history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2015-03-06 do 2020-08-01

§ 12. 1. [5] W celu koordynacji działań i przepływu informacji przy realizacji zadań w związku ze zdarzeniami kryzysowymi na terenie województwa, decyzją komendanta wojewódzkiego Policji, można tworzyć Centrum Operacyjne Komendanta Wojewódzkiego Policji.

2. Do zadań Centrum Operacyjnego Komendanta Wojewódzkiego Policji w szczególności należy:

1) systematyczne analizowanie uzyskiwanych informacji o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz aktualizowanie danych o siłach i środkach policyjnych wykorzystywanych do działań;

2) ocena sytuacji i kalkulacja sił niezbędnych do utrzymania bezpieczeństwa i porządku publicznego;

3) przyjmowanie meldunków o wydarzeniach, realizowanych przedsięwzięciach i podjętych decyzjach;

4) weryfikacja zapotrzebowań na siły i środki zgłaszanych przez komendy powiatowe Policji;

5) zapewnienie właściwego obiegu informacji;

6) przekazywanie właściwym adresatom do wykonania decyzji podjętych przez komendanta wojewódzkiego Policji bądź jego zastępców;

7) współdziałanie z innymi zaangażowanymi instytucjami pozapolicyjnymi;

8) prowadzenie dokumentacji rejestrującej przebieg działań.

[5] § 12 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 zarządzenia nr 5 Komendanta Głównego Policji z dnia 5 marca 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie metod i form przygotowania i realizacji działań Policji w związku ze zdarzeniami kryzysowymi (Dz.U.KGP. poz. 16). Zmiana weszła w życie 6 marca 2015 r.

Wersja obowiązująca od 2015-03-06 do 2020-08-01

§ 12. 1. [5] W celu koordynacji działań i przepływu informacji przy realizacji zadań w związku ze zdarzeniami kryzysowymi na terenie województwa, decyzją komendanta wojewódzkiego Policji, można tworzyć Centrum Operacyjne Komendanta Wojewódzkiego Policji.

2. Do zadań Centrum Operacyjnego Komendanta Wojewódzkiego Policji w szczególności należy:

1) systematyczne analizowanie uzyskiwanych informacji o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz aktualizowanie danych o siłach i środkach policyjnych wykorzystywanych do działań;

2) ocena sytuacji i kalkulacja sił niezbędnych do utrzymania bezpieczeństwa i porządku publicznego;

3) przyjmowanie meldunków o wydarzeniach, realizowanych przedsięwzięciach i podjętych decyzjach;

4) weryfikacja zapotrzebowań na siły i środki zgłaszanych przez komendy powiatowe Policji;

5) zapewnienie właściwego obiegu informacji;

6) przekazywanie właściwym adresatom do wykonania decyzji podjętych przez komendanta wojewódzkiego Policji bądź jego zastępców;

7) współdziałanie z innymi zaangażowanymi instytucjami pozapolicyjnymi;

8) prowadzenie dokumentacji rejestrującej przebieg działań.

[5] § 12 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 zarządzenia nr 5 Komendanta Głównego Policji z dnia 5 marca 2015 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie metod i form przygotowania i realizacji działań Policji w związku ze zdarzeniami kryzysowymi (Dz.U.KGP. poz. 16). Zmiana weszła w życie 6 marca 2015 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-09-25 do 2015-03-05

§ 12.  1. W celu koordynacji działań i przepływu informacji związanych z realizacją zadań podczas prowadzonych akcji i operacji policyjnych na terenie województwa, decyzją komendanta wojewódzkiego Policji, można tworzyć Centrum Operacyjne Komendanta Wojewódzkiego Policji.

2. Do zadań Centrum Operacyjnego Komendanta Wojewódzkiego Policji w szczególności należy:

1) systematyczne analizowanie uzyskiwanych informacji o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz aktualizowanie danych o siłach i środkach policyjnych wykorzystywanych do działań;

2) ocena sytuacji i kalkulacja sił niezbędnych do utrzymania bezpieczeństwa i porządku publicznego;

3) przyjmowanie meldunków o wydarzeniach, realizowanych przedsięwzięciach i podjętych decyzjach;

4) weryfikacja zapotrzebowań na siły i środki zgłaszanych przez komendy powiatowe Policji;

5) zapewnienie właściwego obiegu informacji;

6) przekazywanie właściwym adresatom do wykonania decyzji podjętych przez komendanta wojewódzkiego Policji bądź jego zastępców;

7) współdziałanie z innymi zaangażowanymi instytucjami pozapolicyjnymi;

8) prowadzenie dokumentacji rejestrującej przebieg działań.