history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2019-04-16

§ 14. [7] Komendant, dyrektor lub dowódca, o którym mowa w § 3 ust. 3, weryfikuje, nie rzadziej niż co 12 miesięcy, upoważnienia osób upoważnionych, pod względem zgodności z zakresem wykonywanych zadań służbowych oraz aktualności danych przekazanych we wnioskach o nadanie upoważnień.

[7] § 14 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 decyzji nr 115 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 kwietnia 2019 r. zmieniającej decyzję w sprawie korzystania w Policji z zasobów informacyjnych Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych (Dz.U.KGP. poz. 67). Zmiana weszła w życie 16 kwietnia 2019 r., z mocą od 5 kwietnia 2019 r.

Wersja obowiązująca od 2019-04-16

§ 14. [7] Komendant, dyrektor lub dowódca, o którym mowa w § 3 ust. 3, weryfikuje, nie rzadziej niż co 12 miesięcy, upoważnienia osób upoważnionych, pod względem zgodności z zakresem wykonywanych zadań służbowych oraz aktualności danych przekazanych we wnioskach o nadanie upoważnień.

[7] § 14 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 decyzji nr 115 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 kwietnia 2019 r. zmieniającej decyzję w sprawie korzystania w Policji z zasobów informacyjnych Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych (Dz.U.KGP. poz. 67). Zmiana weszła w życie 16 kwietnia 2019 r., z mocą od 5 kwietnia 2019 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-08-25 do 2019-04-15

§ 14. Komendant lub dyrektor, o którym mowa w § 3 ust. 3, weryfikuje, nie rzadziej niż co 12 miesięcy, upoważnienia osób upoważnionych, pod względem zgodności z zakresem wykonywanych zadań służbowych oraz aktualności danych przekazanych we wnioskach o nadanie upoważnień.