history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2016-07-11 do 2022-04-02

§ 9. [7] (uchylony).

[7] § 9 uchylony przez § 1 pkt 3 decyzji nr 248 Komendanta Głównego Policji z dnia 11 lipca 2016 r. zmieniającej decyzję w sprawie uzyskiwania i przetwarzania przez Policję danych telekomunikacyjnych, pocztowych oraz internetowych (Dz.U.KGP. poz. 45). Zmiana weszła w życie 11 lipca 2016 r.

Wersja obowiązująca od 2016-07-11 do 2022-04-02

§ 9. [7] (uchylony).

[7] § 9 uchylony przez § 1 pkt 3 decyzji nr 248 Komendanta Głównego Policji z dnia 11 lipca 2016 r. zmieniającej decyzję w sprawie uzyskiwania i przetwarzania przez Policję danych telekomunikacyjnych, pocztowych oraz internetowych (Dz.U.KGP. poz. 45). Zmiana weszła w życie 11 lipca 2016 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-04-02 do 2016-07-10

§ 9. Rejestr wystąpień o uzyskanie danych pocztowych zawiera:

1) liczbę porządkową;

2) liczbę dziennika korespondencyjnego komórki zlecającej uzyskanie danych;

3) liczbę dziennika korespondencyjnego komórki realizującej wniosek o dane;

4) nazwę jednostki lub komórki organizacyjnej Policji, która wystąpiła z wnioskiem o dane;

5) stopień, imię i nazwisko policjanta uzyskującego dane oraz jego numer indentyfikacyjny;

6) numer sprawy, której dotyczy wniosek;

7) kwalifikację prawną czynu, której sprawa dotyczy albo informację, że wniosek dotyczy uzyskiwania danych w celu ratowania życia lub zdrowia ludzkiego bądź wsparcia działań poszukiwawczych lub ratowniczych;

8) rodzaj danych pocztowych w podziale na grupy:

a) informacje umożliwiające identyfikację korzystających z usług pocztowych,

b) dane identyfikujące operatora pocztowego,

c) inne;

9) okres, którego dotyczą dane;

10) datę skierowania wystąpienia do operatora pocztowego;

11) datę otrzymania odpowiedzi;

12) informacje o uzyskaniu lub nieuzyskaniu danych;

13) datę przekazania wnioskodawcy danych lub informacji o ich braku.