history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2022-03-10

§ 4. 1. Aktywacji KM i KSD dokonuje inspektor ds. rejestracji, poprzez zapisanie w BTUU i pamięci KM lub KSD danych niezbędnych do bezpiecznego logowania w jawnych systemach teleinformatycznych Policji – na podstawie wniosku:

1) [2] kierownika właściwej komórki organizacyjnej - w przypadku wniosków dotyczących policjantów pełniących służbę lub pracowników Policji zatrudnionych w Komendzie Głównej Policji, Biurze Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnym Biurze Śledczym Policji, Centralnym Pododdziale Kontrterrorystycznym Policji "BOA", Centralnym Biurze Zwalczania Cyberprzestępczości, komendach wojewódzkich Policji, Komendzie Stołecznej Policji, Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym Policji, Wyższej Szkole Policji w Szczytnie oraz szkołach policyjnych;

2) kierownika właściwej jednostki organizacyjnej Policji – w przypadku wniosków dotyczących policjantów pełniących służbę lub pracowników Policji zatrudnionych w komendach powiatowych (miejskich, rejonowych) Policji, komisariatach Policji i komisariatach specjalistycznych Policji.

2. Wniosek o aktywację KM lub KSD sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, według wzoru określonego w załączniku nr 1 do zarządzenia w przypadku aktywacji KM lub według wzoru określonego w załączniku nr 2 do zarządzenia w przypadku aktywacji KSD, a następnie przekazuje do zatwierdzenia przez:

1) [3] kierownika komórki organizacyjnej Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji spełniającej funkcje PR KGP lub funkcjonariusza albo pracownika Policji przez niego upoważnionego - w przypadku użytkowników pełniących służbę lub zatrudnionych w Komendzie Głównej Policji, Biurze Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnym Biurze Śledczym Policji, Centralnym Pododdziale Kontrterrorystycznym Policji "BOA", Centralnym Biurze Zwalczania Cyberprzestępczości, Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym Policji, Wyższej Szkole Policji w Szczytnie oraz szkołach policyjnych;

2)  właściwego administratora lokalnego lub funkcjonariusza albo pracownika Policji przez niego upoważnionego – w przypadku pozostałych użytkowników.

3. Kierownik lub administrator lokalny, o których mowa w ust. 2, przekazuje wniosek o aktywację do PR lub PR KGP w celu realizacji.

4.  Wzór upoważnień, o których mowa w ust. 2 pkt 1 i 2, określa załącznik nr 6 do zarządzenia.

[2] § 4 ust. 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) zarządzenia nr 33 Komendanta Głównego Policji z dnia 9 marca 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie form uwierzytelniania użytkowników systemów teleinformatycznych Policji przeznaczonych do przetwarzania informacji jawnych (Dz.Urz.KGP. poz. 136). Zmiana weszła w życie 10 marca 2022 r., z mocą od 12 stycznia 2022 r.

[3] § 4 ust. 2 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) zarządzenia nr 33 Komendanta Głównego Policji z dnia 9 marca 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie form uwierzytelniania użytkowników systemów teleinformatycznych Policji przeznaczonych do przetwarzania informacji jawnych (Dz.Urz.KGP. poz. 136). Zmiana weszła w życie 10 marca 2022 r., z mocą od 12 stycznia 2022 r.

Wersja obowiązująca od 2022-03-10

§ 4. 1. Aktywacji KM i KSD dokonuje inspektor ds. rejestracji, poprzez zapisanie w BTUU i pamięci KM lub KSD danych niezbędnych do bezpiecznego logowania w jawnych systemach teleinformatycznych Policji – na podstawie wniosku:

1) [2] kierownika właściwej komórki organizacyjnej - w przypadku wniosków dotyczących policjantów pełniących służbę lub pracowników Policji zatrudnionych w Komendzie Głównej Policji, Biurze Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnym Biurze Śledczym Policji, Centralnym Pododdziale Kontrterrorystycznym Policji "BOA", Centralnym Biurze Zwalczania Cyberprzestępczości, komendach wojewódzkich Policji, Komendzie Stołecznej Policji, Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym Policji, Wyższej Szkole Policji w Szczytnie oraz szkołach policyjnych;

2) kierownika właściwej jednostki organizacyjnej Policji – w przypadku wniosków dotyczących policjantów pełniących służbę lub pracowników Policji zatrudnionych w komendach powiatowych (miejskich, rejonowych) Policji, komisariatach Policji i komisariatach specjalistycznych Policji.

