Wersja obowiązująca od 2024.02.15

§ 12. 1. Dyrektorzy biur, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 1-2, 4-7, 9-10c i 13-17, określają w drodze decyzji: [6]

1) podział zadań między dyrektorem a jego zastępcami,

2) szczegółową strukturę organizacyjną biura, w tym schemat organizacyjny oraz katalog zadań podległych komórek organizacyjnych

– uwzględniając zadania biura określone w niniejszym regulaminie.

2. Decyzje, o których mowa w ust. 1, uzgadnia się z biurami, których właściwości dotyczą te decyzje. Uzgodnienia prowadzi komórka organizacyjna właściwa do spraw organizacji Policji.

3. Decyzje, o których mowa w ust. 1, publikowane są na stronie podmiotowej Komendanta Głównego Policji w Biuletynie Informacji Publicznej.

4. Decyzje dyrektorów biur, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 1-2, podlegają publikacji w ograniczonym zakresie.

[6] § 12 ust. 1 pkt w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 7 Komendanta Głównego Policji z dnia 14 lutego 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu Komendy Głównej Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 11). Zmiana weszła w życie 15 lutego 2024 r.

Wersja obowiązująca od 2024.02.15

§ 12. 1. Dyrektorzy biur, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 1-2, 4-7, 9-10c i 13-17, określają w drodze decyzji: [6]

1) podział zadań między dyrektorem a jego zastępcami,

2) szczegółową strukturę organizacyjną biura, w tym schemat organizacyjny oraz katalog zadań podległych komórek organizacyjnych

– uwzględniając zadania biura określone w niniejszym regulaminie.

2. Decyzje, o których mowa w ust. 1, uzgadnia się z biurami, których właściwości dotyczą te decyzje. Uzgodnienia prowadzi komórka organizacyjna właściwa do spraw organizacji Policji.

3. Decyzje, o których mowa w ust. 1, publikowane są na stronie podmiotowej Komendanta Głównego Policji w Biuletynie Informacji Publicznej.

4. Decyzje dyrektorów biur, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 1-2, podlegają publikacji w ograniczonym zakresie.

[6] § 12 ust. 1 pkt w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 7 Komendanta Głównego Policji z dnia 14 lutego 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu Komendy Głównej Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 11). Zmiana weszła w życie 15 lutego 2024 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2023.01.02 do 2024.02.14

§ 12. 1.  Dyrektorzy biur, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 1-2, 4-7 i 9-17, określają w drodze decyzji:

1) podział zadań między dyrektorem a jego zastępcami,

2) szczegółową strukturę organizacyjną biura, w tym schemat organizacyjny oraz katalog zadań podległych komórek organizacyjnych

– uwzględniając zadania biura określone w niniejszym regulaminie.

2. Decyzje, o których mowa w ust. 1, uzgadnia się z biurami, których właściwości dotyczą te decyzje. Uzgodnienia prowadzi komórka organizacyjna właściwa do spraw organizacji Policji.

3. Decyzje, o których mowa w ust. 1, publikowane są na stronie podmiotowej Komendanta Głównego Policji w Biuletynie Informacji Publicznej.

4. [2]   Decyzje dyrektorów biur, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 1-2, podlegają publikacji w ograniczonym zakresie.

[2] § 12 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 103 Komendanta Głównego Policji z dnia 30 grudnia 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu Komendy Głównej Policji (Dz.Urz.KGP. z 2023 r. poz. 7). Zmiana weszła w życie 2 stycznia 2023 r., z mocą od 1 grudnia 2022 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022.08.17 do 2023.01.01

§ 12. 1. [3] Dyrektorzy biur, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 1-2, 4-7 i 9-17, określają w drodze decyzji:

1) podział zadań między dyrektorem a jego zastępcami,

2) szczegółową strukturę organizacyjną biura, w tym schemat organizacyjny oraz katalog zadań podległych komórek organizacyjnych

– uwzględniając zadania biura określone w niniejszym regulaminie.

2. Decyzje, o których mowa w ust. 1, uzgadnia się z biurami, których właściwości dotyczą te decyzje. Uzgodnienia prowadzi komórka organizacyjna właściwa do spraw organizacji Policji.

3. Decyzje, o których mowa w ust. 1, publikowane są na stronie podmiotowej Komendanta Głównego Policji w Biuletynie Informacji Publicznej.

