history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2018-09-28 do 2022-03-10    (DUKGP2018.95 tekst jednolity)

§ 2. 1. Telefon miejski może być zainstalowany w miejscu pełnienia służby (pracy):

1) Komendantowi Głównemu Policji i jego zastępcom;

1a) Komendantowi CBŚP i jego zastępcom;

1b) Komendantowi BSWP i jego zastępcom;

2) komendantom wojewódzkim (Stołecznemu) Policji i ich zastępcom;

3) Komendantowi-rektorowi Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, Zastępcy komendanta-prorektorowi Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, Prorektorowi Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, Kanclerzowi Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie;

4) komendantom miejskim (powiatowym, rejonowym) Policji i ich zastępcom;

5) komendantom szkół policyjnych i ich zastępcom;

6) komendantom komisariatów Policji;

7) dyrektorom komórek organizacyjnych KGP i ich zastępcom;

7a) Dyrektorowi CLKP i jego zastępcom;

8) rzecznikom prasowym: KGP, CBŚP, BSWP, KWP, KSP oraz oficerom prasowym KPP, KMP, KRP;

9) stanowiskom dowodzenia (kierowania) KGP, CBŚP, BSWP, KWP, KSP, KPP, KMP, KRP;

10) stanowiskom służb dyżurnych i utrzymaniowych;

11) innym funkcjonariuszom i pracownikom Policji.

2. Zainstalowanie telefonu miejskiego wymaga pisemnego wniosku użytkownika (abonenta), skierowanego do kierownika komórki organizacyjnej łączności.

3. W przypadkach, o których nowa w ust. 1 pkt 8–11, wniosek zaakceptowany przez kierownika jednostki organizacyjnej Policji składa kierownik komórki organizacyjnej, której podlega użytkownik (abonent).

4. Telefon miejski może zostać zainstalowany na czas określony lub na czas nieokreślony.

5. Wszelkich zmian w zakresie miejsca instalacji, konfiguracji urządzeń końcowych, funkcji użytkowych (uprawnień i usług) telefonu miejskiego dokonuje się na wniosek użytkownika, złożony do kierownika komórki organizacyjnej łączności przy uwzględnieniu możliwości technicznych.

6. Telefon miejski podlega deinstalacji w następujących przypadkach:

1) po upływie terminu instalacji na czas określony;

2) na skutek ustania formalnych podstaw jego przyznania (instalacji);

3) na wniosek użytkownika.

7. Numer telefonu miejskiego w przypadku zaistnienia podstaw do jego deinstalacji może być przedmiotem cesji na rzecz osoby fizycznej pod warunkiem, że osoba ta zwróci wszelkie udokumentowane koszty związane z jego instalacją, przeniesieniem i cesją. Decyzję w tym zakresie podejmuje kierownik komórki łączności na wniosek użytkownika.

Wersja obowiązująca od 2018-09-28 do 2022-03-10    (DUKGP2018.95 tekst jednolity)

§ 2. 1. Telefon miejski może być zainstalowany w miejscu pełnienia służby (pracy):

1) Komendantowi Głównemu Policji i jego zastępcom;

1a) Komendantowi CBŚP i jego zastępcom;

1b) Komendantowi BSWP i jego zastępcom;

2) komendantom wojewódzkim (Stołecznemu) Policji i ich zastępcom;

3) Komendantowi-rektorowi Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, Zastępcy komendanta-prorektorowi Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, Prorektorowi Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, Kanclerzowi Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie;

4) komendantom miejskim (powiatowym, rejonowym) Policji i ich zastępcom;

5) komendantom szkół policyjnych i ich zastępcom;

6) komendantom komisariatów Policji;

7) dyrektorom komórek organizacyjnych KGP i ich zastępcom;

7a) Dyrektorowi CLKP i jego zastępcom;

8) rzecznikom prasowym: KGP, CBŚP, BSWP, KWP, KSP oraz oficerom prasowym KPP, KMP, KRP;

9) stanowiskom dowodzenia (kierowania) KGP, CBŚP, BSWP, KWP, KSP, KPP, KMP, KRP;

10) stanowiskom służb dyżurnych i utrzymaniowych;

11) innym funkcjonariuszom i pracownikom Policji.

2. Zainstalowanie telefonu miejskiego wymaga pisemnego wniosku użytkownika (abonenta), skierowanego do kierownika komórki organizacyjnej łączności.

3. W przypadkach, o których nowa w ust. 1 pkt 8–11, wniosek zaakceptowany przez kierownika jednostki organizacyjnej Policji składa kierownik komórki organizacyjnej, której podlega użytkownik (abonent).

