Wersja obowiązująca od 2021-06-03
1. Osoba wyznaczona do obsługi technicznej paralizatorów, nie rzadziej niż raz na dwa miesiące, generuje raporty z rejestru ich pracy i przekazuje bezpośredniemu przełożonemu użytkownika.
2. [29] Osoba, o której mowa w ust. 1, w przypadku ujawnienia awarii podczas czynności wykonywanych w trybie § 9 ust. 4 i 5 oraz § 18 ust. 1, zobowiązana jest do udokumentowania jej stwierdzenia w ewidencji, o której mowa w § 4 ust. 1 pkt 2 oraz inicjuje czynności zmierzające do usunięcia awarii.
3. Bezpośredni przełożony użytkownika, nie rzadziej niż raz na dwa miesiące, dokonuje kontroli raportów z rejestrów pracy paralizatorów, o których mowa w ust. 1, poprzez weryfikację ich zapisów z ewidencją, o której mowa w § 4 ust. 1 pkt 3.
4. Z kontroli, o której mowa w ust. 3 bezpośredni przełożony użytkownika sporządza notatkę służbową.
5. W przypadku ujawnienia nieprawidłowości związanych z brakiem udokumentowania użycia lub wykorzystania paralizatora przez użytkownika, bezpośredni przełożony informuje kierownika jednostki organizacyjnej Policji.
[29] § 18 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 12 wytycznych nr 3 Komendanta Głównego Policji z dnia 5 maja 2021 r. zmieniających wytyczne w sprawie wybranych procedur i sposobu sprawowania nadzoru nad postępowaniem policjantów lub innych wyznaczonych osób z przedmiotami przeznaczonymi do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej, pozostającymi na wyposażeniu Policji (Dz.U.KGP. poz. 32). Zmiana weszła w życie 3 czerwca 2021 r.
Wersja obowiązująca od 2021-06-03
1. Osoba wyznaczona do obsługi technicznej paralizatorów, nie rzadziej niż raz na dwa miesiące, generuje raporty z rejestru ich pracy i przekazuje bezpośredniemu przełożonemu użytkownika.
2. [29] Osoba, o której mowa w ust. 1, w przypadku ujawnienia awarii podczas czynności wykonywanych w trybie § 9 ust. 4 i 5 oraz § 18 ust. 1, zobowiązana jest do udokumentowania jej stwierdzenia w ewidencji, o której mowa w § 4 ust. 1 pkt 2 oraz inicjuje czynności zmierzające do usunięcia awarii.
3. Bezpośredni przełożony użytkownika, nie rzadziej niż raz na dwa miesiące, dokonuje kontroli raportów z rejestrów pracy paralizatorów, o których mowa w ust. 1, poprzez weryfikację ich zapisów z ewidencją, o której mowa w § 4 ust. 1 pkt 3.
4. Z kontroli, o której mowa w ust. 3 bezpośredni przełożony użytkownika sporządza notatkę służbową.
5. W przypadku ujawnienia nieprawidłowości związanych z brakiem udokumentowania użycia lub wykorzystania paralizatora przez użytkownika, bezpośredni przełożony informuje kierownika jednostki organizacyjnej Policji.
[29] § 18 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 12 wytycznych nr 3 Komendanta Głównego Policji z dnia 5 maja 2021 r. zmieniających wytyczne w sprawie wybranych procedur i sposobu sprawowania nadzoru nad postępowaniem policjantów lub innych wyznaczonych osób z przedmiotami przeznaczonymi do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej, pozostającymi na wyposażeniu Policji (Dz.U.KGP. poz. 32). Zmiana weszła w życie 3 czerwca 2021 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-08-24 do 2021-06-02
1. Osoba wyznaczona do obsługi technicznej paralizatorów, nie rzadziej niż raz na dwa miesiące, generuje raporty z rejestru ich pracy i przekazuje bezpośredniemu przełożonemu użytkownika.
2. Osoba, o której mowa w ust. 1, w przypadku ujawnienia awarii podczas czynności wykonywanych w trybie § 9 ust. 4 i 5 oraz § 18 ust. 1, zobowiązana jest do udokumentowania jej stwierdzenia w ewidencji, o której mowa w § 4 ust. 1 pkt 2.
3. Bezpośredni przełożony użytkownika, nie rzadziej niż raz na dwa miesiące, dokonuje kontroli raportów z rejestrów pracy paralizatorów, o których mowa w ust. 1, poprzez weryfikację ich zapisów z ewidencją, o której mowa w § 4 ust. 1 pkt 3.
4. Z kontroli, o której mowa w ust. 3 bezpośredni przełożony użytkownika sporządza notatkę służbową.
5. W przypadku ujawnienia nieprawidłowości związanych z brakiem udokumentowania użycia lub wykorzystania paralizatora przez użytkownika, bezpośredni przełożony informuje kierownika jednostki organizacyjnej Policji.