history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2016-07-11 do 2022-04-02

§ 7. [5] 1. W komórkach organizacyjnych, o których mowa w § 2, prowadzi się w postaci elektronicznej w sposób umożliwiający eksport danych do formatu csv (standard RFC4180), rejestr wystąpień o uzyskanie danych telekomunikacyjnych, pocztowych i internetowych, którego wzór określa załącznik nr I do decyzji.

2. Rejestr prowadzi się zgodnie z następującymi zasadami:

1) w rejestrze wpisuje się wszystkie wystąpienia o ustalenie danych telekomunikacyjnych, pocztowych i internetowych uzyskiwanych na podstawie art. 20c, art. 20da i art. 20cb ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji;

2) w ramach jednego wpisu do rejestru może wystąpić tylko jeden rodzaj ustalenia. Jednocześnie we wpisie można zawrzeć wiele parametrów tego samego typu, opis poszczególnych kategorii i rodzajów ustaleń został określony w załączniku nr II do decyzji;

3) liczbę wystąpień według podstawy prawnej – należy traktować jako liczbę wystąpień kierowanych do operatora bez względu na liczbę parametrów wpisanych w zapytaniu;

4) rejestr prowadzi się z zachowaniem przepisów o ochronie informacji niejawnych i danych osobowych.

3. W celu zapewnienia nadzoru i rozliczalności zadań związanych z uzyskiwaniem danych telekomunikacyjnych, pocztowych i internetowych w rejestrze mogą być gromadzone dane statystyczne wykraczające poza dane określone w załączniku nr I.

[5] § 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 decyzji nr 248 Komendanta Głównego Policji z dnia 11 lipca 2016 r. zmieniającej decyzję w sprawie uzyskiwania i przetwarzania przez Policję danych telekomunikacyjnych, pocztowych oraz internetowych (Dz.U.KGP. poz. 45). Zmiana weszła w życie 11 lipca 2016 r.

Wersja obowiązująca od 2016-07-11 do 2022-04-02

§ 7. [5] 1. W komórkach organizacyjnych, o których mowa w § 2, prowadzi się w postaci elektronicznej w sposób umożliwiający eksport danych do formatu csv (standard RFC4180), rejestr wystąpień o uzyskanie danych telekomunikacyjnych, pocztowych i internetowych, którego wzór określa załącznik nr I do decyzji.

2. Rejestr prowadzi się zgodnie z następującymi zasadami:

1) w rejestrze wpisuje się wszystkie wystąpienia o ustalenie danych telekomunikacyjnych, pocztowych i internetowych uzyskiwanych na podstawie art. 20c, art. 20da i art. 20cb ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji;

2) w ramach jednego wpisu do rejestru może wystąpić tylko jeden rodzaj ustalenia. Jednocześnie we wpisie można zawrzeć wiele parametrów tego samego typu, opis poszczególnych kategorii i rodzajów ustaleń został określony w załączniku nr II do decyzji;

3) liczbę wystąpień według podstawy prawnej – należy traktować jako liczbę wystąpień kierowanych do operatora bez względu na liczbę parametrów wpisanych w zapytaniu;

4) rejestr prowadzi się z zachowaniem przepisów o ochronie informacji niejawnych i danych osobowych.

3. W celu zapewnienia nadzoru i rozliczalności zadań związanych z uzyskiwaniem danych telekomunikacyjnych, pocztowych i internetowych w rejestrze mogą być gromadzone dane statystyczne wykraczające poza dane określone w załączniku nr I.

[5] § 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 decyzji nr 248 Komendanta Głównego Policji z dnia 11 lipca 2016 r. zmieniającej decyzję w sprawie uzyskiwania i przetwarzania przez Policję danych telekomunikacyjnych, pocztowych oraz internetowych (Dz.U.KGP. poz. 45). Zmiana weszła w życie 11 lipca 2016 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-04-02 do 2016-07-10

§ 7. W komórkach organizacyjnych, o których mowa w § 2, prowadzi się:

1) rejestr wystąpień o uzyskanie danych telekomunikacyjnych;

2) rejestr wystąpień o uzyskanie danych pocztowych;

3) rejestr wystąpień o uzyskanie danych internetowych.