2. Wniosek o aktywację KM lub KSD sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, według wzoru określonego w załączniku nr 1 do zarządzenia w przypadku aktywacji KM lub według wzoru określonego w załączniku nr 2 do zarządzenia w przypadku aktywacji KSD, a następnie przekazuje do zatwierdzenia przez:

1) [3] kierownika komórki organizacyjnej Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji spełniającej funkcje PR KGP lub funkcjonariusza albo pracownika Policji przez niego upoważnionego - w przypadku użytkowników pełniących służbę lub zatrudnionych w Komendzie Głównej Policji, Biurze Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnym Biurze Śledczym Policji, Centralnym Pododdziale Kontrterrorystycznym Policji "BOA", Centralnym Biurze Zwalczania Cyberprzestępczości, Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym Policji, Wyższej Szkole Policji w Szczytnie oraz szkołach policyjnych;

2)  właściwego administratora lokalnego lub funkcjonariusza albo pracownika Policji przez niego upoważnionego – w przypadku pozostałych użytkowników.

3. Kierownik lub administrator lokalny, o których mowa w ust. 2, przekazuje wniosek o aktywację do PR lub PR KGP w celu realizacji.

4.  Wzór upoważnień, o których mowa w ust. 2 pkt 1 i 2, określa załącznik nr 6 do zarządzenia.

[2] § 4 ust. 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) zarządzenia nr 33 Komendanta Głównego Policji z dnia 9 marca 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie form uwierzytelniania użytkowników systemów teleinformatycznych Policji przeznaczonych do przetwarzania informacji jawnych (Dz.Urz.KGP. poz. 136). Zmiana weszła w życie 10 marca 2022 r., z mocą od 12 stycznia 2022 r.

[3] § 4 ust. 2 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) zarządzenia nr 33 Komendanta Głównego Policji z dnia 9 marca 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie form uwierzytelniania użytkowników systemów teleinformatycznych Policji przeznaczonych do przetwarzania informacji jawnych (Dz.Urz.KGP. poz. 136). Zmiana weszła w życie 10 marca 2022 r., z mocą od 12 stycznia 2022 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-06-05 do 2022-03-09

§ 4. 1. Aktywacji KM i KSD dokonuje inspektor ds. rejestracji, poprzez zapisanie w BTUU i pamięci KM lub KSD danych niezbędnych do bezpiecznego logowania w jawnych systemach teleinformatycznych Policji – na podstawie wniosku:

1) kierownika właściwej komórki organizacyjnej – w przypadku wniosków dotyczących policjantów pełniących służbę lub pracowników Policji zatrudnionych w Komendzie Głównej Policji, Centralnym Biurze Śledczym Policji, komendach wojewódzkich Policji, Komendzie Stołecznej Policji, Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym Policji, Wyższej Szkole Policji w Szczytnie oraz szkołach policyjnych;

2) kierownika właściwej jednostki organizacyjnej Policji – w przypadku wniosków dotyczących policjantów pełniących służbę lub pracowników Policji zatrudnionych w komendach powiatowych (miejskich, rejonowych) Policji, komisariatach Policji i komisariatach specjalistycznych Policji.

