Wersja obowiązująca od 2021-06-03
1. [27] Zarejestrowany materiał audio-video z SAP przechowuje się zgodnie z art. 15b ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. z 2020 r. poz. 360, 956, 1610, 2112 i 2320).
2. Materiał audio-video z SAP, o którym mowa w ust. 1, podlega usunięciu z dysku stanowiska obsługi SAP, przez policjanta lub inną osobę wyznaczoną przez kierownika jednostki organizacyjnej Policji, w sposób uniemożliwiający identyfikację osób, których dane zostały przetworzone.
3. [28] Fakt usunięcia materiału audio-video ze stanowiska obsługi SAP dokumentuje się w ewidencji, o której mowa w § 4 ust. 1 pkt 4.
[27] § 17 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 11 lit. a) wytycznych nr 3 Komendanta Głównego Policji z dnia 5 maja 2021 r. zmieniających wytyczne w sprawie wybranych procedur i sposobu sprawowania nadzoru nad postępowaniem policjantów lub innych wyznaczonych osób z przedmiotami przeznaczonymi do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej, pozostającymi na wyposażeniu Policji (Dz.U.KGP. poz. 32). Zmiana weszła w życie 3 czerwca 2021 r.
[28] § 17 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 11 lit. b) wytycznych nr 3 Komendanta Głównego Policji z dnia 5 maja 2021 r. zmieniających wytyczne w sprawie wybranych procedur i sposobu sprawowania nadzoru nad postępowaniem policjantów lub innych wyznaczonych osób z przedmiotami przeznaczonymi do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej, pozostającymi na wyposażeniu Policji (Dz.U.KGP. poz. 32). Zmiana weszła w życie 3 czerwca 2021 r.
Wersja obowiązująca od 2021-06-03
1. [27] Zarejestrowany materiał audio-video z SAP przechowuje się zgodnie z art. 15b ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. z 2020 r. poz. 360, 956, 1610, 2112 i 2320).
2. Materiał audio-video z SAP, o którym mowa w ust. 1, podlega usunięciu z dysku stanowiska obsługi SAP, przez policjanta lub inną osobę wyznaczoną przez kierownika jednostki organizacyjnej Policji, w sposób uniemożliwiający identyfikację osób, których dane zostały przetworzone.
3. [28] Fakt usunięcia materiału audio-video ze stanowiska obsługi SAP dokumentuje się w ewidencji, o której mowa w § 4 ust. 1 pkt 4.
[27] § 17 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 11 lit. a) wytycznych nr 3 Komendanta Głównego Policji z dnia 5 maja 2021 r. zmieniających wytyczne w sprawie wybranych procedur i sposobu sprawowania nadzoru nad postępowaniem policjantów lub innych wyznaczonych osób z przedmiotami przeznaczonymi do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej, pozostającymi na wyposażeniu Policji (Dz.U.KGP. poz. 32). Zmiana weszła w życie 3 czerwca 2021 r.
[28] § 17 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 11 lit. b) wytycznych nr 3 Komendanta Głównego Policji z dnia 5 maja 2021 r. zmieniających wytyczne w sprawie wybranych procedur i sposobu sprawowania nadzoru nad postępowaniem policjantów lub innych wyznaczonych osób z przedmiotami przeznaczonymi do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej, pozostającymi na wyposażeniu Policji (Dz.U.KGP. poz. 32). Zmiana weszła w życie 3 czerwca 2021 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-08-24 do 2021-06-02
1. Zarejestrowany materiał audio-video z SAP, niezawierający dowodów mogących służyć wszczęciu postępowań lub prowadzonym postępowaniom, przechowuje się przez okres co najmniej 30 dni, nie dłużej jednak niż jeden rok od dnia zarejestrowania, a następnie się go usuwa.
2. Materiał audio-video z SAP, o którym mowa w ust. 1, podlega usunięciu z dysku stanowiska obsługi SAP, przez policjanta lub inną osobę wyznaczoną przez kierownika jednostki organizacyjnej Policji, w sposób uniemożliwiający identyfikację osób, których dane zostały przetworzone.
3. Fakt usunięcia materiału audio-video z SAP dokumentuje się w ewidencji, o której mowa w § 4 ust. 1 pkt 4.