Wersja obowiązująca od 2020-12-10
1. Child Alert uruchamiany jest na czas 12 godzin liczony od momentu rozesłania komunikatu o zaginionej osobie małoletniej.
2. W trakcie trwania Child Alertu jednostka Policji prowadząca poszukiwania może zwrócić się pisemnie bądź drogą elektroniczną do CPOZ KGP o dokonanie zmiany w treści komunikatu.
3. Decyzję o wprowadzeniu zmian w komunikacie podejmuje kierownik komórki biura KGP właściwego do koordynacji poszukiwań osób zaginionych lub osoba przez niego wyznaczona.
4. Child Alert może zostać zakończony przed upływem 12 godzin od jego uruchomienia przez kierownika komórki biura KGP właściwego do koordynacji poszukiwań osób zaginionych lub osobę przez niego wyznaczoną, na wniosek kierownika jednostki Policji prowadzącej poszukiwania.
5. Child Alert zostaje odwołany poprzez rozesłanie przygotowanego przez koordynatora CPOZ KGP komunikatu do partnerów systemu.
6. O odwołaniu Child Alertu koordynator CPOZ KGP powiadamia dyżurnego Komendy Głównej Policji telefonicznie oraz drogą elektroniczną.
7. [17] Po zakończeniu Child Alertu wyznaczony przedstawiciel sztabu, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 29, z jednostki Policji realizującej sprawę poszukiwań osoby zaginionej, zobowiązany jest w terminie do 7 dni od zakończenia Child Alertu sporządzić szczegółową analizę z przebiegu działań poszukiwawczych i ich efektów, którą po zatwierdzeniu przez kierownika jednostki Policji przesyła za pośrednictwem kierownika komórki służby kryminalnej właściwej do nadzoru nad poszukiwaniem osób zaginionych nadrzędnej komendy wojewódzkiej Policji do komórki biura KGP właściwego do koordynowania poszukiwań osób zaginionych.
[17] § 24 ust. 7 dodany przez § 1 pkt 11 zarządzenia nr 32 Komendanta Głównego Policji z dnia 13 listopada 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie prowadzenia przez Policję poszukiwania osoby zaginionej oraz postępowania w przypadku ujawnienia osoby o nieustalonej tożsamości lub znalezienia nieznanych zwłok oraz szczątków ludzkich (Dz.U.KGP. poz. 58). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2020 r.
Wersja obowiązująca od 2020-12-10
1. Child Alert uruchamiany jest na czas 12 godzin liczony od momentu rozesłania komunikatu o zaginionej osobie małoletniej.
2. W trakcie trwania Child Alertu jednostka Policji prowadząca poszukiwania może zwrócić się pisemnie bądź drogą elektroniczną do CPOZ KGP o dokonanie zmiany w treści komunikatu.
3. Decyzję o wprowadzeniu zmian w komunikacie podejmuje kierownik komórki biura KGP właściwego do koordynacji poszukiwań osób zaginionych lub osoba przez niego wyznaczona.
4. Child Alert może zostać zakończony przed upływem 12 godzin od jego uruchomienia przez kierownika komórki biura KGP właściwego do koordynacji poszukiwań osób zaginionych lub osobę przez niego wyznaczoną, na wniosek kierownika jednostki Policji prowadzącej poszukiwania.
5. Child Alert zostaje odwołany poprzez rozesłanie przygotowanego przez koordynatora CPOZ KGP komunikatu do partnerów systemu.
6. O odwołaniu Child Alertu koordynator CPOZ KGP powiadamia dyżurnego Komendy Głównej Policji telefonicznie oraz drogą elektroniczną.
7. [17] Po zakończeniu Child Alertu wyznaczony przedstawiciel sztabu, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 29, z jednostki Policji realizującej sprawę poszukiwań osoby zaginionej, zobowiązany jest w terminie do 7 dni od zakończenia Child Alertu sporządzić szczegółową analizę z przebiegu działań poszukiwawczych i ich efektów, którą po zatwierdzeniu przez kierownika jednostki Policji przesyła za pośrednictwem kierownika komórki służby kryminalnej właściwej do nadzoru nad poszukiwaniem osób zaginionych nadrzędnej komendy wojewódzkiej Policji do komórki biura KGP właściwego do koordynowania poszukiwań osób zaginionych.
[17] § 24 ust. 7 dodany przez § 1 pkt 11 zarządzenia nr 32 Komendanta Głównego Policji z dnia 13 listopada 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie prowadzenia przez Policję poszukiwania osoby zaginionej oraz postępowania w przypadku ujawnienia osoby o nieustalonej tożsamości lub znalezienia nieznanych zwłok oraz szczątków ludzkich (Dz.U.KGP. poz. 58). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2020 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-07-01 do 2020-12-09
1. Child Alert uruchamiany jest na czas 12 godzin liczony od momentu rozesłania komunikatu o zaginionej osobie małoletniej.
2. W trakcie trwania Child Alertu jednostka Policji prowadząca poszukiwania może zwrócić się pisemnie bądź drogą elektroniczną do CPOZ KGP o dokonanie zmiany w treści komunikatu.
3. Decyzję o wprowadzeniu zmian w komunikacie podejmuje kierownik komórki biura KGP właściwego do koordynacji poszukiwań osób zaginionych lub osoba przez niego wyznaczona.
4. Child Alert może zostać zakończony przed upływem 12 godzin od jego uruchomienia przez kierownika komórki biura KGP właściwego do koordynacji poszukiwań osób zaginionych lub osobę przez niego wyznaczoną, na wniosek kierownika jednostki Policji prowadzącej poszukiwania.
5. Child Alert zostaje odwołany poprzez rozesłanie przygotowanego przez koordynatora CPOZ KGP komunikatu do partnerów systemu.
6. O odwołaniu Child Alertu koordynator CPOZ KGP powiadamia dyżurnego Komendy Głównej Policji telefonicznie oraz drogą elektroniczną.