4. Telefon miejski może zostać zainstalowany na czas określony lub na czas nieokreślony.

5. Wszelkich zmian w zakresie miejsca instalacji, konfiguracji urządzeń końcowych, funkcji użytkowych (uprawnień i usług) telefonu miejskiego dokonuje się na wniosek użytkownika, złożony do kierownika komórki organizacyjnej łączności przy uwzględnieniu możliwości technicznych.

6. Telefon miejski podlega deinstalacji w następujących przypadkach:

1) po upływie terminu instalacji na czas określony;

2) na skutek ustania formalnych podstaw jego przyznania (instalacji);

3) na wniosek użytkownika.

7. Numer telefonu miejskiego w przypadku zaistnienia podstaw do jego deinstalacji może być przedmiotem cesji na rzecz osoby fizycznej pod warunkiem, że osoba ta zwróci wszelkie udokumentowane koszty związane z jego instalacją, przeniesieniem i cesją. Decyzję w tym zakresie podejmuje kierownik komórki łączności na wniosek użytkownika.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-01-27 do 2018-09-27

§ 2

1. Telefon miejski może być zainstalowany w miejscu pełnienia służby (pracy):

1) Komendantowi Głównemu Policji i jego zastępcom;

1a) Komendantowi CBŚP i jego zastępcom;

1b) [3] Komendantowi BSWP i jego zastępcom;

2) komendantom wojewódzkim (Stołecznemu) Policji i ich zastępcom;

3) Komendantowi – rektorowi Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, Zastępcy komendanta – prorektorowi Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, Prorektorowi Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, Kanclerzowi Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie;

4) komendantom miejskim (powiatowym, rejonowym) Policji i ich zastępcom;

5) komendantom szkół policyjnych i ich zastępcom;

6) komendantom komisariatów Policji;

7) dyrektorom komórek organizacyjnych KGP i ich zastępcom;

7a) Dyrektorowi CLKP i jego zastępcom;

8) [4] rzecznikom prasowym: KGP, CBŚP, BSWP, KWP, KSP oraz oficerom prasowym KPP, KMP, KRP;

9) [5] stanowiskom dowodzenia (kierowania) KGP, CBŚP, BSWP, KWP, KSP, KPP, KMP, KRP;

10) stanowiskom służb dyżurnych i utrzymaniowych;

11) innym funkcjonariuszom i pracownikom Policji.

2. Zainstalowanie telefonu miejskiego wymaga pisemnego wniosku użytkownika (abonenta), skierowanego do kierownika komórki organizacyjnej łączności.

3. W przypadkach, o których nowa w ust. 1 pkt 8–11 wniosek, zaakceptowany przez kierownika jednostki organizacyjnej Policji, składa kierownik komórki organizacyjnej, której podlega użytkownik (abonent).

4. Telefon miejski może zostać zainstalowany na czas określony lub na czas nieokreślony.

5. Wszelkich zmian w zakresie miejsca instalacji, konfiguracji urządzeń końcowych, funkcji użytkowych (uprawnień i usług) telefonu miejskiego dokonuje się na wniosek użytkownika, złożony do kierownika komórki organizacyjnej łączności przy uwzględnieniu możliwości technicznych.

6. Telefon miejski podlega deinstalacji w następujących przypadkach:

1) po upływie terminu instalacji na czas określony;

2) na skutek ustania formalnych podstaw jego przyznania (instalacji);

3) na wniosek użytkownika.

7. Numer telefonu miejskiego w przypadku zaistnienia podstaw do jego deinstalacji może być przedmiotem cesji na rzecz osoby fizycznej pod warunkiem, że osoba ta zwróci wszelkie udokumentowane koszty związane z jego instalacją, przeniesieniem i cesją. Decyzję w tym zakresie podejmuje kierownik komórki łączności na wniosek użytkownika.

[3] § 2 ust. 1 pkt 1b dodany przez § 1 pkt 2 lit. a) zarządzenia nr 20 Komendanta Głównego Policji z dnia 27 stycznia 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad przyznawania, rozliczania i użytkowania stacjonarnych telefonów służbowych (Dz.U.KGP. poz. 22). Zmiana weszła w życie 27 stycznia 2018 r.

[4] § 2 ust. 1 pkt 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) zarządzenia nr 20 Komendanta Głównego Policji z dnia 27 stycznia 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad przyznawania, rozliczania i użytkowania stacjonarnych telefonów służbowych (Dz.U.KGP. poz. 22). Zmiana weszła w życie 27 stycznia 2018 r.

