej gospodarkę transportową jednostki organizacyjnej Policji lub osoby przez niego upoważnionej, jednostka ta może wykonywać odpłatnie czynności obsługowo-naprawcze w odniesieniu do sprzętu transportowego na rzecz innych podmiotów, w tym osób fizycznych, jeżeli nie wpłynie to ujemnie na realizację zadań wykonywanych na rzecz jednostek organizacyjnych Policji.

5. OT i naprawy sprzętu transportowego w okresie gwarancji wykonuje się zgodnie z zasadami określonymi w warunkach gwarancji i umowach dotyczących dostaw pojazdów.

6. W przypadku gdy sprzęt transportowy może stanowić dowód rzeczowy w sprawie o przestępstwo lub wykrocznie, NS wykonuje się wyłącznie za zgodą organu prowadzącego postępowanie w tej sprawie.

[1] § 5 ust. 2 pkt 3 dodany przez § 1 zarządzenia nr 12 Komendanta Głównego Policji z dnia 27 marca 2019 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji obsługi technicznej i napraw sprzętu transportowego w Policji (Dz.U.KGP. poz. 33). Zmiana weszła w życie 5 kwietnia 2019 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-12-27 do 2019-04-04

§ 5.  1. Kierownicy prowadzącej gospodarkę transportową jednostki organizacyjnej Policji oraz użytkujący sprzęt transportowy są obowiązani do zapewnienia:

1) utrzymywania sprzętu w sprawności technicznej przez wykonywanie:

a) terminowej OT,

b) NB i NG – niezwłocznie z chwilą wystąpienia usterki,

c) NS,

d) terminowych BT,

e) innych niezbędnych czynności obsługowo-naprawczych, w tym konserwacyjnych;

2) wykonywania OT i napraw sprzętu transportowego użytkowanego przez te jednostki oraz jednostki i komórki organizacyjne Policji im podległe, w tym – utworzone na terenie ich działania komórki organizacyjne Centralnego Biura Śledczego Policji i Biura Spraw Wewnętrznych Policji.

2. Biuro Logistyki Policji Komendy Głównej Policji, zwanej dalej „KGP”, jest obowiązane do wykonywania OT i napraw sprzętu transportowego użytkowanego przez:

1) komórki organizacyjne KGP;

2) komórki organizacyjne Centralnego Biura Śledczego Policji i Biura Spraw Wewnętrznych Policji, utworzone na terenie działania Komendanta Stołecznego Policji.

3. Jednostki organizacyjne Policji i komórka organizacyjna KGP, o których mowa w ust. 1 i 2, mogą wykonywać:

1) na podstawie dwustronnych porozumień – czynności obsługowo-naprawcze przy sprzęcie transportowym znajdującym się w ewidencji innych jednostek organizacyjnych Policji oraz instytucji gospodarki budżetowej „Centrum Usług Logistycznych”, a w przypadku posiadania SO autoryzowanej dla danej marki sprzętu transportowego – wykonywać czynności obsługowo-naprawcze na rzecz jednostek organizacyjnych Policji nie posiadających autoryzowanej SO;

2) naprawy sprzętu transportowego użytkowanego przez inne jednostki organizacyjne Policji, który uległ awarii na terenie działania danej jednostki organizacyjnej Policji.

4. Za pisemną zgodą kierownika prowadzącej gospodarkę transportową jednostki organizacyjnej Policji lub osoby przez niego upoważnionej, jednostka ta może wykonywać odpłatnie czynności obsługowo-naprawcze w odniesieniu do sprzętu transportowego na rzecz innych podmiotów, w tym osób fizycznych, jeżeli nie wpłynie to ujemnie na realizację zadań wykonywanych na rzecz jednostek organizacyjnych Policji.

5. OT i naprawy sprzętu transportowego w okresie gwarancji wykonuje się zgodnie z zasadami określonymi w warunkach gwarancji i umowach dotyczących dostaw pojazdów.

6. W przypadku gdy sprzęt transportowy może stanowić dowód rzeczowy w sprawie o przestępstwo lub wykrocznie, NS wykonuje się wyłącznie za zgodą organu prowadzącego postępowanie w tej sprawie.