Wersja obowiązująca od 2016-07-11 do 2022-04-02
[7] (uchylony).
[7] § 9 uchylony przez § 1 pkt 3 decyzji nr 248 Komendanta Głównego Policji z dnia 11 lipca 2016 r. zmieniającej decyzję w sprawie uzyskiwania i przetwarzania przez Policję danych telekomunikacyjnych, pocztowych oraz internetowych (Dz.U.KGP. poz. 45). Zmiana weszła w życie 11 lipca 2016 r.
Wersja obowiązująca od 2016-07-11 do 2022-04-02
[7] (uchylony).
[7] § 9 uchylony przez § 1 pkt 3 decyzji nr 248 Komendanta Głównego Policji z dnia 11 lipca 2016 r. zmieniającej decyzję w sprawie uzyskiwania i przetwarzania przez Policję danych telekomunikacyjnych, pocztowych oraz internetowych (Dz.U.KGP. poz. 45). Zmiana weszła w życie 11 lipca 2016 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-04-02 do 2016-07-10
Rejestr wystąpień o uzyskanie danych pocztowych zawiera:
1) liczbę porządkową;
2) liczbę dziennika korespondencyjnego komórki zlecającej uzyskanie danych;
3) liczbę dziennika korespondencyjnego komórki realizującej wniosek o dane;
4) nazwę jednostki lub komórki organizacyjnej Policji, która wystąpiła z wnioskiem o dane;
5) stopień, imię i nazwisko policjanta uzyskującego dane oraz jego numer indentyfikacyjny;
6) numer sprawy, której dotyczy wniosek;
7) kwalifikację prawną czynu, której sprawa dotyczy albo informację, że wniosek dotyczy uzyskiwania danych w celu ratowania życia lub zdrowia ludzkiego bądź wsparcia działań poszukiwawczych lub ratowniczych;
8) rodzaj danych pocztowych w podziale na grupy:
a) informacje umożliwiające identyfikację korzystających z usług pocztowych,
b) dane identyfikujące operatora pocztowego,
c) inne;
9) okres, którego dotyczą dane;
10) datę skierowania wystąpienia do operatora pocztowego;
11) datę otrzymania odpowiedzi;
12) informacje o uzyskaniu lub nieuzyskaniu danych;
13) datę przekazania wnioskodawcy danych lub informacji o ich braku.