Wersja obowiązująca od 2018-08-20 do 2019-12-02
1. [23] Kierowników jednostek organizacyjnych Policji, dyrektorów biur KGP, dyrektora CLKP oraz kierowników komórek organizacyjnych Biura Spraw Wewnętrznych Policji i Centralnego Biura Śledczego Policji upoważnia się do wyznaczania komisji do usunięcia danych osobowych ze zbiorów danych KSIP w zakresie dotyczącym informacji zarejestrowanych przez podległych policjantów lub pracowników Policji oraz w zakresie informacji zarejestrowanych w jednostkach lub komórkach organizacyjnych Policji będących poprzednikami prawnymi podległych jednostek lub komórek organizacyjnych.
2. W przypadku likwidacji, zniesienia, przekształcenia lub reorganizacji jednostki lub komórki organizacyjnej Policji, która zarejestrowała informacje w KSIP komisję, o której mowa w ust. 1, wyznacza kierownik jednostki lub komórki organizacyjnej Policji będącej następcą prawnym jednostki lub komórki rejestrującej.
3. W przypadku przejęcia sprawy, w związku z którą dokonano rejestracji informacji w KSIP, do dalszego prowadzenia przez inną jednostkę organizacyjną Policji lub komórkę organizacyjną Komendy Głównej Policji komisję, o której mowa w ust. 1, wyznacza kierownik tej jednostki lub komórki. Przepis ust. 1 stosuje się.
4. Dyrektora biura KGP właściwego w sprawach sztabowych upoważnia się do powoływania komisji do przeprowadzenia czynności usunięcia przetwarzanych w zbiorze Fakt informacji tworzących Biuletyn KSIP.
5. Dyrektora biura KGP właściwego w sprawach wywiadu kryminalnego upoważnia się do powoływania komisji do przeprowadzenia czynności usunięcia informacji przetwarzanych w zbiorach danych KSIP w ramach nadzoru, o którym mowa w § 4 ust. 1, oraz w ramach kontroli i nadzoru służbowego w odniesieniu do wszystkich informacji, w tym danych osobowych przetwarzanych w KSIP.
[23] § 95 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 18 decyzji nr 268 Komendanta Głównego Policji z dnia 20 sierpnia 2018 r. zmieniającej decyzję w sprawie funkcjonowania Krajowego Systemu Informacyjnego Policji (Dz.U.KGP. poz. 92). Zmiana weszła w życie 20 sierpnia 2018 r., z mocą od 27 stycznia 2018 r.
Wersja obowiązująca od 2018-08-20 do 2019-12-02
1. [23] Kierowników jednostek organizacyjnych Policji, dyrektorów biur KGP, dyrektora CLKP oraz kierowników komórek organizacyjnych Biura Spraw Wewnętrznych Policji i Centralnego Biura Śledczego Policji upoważnia się do wyznaczania komisji do usunięcia danych osobowych ze zbiorów danych KSIP w zakresie dotyczącym informacji zarejestrowanych przez podległych policjantów lub pracowników Policji oraz w zakresie informacji zarejestrowanych w jednostkach lub komórkach organizacyjnych Policji będących poprzednikami prawnymi podległych jednostek lub komórek organizacyjnych.
2. W przypadku likwidacji, zniesienia, przekształcenia lub reorganizacji jednostki lub komórki organizacyjnej Policji, która zarejestrowała informacje w KSIP komisję, o której mowa w ust. 1, wyznacza kierownik jednostki lub komórki organizacyjnej Policji będącej następcą prawnym jednostki lub komórki rejestrującej.
3. W przypadku przejęcia sprawy, w związku z którą dokonano rejestracji informacji w KSIP, do dalszego prowadzenia przez inną jednostkę organizacyjną Policji lub komórkę organizacyjną Komendy Głównej Policji komisję, o której mowa w ust. 1, wyznacza kierownik tej jednostki lub komórki. Przepis ust. 1 stosuje się.
4. Dyrektora biura KGP właściwego w sprawach sztabowych upoważnia się do powoływania komisji do przeprowadzenia czynności usunięcia przetwarzanych w zbiorze Fakt informacji tworzących Biuletyn KSIP.
5. Dyrektora biura KGP właściwego w sprawach wywiadu kryminalnego upoważnia się do powoływania komisji do przeprowadzenia czynności usunięcia informacji przetwarzanych w zbiorach danych KSIP w ramach nadzoru, o którym mowa w § 4 ust. 1, oraz w ramach kontroli i nadzoru służbowego w odniesieniu do wszystkich informacji, w tym danych osobowych przetwarzanych w KSIP.
[23] § 95 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 18 decyzji nr 268 Komendanta Głównego Policji z dnia 20 sierpnia 2018 r. zmieniającej decyzję w sprawie funkcjonowania Krajowego Systemu Informacyjnego Policji (Dz.U.KGP. poz. 92). Zmiana weszła w życie 20 sierpnia 2018 r., z mocą od 27 stycznia 2018 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-07-25 do 2018-08-19
1. Kierowników jednostek organizacyjnych Policji, dyrektorów biur KGP, dyrektora CLKP oraz kierowników komórek organizacyjnych Policji właściwych w sprawach wewnętrznych upoważnia się do wyznaczania komisji do usunięcia danych osobowych ze zbiorów danych KSIP w zakresie dotyczącym informacji zarejestrowanych przez podległych policjantów lub pracowników Policji oraz w zakresie informacji zarejestrowanych w jednostkach lub komórkach organizacyjnych Policji będących poprzednikami prawnymi podległych jednostek lub komórek organizacyjnych.
2. W przypadku likwidacji, zniesienia, przekształcenia lub reorganizacji jednostki lub komórki organizacyjnej Policji, która zarejestrowała informacje w KSIP komisję, o której mowa w ust. 1, wyznacza kierownik jednostki lub komórki organizacyjnej Policji będącej następcą prawnym jednostki lub komórki rejestrującej.
3. W przypadku przejęcia sprawy, w związku z którą dokonano rejestracji informacji w KSIP, do dalszego prowadzenia przez inną jednostkę organizacyjną Policji lub komórkę organizacyjną Komendy Głównej Policji komisję, o której mowa w ust. 1, wyznacza kierownik tej jednostki lub komórki. Przepis ust. 1 stosuje się.
4. Dyrektora biura KGP właściwego w sprawach sztabowych upoważnia się do powoływania komisji do przeprowadzenia czynności usunięcia przetwarzanych w zbiorze Fakt informacji tworzących Biuletyn KSIP.
5. Dyrektora biura KGP właściwego w sprawach wywiadu kryminalnego upoważnia się do powoływania komisji do przeprowadzenia czynności usunięcia informacji przetwarzanych w zbiorach danych KSIP w ramach nadzoru, o którym mowa w § 4 ust. 1, oraz w ramach kontroli i nadzoru służbowego w odniesieniu do wszystkich informacji, w tym danych osobowych przetwarzanych w KSIP.