Wersja obowiązująca od 2019-02-14
1. Wycofanie produktu z eksploatacji następuje z chwilą wydania decyzji w sprawie wycofania produktu z eksploatacji, której wzór stanowi załącznik nr 5 do zarządzenia.
2. Decyzję, o której mowa w ust. 1, wydaje w przypadku:
1) projektu realizowanego przez KGP – dyrektor BŁiI KGP, po parafowaniu jej przez:
a) kierownika, o którym mowa w § 4 ust. 1 pkt 1, odpowiedzialnego za merytoryczny rozwój i modyfikację wdrożonego produktu,
b) [8] kierownika komórki organizacyjnej KGP lub kierownika komórki organizacyjnej BŁil KGP odpowiedzialnego za utrzymanie techniczne produktu;
2) projektu realizowanego przez jednostki organizacyjne Policji – kierownik jednostki organizacyjnej Policji, po parafowaniu jej przez:
a) kierownika komórki w jednostce organizacyjnej Policji, odpowiedzialnego za utrzymanie techniczne produktu,
b) kierownika komórki, o którym mowa w § 4 ust. 1 pkt 2, odpowiedzialnego za merytoryczny rozwój i modyfikację wdrożonego produktu.
3. Kopia wydanej decyzji, o której mowa w ust. 2 pkt 2, jest niezwłocznie przekazywana do dyrektora BŁiI KGP.
[8] § 26 ust. 2 pkt 1 lit. b) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 zarządzenia nr 7 Komendanta Głównego Policji z dnia 5 lutego 2019 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie metod realizacji projektów teleinformatycznych i telekomunikacyjnych w Policji (Dz.U.KGP. poz. 19). Zmiana weszła w życie 14 lutego 2019 r. z mocą od 25 maja 2018 r.
Wersja obowiązująca od 2019-02-14
1. Wycofanie produktu z eksploatacji następuje z chwilą wydania decyzji w sprawie wycofania produktu z eksploatacji, której wzór stanowi załącznik nr 5 do zarządzenia.
2. Decyzję, o której mowa w ust. 1, wydaje w przypadku:
1) projektu realizowanego przez KGP – dyrektor BŁiI KGP, po parafowaniu jej przez:
a) kierownika, o którym mowa w § 4 ust. 1 pkt 1, odpowiedzialnego za merytoryczny rozwój i modyfikację wdrożonego produktu,
b) [8] kierownika komórki organizacyjnej KGP lub kierownika komórki organizacyjnej BŁil KGP odpowiedzialnego za utrzymanie techniczne produktu;
2) projektu realizowanego przez jednostki organizacyjne Policji – kierownik jednostki organizacyjnej Policji, po parafowaniu jej przez:
a) kierownika komórki w jednostce organizacyjnej Policji, odpowiedzialnego za utrzymanie techniczne produktu,
b) kierownika komórki, o którym mowa w § 4 ust. 1 pkt 2, odpowiedzialnego za merytoryczny rozwój i modyfikację wdrożonego produktu.
3. Kopia wydanej decyzji, o której mowa w ust. 2 pkt 2, jest niezwłocznie przekazywana do dyrektora BŁiI KGP.
[8] § 26 ust. 2 pkt 1 lit. b) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 zarządzenia nr 7 Komendanta Głównego Policji z dnia 5 lutego 2019 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie metod realizacji projektów teleinformatycznych i telekomunikacyjnych w Policji (Dz.U.KGP. poz. 19). Zmiana weszła w życie 14 lutego 2019 r. z mocą od 25 maja 2018 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-04-01 do 2019-02-13
1. Wycofanie produktu z eksploatacji następuje z chwilą wydania decyzji w sprawie wycofania produktu z eksploatacji, której wzór stanowi załącznik nr 5 do zarządzenia.
2. Decyzję, o której mowa w ust. 1, wydaje w przypadku:
1) projektu realizowanego przez KGP – dyrektor BŁiI KGP, po parafowaniu jej przez:
a) kierownika, o którym mowa w § 4 ust. 1 pkt 1, odpowiedzialnego za merytoryczny rozwój i modyfikację wdrożonego produktu,
b) kierownika komórki organizacyjnej BŁiI KGP odpowiedzialnego za utrzymanie techniczne produktu;
2) projektu realizowanego przez jednostki organizacyjne Policji – kierownik jednostki organizacyjnej Policji, po parafowaniu jej przez:
a) kierownika komórki w jednostce organizacyjnej Policji, odpowiedzialnego za utrzymanie techniczne produktu,
b) kierownika komórki, o którym mowa w § 4 ust. 1 pkt 2, odpowiedzialnego za merytoryczny rozwój i modyfikację wdrożonego produktu.
3. Kopia wydanej decyzji, o której mowa w ust. 2 pkt 2, jest niezwłocznie przekazywana do dyrektora BŁiI KGP.