4. [4] Decyzje dyrektorów biur, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 1 i 2, podlegają publikacji w ograniczonym zakresie.

[3] § 12 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. a) zarządzenia nr 86 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 sierpnia 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu Komendy Głównej Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 218). Zmiana weszła w życie 17 sierpnia 2022 r., z mocą od 12 lipca 2022 r.

[4] § 12 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. b) zarządzenia nr 86 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 sierpnia 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu Komendy Głównej Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 218). Zmiana weszła w życie 17 sierpnia 2022 r., z mocą od 12 lipca 2022 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020.01.01 do 2022.08.16

§ 12. 1. Dyrektorzy biur, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 1-2a, 4-7 i 9-17, określają w drodze decyzji: [1]

1) podział zadań między dyrektorem a jego zastępcami,

2) szczegółową strukturę organizacyjną biura, w tym schemat organizacyjny oraz katalog zadań podległych komórek organizacyjnych

– uwzględniając zadania biura określone w niniejszym regulaminie.

2. Decyzje, o których mowa w ust. 1, uzgadnia się z biurami, których właściwości dotyczą te decyzje. Uzgodnienia prowadzi komórka organizacyjna właściwa do spraw organizacji Policji.

3. Decyzje, o których mowa w ust. 1, publikowane są na stronie podmiotowej Komendanta Głównego Policji w Biuletynie Informacji Publicznej.

4. [2] Decyzje dyrektorów biur, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 1-2a, podlegają publikacji w ograniczonym zakresie.

[1] § 12 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia nr 80 Komendanta Głównego Policji z dnia 31 grudnia 2019 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu Komendy Głównej Policji (Dz.U.KGP. poz. 126). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2020 r.

[2] § 12 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. b) zarządzenia nr 80 Komendanta Głównego Policji z dnia 31 grudnia 2019 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu Komendy Głównej Policji (Dz.U.KGP. poz. 126). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2020 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018.10.17 do 2019.12.31

§ 12. 1. Dyrektorzy biur, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 1–2a, 4–17, określają w drodze decyzji: [4]

1) podział zadań między dyrektorem a jego zastępcami,

2) szczegółową strukturę organizacyjną biura, w tym schemat organizacyjny oraz katalog zadań podległych komórek organizacyjnych

– uwzględniając zadania biura określone w niniejszym regulaminie.

2. Decyzje, o których mowa w ust. 1, uzgadnia się z biurami, których właściwości dotyczą te decyzje. Uzgodnienia prowadzi komórka organizacyjna właściwa do spraw organizacji Policji.

3. Decyzje, o których mowa w ust. 1, publikowane są na stronie podmiotowej Komendanta Głównego Policji w Biuletynie Informacji Publicznej.

4. [5] Decyzje dyrektorów biur, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 1–2a i 8, podlegają publikacji w ograniczonym zakresie.

[4] § 12 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. a) zarządzenia nr 56 Komendanta Głównego Policji z dnia 9 października 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu Komendy Głównej Policji (Dz.U.KGP. poz. 106). Zmiana weszła w życie 17 października 2018 r.

[5] § 12 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. b) zarządzenia nr 56 Komendanta Głównego Policji z dnia 9 października 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu Komendy Głównej Policji (Dz.U.KGP. poz. 106). Zmiana weszła w życie 17 października 2018 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016.04.15 do 2018.10.16

§ 12.  1. Dyrektorzy biur, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 1–17, określą w drodze decyzji:

1) podział zadań między dyrektorem a jego zastępcami,

2) szczegółową strukturę organizacyjną biura, w tym schemat organizacyjny oraz katalog zadań podległych komórek organizacyjnych

– uwzględniając zadania biura określone w niniejszym regulaminie.

2. Decyzje, o których mowa w ust. 1, uzgadnia się z biurami, których właściwości dotyczą te decyzje. Uzgodnienia prowadzi komórka organizacyjna właściwa do spraw organizacji Policji.

3. Decyzje, o których mowa w ust. 1, publikowane są na stronie podmiotowej Komendanta Głównego Policji w Biuletynie Informacji Publicznej.

4. Decyzje dyrektorów biur, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 1–3 i 8, podlegają publikacji w ograniczonym zakresie.