2. Wniosek o aktywację KM lub KSD sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, według wzoru określonego w załączniku nr 1 do zarządzenia w przypadku aktywacji KM lub według wzoru określonego w załączniku nr 2 do zarządzenia w przypadku aktywacji KSD, a następnie przekazuje do zatwierdzenia przez:

1) [1] kierownika komórki organizacyjnej Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji spełniającej funkcje PR KGP lub funkcjonariusza albo pracownika Policji przez niego upoważnionego – w przypadku użytkowników pełniących służbę lub zatrudnionych w Komendzie Głównej Policji, Centralnym Biurze Śledczym Policji, Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym Policji, Wyższej Szkole Policji w Szczytnie oraz w szkołach policyjnych;

2) [2] właściwego administratora lokalnego lub funkcjonariusza albo pracownika Policji przez niego upoważnionego – w przypadku pozostałych użytkowników.

3. Kierownik lub administrator lokalny, o których mowa w ust. 2, przekazuje wniosek o aktywację do PR lub PR KGP w celu realizacji.

4. [3] Wzór upoważnień, o których mowa w ust. 2 pkt 1 i 2, określa załącznik nr 6 do zarządzenia.

[1] § 4 ust. 2 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia nr 18 Komendanta Głównego Policji z dnia 25 maja 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie form uwierzytelniania użytkowników systemów teleinformatycznych Policji przeznaczonych do przetwarzania informacji jawnych (Dz.U.KGP. poz. 38). Zmiana weszła w życie 5 czerwca 2021 r.

[2] § 4 ust. 2 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia nr 18 Komendanta Głównego Policji z dnia 25 maja 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie form uwierzytelniania użytkowników systemów teleinformatycznych Policji przeznaczonych do przetwarzania informacji jawnych (Dz.U.KGP. poz. 38). Zmiana weszła w życie 5 czerwca 2021 r.

[3] § 4 ust. 4 dodany przez § 1 pkt 1 lit. b) zarządzenia nr 18 Komendanta Głównego Policji z dnia 25 maja 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie form uwierzytelniania użytkowników systemów teleinformatycznych Policji przeznaczonych do przetwarzania informacji jawnych (Dz.U.KGP. poz. 38). Zmiana weszła w życie 5 czerwca 2021 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-09-11 do 2021-06-04

§ 4. 1. Aktywacji KM i KSD dokonuje inspektor ds. rejestracji, poprzez zapisanie w BTUU i pamięci KM lub KSD danych niezbędnych do bezpiecznego logowania w jawnych systemach teleinformatycznych Policji – na podstawie wniosku:

1) kierownika właściwej komórki organizacyjnej – w przypadku wniosków dotyczących policjantów pełniących służbę lub pracowników Policji zatrudnionych w Komendzie Głównej Policji, Centralnym Biurze Śledczym Policji, komendach wojewódzkich Policji, Komendzie Stołecznej Policji, Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym Policji, Wyższej Szkole Policji w Szczytnie oraz szkołach policyjnych;

2) kierownika właściwej jednostki organizacyjnej Policji – w przypadku wniosków dotyczących policjantów pełniących służbę lub pracowników Policji zatrudnionych w komendach powiatowych (miejskich, rejonowych) Policji, komisariatach Policji i komisariatach specjalistycznych Policji.

2. Wniosek o aktywację KM lub KSD sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, według wzoru określonego w załączniku nr 1 do zarządzenia w przypadku aktywacji KM lub według wzoru określonego w załączniku nr 2 do zarządzenia w przypadku aktywacji KSD, a następnie przekazuje do zatwierdzenia przez:

1) kierownika komórki organizacyjnej Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji spełniającej funkcje PR KGP – w przypadku użytkowników pełniących służbę lub zatrudnionych w Komendzie Głównej Policji, Centralnym Biurze Śledczym Policji, Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym Policji, Wyższej Szkole Policji w Szczytnie oraz w szkołach policyjnych;

2) właściwego administratora lokalnego – w przypadku pozostałych użytkowników.

3. Kierownik lub administrator lokalny, o których mowa w ust. 2, przekazuje wniosek o aktywację do PR lub PR KGP w celu realizacji.