Wersja obowiązująca od 2016-07-11 do 2022-04-02
[8] (uchylony).
[8] § 10 uchylony przez § 1 pkt 3 decyzji nr 248 Komendanta Głównego Policji z dnia 11 lipca 2016 r. zmieniającej decyzję w sprawie uzyskiwania i przetwarzania przez Policję danych telekomunikacyjnych, pocztowych oraz internetowych (Dz.U.KGP. poz. 45). Zmiana weszła w życie 11 lipca 2016 r.
Wersja obowiązująca od 2016-07-11 do 2022-04-02
[8] (uchylony).
[8] § 10 uchylony przez § 1 pkt 3 decyzji nr 248 Komendanta Głównego Policji z dnia 11 lipca 2016 r. zmieniającej decyzję w sprawie uzyskiwania i przetwarzania przez Policję danych telekomunikacyjnych, pocztowych oraz internetowych (Dz.U.KGP. poz. 45). Zmiana weszła w życie 11 lipca 2016 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-04-02 do 2016-07-10
Rejestr wystąpień o uzyskanie danych internetowych zawiera:
1) liczbę porządkową;
2) liczbę dziennika korespondencyjnego komórki zlecającej uzyskanie danych;
3) liczbę dziennika korespondencyjnego komórki realizującej wniosek o dane;
4) nazwę jednostki lub komórki organizacyjnej Policji, która wystąpiła z wnioskiem o dane;
5) stopień, imię i nazwisko policjanta uzyskującego dane oraz jego numer indentyfikacyjny;
6) numer sprawy, której dotyczy wniosek;
7) kwalifikację prawną czynu, której sprawa dotyczy albo informację, że wniosek dotyczy uzyskania danych w celu ratowania życia lub zdrowia ludzkiego bądź wsparcia działań poszukiwawczych lub ratowniczych;
8) rodzaj danych internetowych w podziale na grupy:
a) użytkownicy zakończenia sieci,
b) adresy www,
c) adresy email, komunikatory internetowe, błogi, czaty,
d) inne;
9) okres, którego dotyczą dane;
10) datę skierowania wystąpienia do usługodawcy świadczącego usługi drogą elektroniczną;
11) datę otrzymania odpowiedzi;
12) informacje o uzyskaniu lub nieuzyskaniu danych;
13) datę przekazania wnioskodawcy danych lub informacji o ich braku.