Wersja obowiązująca od 2020-12-10
1. [18] Forma i zakres dokumentowania czynności dotyczących poszukiwania osoby zaginionej zależne są od poziomu poszukiwań. Każda czynność wykonana w ramach poszukiwania osoby zaginionej wymaga niezwłocznego jej udokumentowania.
2. Formą gromadzenia dokumentów z wykonywanych czynności, o których mowa w ust. 1, jest teczka poszukiwania.
3. Teczkę poszukiwania zakłada się po dokonaniu rejestracji informacji o osobie zaginionej w KSIP w formie rejestracji poszukiwania osoby zaginionej.
4. Teczka poszukiwania osoby zaginionej powinna zawierać w szczególności:
1) [19] spis zawartości teczki;
1a) [20] wykaz osób, które zapoznały się z materiałami;
1b) [21] kartę nadzoru;
2) zawiadomienie o zaginięciu osoby;
3) potwierdzenie dokonania rejestracji informacji o osobie zaginionej w KSIP w formie rejestracji poszukiwania osoby zaginionej oraz potwierdzenia dokonania rejestracji informacji o tej osobie lub modyfikacji rejestracji poszukiwania osoby zaginionej, a także potwierdzenia dokonanych sprawdzeń oraz typowań dotyczących osoby zaginionej;
4) plan czynności dotyczących poszukiwania osoby zaginionej, w przypadku zakwalifikowania osoby zaginionej do poziomu I lub poziomu II, sporządzany po upływie 14 dni od chwili przyjęcia zawiadomienia o zaginięciu osoby, w przypadku jej nieodnalezienia;
5) w przypadku wszczęcia Child Alertu wniosek, o którym mowa w § 21 ust. 1, oraz zgodę na rozpowszechnienie komunikatu, o której mowa w § 20 ust. 2 pkt 3.
6) dokumenty z wykonywanych czynności dotyczących poszukiwania osoby zaginionej.
5. Dokumenty z wykonywanych czynności dotyczących poszukiwania osoby zaginionej gromadzi się w układzie chronologicznym, zgodnie z obowiązującymi przepisami o pracy kancelaryjno-biurowej.
[18] § 25 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 12 lit. a) zarządzenia nr 32 Komendanta Głównego Policji z dnia 13 listopada 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie prowadzenia przez Policję poszukiwania osoby zaginionej oraz postępowania w przypadku ujawnienia osoby o nieustalonej tożsamości lub znalezienia nieznanych zwłok oraz szczątków ludzkich (Dz.U.KGP. poz. 58). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2020 r.
[19] § 25 ust. 4 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 12 lit. b) zarządzenia nr 32 Komendanta Głównego Policji z dnia 13 listopada 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie prowadzenia przez Policję poszukiwania osoby zaginionej oraz postępowania w przypadku ujawnienia osoby o nieustalonej tożsamości lub znalezienia nieznanych zwłok oraz szczątków ludzkich (Dz.U.KGP. poz. 58). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2020 r.
[20] § 25 ust. 4 pkt 1a dodany przez § 1 pkt 12 lit. b) zarządzenia nr 32 Komendanta Głównego Policji z dnia 13 listopada 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie prowadzenia przez Policję poszukiwania osoby zaginionej oraz postępowania w przypadku ujawnienia osoby o nieustalonej tożsamości lub znalezienia nieznanych zwłok oraz szczątków ludzkich (Dz.U.KGP. poz. 58). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2020 r.
[21] § 25 ust. 4 pkt 1b dodany przez § 1 pkt 12 lit. b) zarządzenia nr 32 Komendanta Głównego Policji z dnia 13 listopada 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie prowadzenia przez Policję poszukiwania osoby zaginionej oraz postępowania w przypadku ujawnienia osoby o nieustalonej tożsamości lub znalezienia nieznanych zwłok oraz szczątków ludzkich (Dz.U.KGP. poz. 58). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2020 r.
Wersja obowiązująca od 2020-12-10
1. [18] Forma i zakres dokumentowania czynności dotyczących poszukiwania osoby zaginionej zależne są od poziomu poszukiwań. Każda czynność wykonana w ramach poszukiwania osoby zaginionej wymaga niezwłocznego jej udokumentowania.
2. Formą gromadzenia dokumentów z wykonywanych czynności, o których mowa w ust. 1, jest teczka poszukiwania.
3. Teczkę poszukiwania zakłada się po dokonaniu rejestracji informacji o osobie zaginionej w KSIP w formie rejestracji poszukiwania osoby zaginionej.