[5] § 2 ust. 1 pkt 9 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) zarządzenia nr 20 Komendanta Głównego Policji z dnia 27 stycznia 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad przyznawania, rozliczania i użytkowania stacjonarnych telefonów służbowych (Dz.U.KGP. poz. 22). Zmiana weszła w życie 27 stycznia 2018 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-10-09 do 2018-01-26

§ 2

1. Telefon miejski może być zainstalowany w miejscu pełnienia służby (pracy):

1) Komendantowi Głównemu Policji i jego zastępcom;

1a) [4] Komendantowi CBŚP i jego zastępcom;

2) komendantom wojewódzkim (Stołecznemu) Policji i ich zastępcom;

3) Komendantowi – rektorowi Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, Zastępcy komendanta – prorektorowi Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, Prorektorowi Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, Kanclerzowi Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie;

4) komendantom miejskim (powiatowym, rejonowym) Policji i ich zastępcom;

5) komendantom szkół policyjnych i ich zastępcom;

6) komendantom komisariatów Policji;

7) [5] dyrektorom komórek organizacyjnych KGP i ich zastępcom;

7a) [6] Dyrektorowi CLKP i jego zastępcom;

8) [7] rzecznikom prasowym: KGP, CBŚP, KWP, KSP oraz oficerom prasowym KPP, KMP, KRP;

9) [8] stanowiskom dowodzenia (kierowania) KGP, CBŚP, KWP, KSP, KPP, KMP, KRP ;

10) stanowiskom służb dyżurnych i utrzymaniowych;

11) innym funkcjonariuszom i pracownikom Policji.

2. Zainstalowanie telefonu miejskiego wymaga pisemnego wniosku użytkownika (abonenta), skierowanego do kierownika komórki organizacyjnej łączności.

3. W przypadkach, o których nowa w ust. 1 pkt 8–11 wniosek, zaakceptowany przez kierownika jednostki organizacyjnej Policji, składa kierownik komórki organizacyjnej, której podlega użytkownik (abonent).

4. Telefon miejski może zostać zainstalowany na czas określony lub na czas nieokreślony.

5. Wszelkich zmian w zakresie miejsca instalacji, konfiguracji urządzeń końcowych, funkcji użytkowych (uprawnień i usług) telefonu miejskiego dokonuje się na wniosek użytkownika, złożony do kierownika komórki organizacyjnej łączności przy uwzględnieniu możliwości technicznych.

6. Telefon miejski podlega deinstalacji w następujących przypadkach:

1) po upływie terminu instalacji na czas określony;

2) na skutek ustania formalnych podstaw jego przyznania (instalacji);

3) na wniosek użytkownika.

7. Numer telefonu miejskiego w przypadku zaistnienia podstaw do jego deinstalacji może być przedmiotem cesji na rzecz osoby fizycznej pod warunkiem, że osoba ta zwróci wszelkie udokumentowane koszty związane z jego instalacją, przeniesieniem i cesją. Decyzję w tym zakresie podejmuje kierownik komórki łączności na wniosek użytkownika.

[4] § 2 ust. 1 pkt 1a dodany przez § 1 pkt 2 lit. a) zarządzenia nr 32 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad przyznawania, rozliczania i użytkowania stacjonarnych telefonów służbowych (Dz.U.KGP. poz. 77). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[5] § 2 ust. 1 pkt 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) zarządzenia nr 32 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad przyznawania, rozliczania i użytkowania stacjonarnych telefonów służbowych (Dz.U.KGP. poz. 77). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[6] § 2 ust. 1 pkt 7a dodany przez § 1 pkt 2 lit. c) zarządzenia nr 32 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad przyznawania, rozliczania i użytkowania stacjonarnych telefonów służbowych (Dz.U.KGP. poz. 77). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[7] § 2 ust. 1 pkt 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) zarządzenia nr 32 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad przyznawania, rozliczania i użytkowania stacjonarnych telefonów służbowych (Dz.U.KGP. poz. 77). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[8] § 2 ust. 1 pkt 9 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) zarządzenia nr 32 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad przyznawania, rozliczania i użytkowania stacjonarnych telefonów służbowych (Dz.U.KGP. poz. 77). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-01-12 do 2014-10-08

§ 2

[2] 1. Telefon miejski może być zainstalowany w miejscu pełnienia służby (pracy):

1) Komendantowi Głównemu Policji i jego zastępcom;

2) komendantom wojewódzkim (Stołecznemu) Policji i ich zastępcom;

3) Komendantowi – rektorowi Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, Zastępcy komendanta – prorektorowi Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, Prorektorowi Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, Kanclerzowi Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie;

4) komendantom miejskim (powiatowym, rejonowym) Policji i ich zastępcom;

5) komendantom szkół policyjnych i ich zastępcom;

6) komendantom komisariatów Policji;

7) dyrektorom Biur Komendy Głównej Policji i ich zastępcom;

8) rzecznikom prasowym: KGP, KWP, KSP, KMP, KRP, KPP;

9) stanowiskom dowodzenia (kierowania) KGP, KWP, KSP, KMP, KRP, KPP;

10) stanowiskom służb dyżurnych i utrzymaniowych;

11) innym funkcjonariuszom i pracownikom Policji.

2. Zainstalowanie telefonu miejskiego wymaga pisemnego wniosku użytkownika (abonenta), skierowanego do kierownika komórki organizacyjnej łączności.

3. W przypadkach, o których nowa w ust. 1 pkt 8–11 wniosek, zaakceptowany przez kierownika jednostki organizacyjnej Policji, składa kierownik komórki organizacyjnej, której podlega użytkownik (abonent).

4. Telefon miejski może zostać zainstalowany na czas określony lub na czas nieokreślony.

5. Wszelkich zmian w zakresie miejsca instalacji, konfiguracji urządzeń końcowych, funkcji użytkowych (uprawnień i usług) telefonu miejskiego dokonuje się na wniosek użytkownika, złożony do kierownika komórki organizacyjnej łączności przy uwzględnieniu możliwości technicznych.

6. Telefon miejski podlega deinstalacji w następujących przypadkach:

1) po upływie terminu instalacji na czas określony;

2) na skutek ustania formalnych podstaw jego przyznania (instalacji);

3) na wniosek użytkownika.

7. Numer telefonu miejskiego w przypadku zaistnienia podstaw do jego deinstalacji może być przedmiotem cesji na rzecz osoby fizycznej pod warunkiem, że osoba ta zwróci wszelkie udokumentowane koszty związane z jego instalacją, przeniesieniem i cesją. Decyzję w tym zakresie podejmuje kierownik komórki łączności na wniosek użytkownika.

[2] § 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 1669 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 listopada 2010 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad przyznawania, rozliczania i użytkowania stacjonarnych telefonów służbowych (Dz.U.KGP. Nr 12, poz. 70). Zmiana weszła w życie 12 stycznia 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2005-01-01 do 2011-01-11

§ 2

1. Telefon miejski zainstalowany w miejscu pełnienia służby (pracy) przyznaje się:

1) Komendantowi Głównemu Policji i jego zastępcom;

2) komendantom wojewódzkim (Stołecznemu) Policji i ich zastępcom;

3) komendantom miejskim (powiatowym, rejonowym) Policji i ich zastępcom;

4) komendantom szkół Policji i ich zastępcom;

5) komendantom komisariatów;

6) dyrektorom biur Komendy Głównej Policji i ich zastępcom;

7) rzecznikom prasowym: KGP, KWP, KSP, KMP;

8) stanowiskom dowodzenia (kierowania) KGP, KWP, KSP, KMP, KRP, KPP;

9) stanowiskom służb dyżurnych i utrzymaniowych.

2. Telefon miejski dla funkcjonariuszy i pracowników Policji w przypadkach niewskazanych w ust. 1 przyznaje kierownik komórki organizacyjnej łączności na podstawie uzasadnionego wniosku kierownika komórki organizacyjnej, któremu podlega użytkownik.

3. Telefon miejski może zostać zainstalowany na czas określony lub na czas nieokreślony.

4. Wszelkich zmian w zakresie miejsca instalacji, konfiguracji urządzeń końcowych, funkcji użytkowych (uprawnień i usług) telefonu miejskiego dokonuje się na wniosek użytkownika, złożony do kierownika komórki organizacyjnej łączności przy uwzględnieniu możliwości technicznych.

5. Telefon miejski podlega deinstalacji w następujących przypadkach:

1) po upływie terminu instalacji na czas określony;

2) na skutek ustania formalnych podstaw jego przyznania (instalacji);

3) na wniosek użytkownika z wyjątkiem przypadków określonych w § 2 ust. 1 pkt 1 do 8.

6. Numer telefonu miejskiego w przypadku zaistnienia podstaw do jego deinstalacji może być przedmiotem cesji na rzecz osoby fizycznej, pod warunkiem że osoba ta zwróci wszelkie udokumentowane koszty związane z jego instalacją, przeniesieniem i cesją. Decyzję w tym zakresie podejmuje kierownik komórki łączności na wniosek użytkownika.