4. Teczka poszukiwania osoby zaginionej powinna zawierać w szczególności:
1) [19] spis zawartości teczki;
1a) [20] wykaz osób, które zapoznały się z materiałami;
1b) [21] kartę nadzoru;
2) zawiadomienie o zaginięciu osoby;
3) potwierdzenie dokonania rejestracji informacji o osobie zaginionej w KSIP w formie rejestracji poszukiwania osoby zaginionej oraz potwierdzenia dokonania rejestracji informacji o tej osobie lub modyfikacji rejestracji poszukiwania osoby zaginionej, a także potwierdzenia dokonanych sprawdzeń oraz typowań dotyczących osoby zaginionej;
4) plan czynności dotyczących poszukiwania osoby zaginionej, w przypadku zakwalifikowania osoby zaginionej do poziomu I lub poziomu II, sporządzany po upływie 14 dni od chwili przyjęcia zawiadomienia o zaginięciu osoby, w przypadku jej nieodnalezienia;
5) w przypadku wszczęcia Child Alertu wniosek, o którym mowa w § 21 ust. 1, oraz zgodę na rozpowszechnienie komunikatu, o której mowa w § 20 ust. 2 pkt 3.
6) dokumenty z wykonywanych czynności dotyczących poszukiwania osoby zaginionej.
5. Dokumenty z wykonywanych czynności dotyczących poszukiwania osoby zaginionej gromadzi się w układzie chronologicznym, zgodnie z obowiązującymi przepisami o pracy kancelaryjno-biurowej.
[18] § 25 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 12 lit. a) zarządzenia nr 32 Komendanta Głównego Policji z dnia 13 listopada 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie prowadzenia przez Policję poszukiwania osoby zaginionej oraz postępowania w przypadku ujawnienia osoby o nieustalonej tożsamości lub znalezienia nieznanych zwłok oraz szczątków ludzkich (Dz.U.KGP. poz. 58). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2020 r.
[19] § 25 ust. 4 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 12 lit. b) zarządzenia nr 32 Komendanta Głównego Policji z dnia 13 listopada 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie prowadzenia przez Policję poszukiwania osoby zaginionej oraz postępowania w przypadku ujawnienia osoby o nieustalonej tożsamości lub znalezienia nieznanych zwłok oraz szczątków ludzkich (Dz.U.KGP. poz. 58). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2020 r.
[20] § 25 ust. 4 pkt 1a dodany przez § 1 pkt 12 lit. b) zarządzenia nr 32 Komendanta Głównego Policji z dnia 13 listopada 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie prowadzenia przez Policję poszukiwania osoby zaginionej oraz postępowania w przypadku ujawnienia osoby o nieustalonej tożsamości lub znalezienia nieznanych zwłok oraz szczątków ludzkich (Dz.U.KGP. poz. 58). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2020 r.
[21] § 25 ust. 4 pkt 1b dodany przez § 1 pkt 12 lit. b) zarządzenia nr 32 Komendanta Głównego Policji z dnia 13 listopada 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie prowadzenia przez Policję poszukiwania osoby zaginionej oraz postępowania w przypadku ujawnienia osoby o nieustalonej tożsamości lub znalezienia nieznanych zwłok oraz szczątków ludzkich (Dz.U.KGP. poz. 58). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2020 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-07-01 do 2020-12-09
1. Forma i zakres dokumentowania czynności dotyczących poszukiwania osoby zaginionej zależne są od poziomu poszukiwań.
2. Formą gromadzenia dokumentów z wykonywanych czynności, o których mowa w ust. 1, jest teczka poszukiwania.
3. Teczkę poszukiwania zakłada się po dokonaniu rejestracji informacji o osobie zaginionej w KSIP w formie rejestracji poszukiwania osoby zaginionej.
4. Teczka poszukiwania osoby zaginionej powinna zawierać w szczególności:
1) kartę kontroli i nadzoru służbowego;
2) zawiadomienie o zaginięciu osoby;
3) potwierdzenie dokonania rejestracji informacji o osobie zaginionej w KSIP w formie rejestracji poszukiwania osoby zaginionej oraz potwierdzenia dokonania rejestracji informacji o tej osobie lub modyfikacji rejestracji poszukiwania osoby zaginionej, a także potwierdzenia dokonanych sprawdzeń oraz typowań dotyczących osoby zaginionej;
4) plan czynności dotyczących poszukiwania osoby zaginionej, w przypadku zakwalifikowania osoby zaginionej do poziomu I lub poziomu II, sporządzany po upływie 14 dni od chwili przyjęcia zawiadomienia o zaginięciu osoby, w przypadku jej nieodnalezienia;
5) w przypadku wszczęcia Child Alertu wniosek, o którym mowa w § 21 ust. 1, oraz zgodę na rozpowszechnienie komunikatu, o której mowa w § 20 ust. 2 pkt 3.
6) dokumenty z wykonywanych czynności dotyczących poszukiwania osoby zaginionej.
5. Dokumenty z wykonywanych czynności dotyczących poszukiwania osoby zaginionej gromadzi się w układzie chronologicznym, zgodnie z obowiązującymi przepisami o pracy kancelaryjno-biurowej.