Wersja obowiązująca od 2014-10-09 do 2017-09-11
1. Aktywacji KM i KSD dokonuje inspektor ds. rejestracji, poprzez zapisanie w BTUU i pamięci KM lub KSD danych niezbędnych do bezpiecznego logowania w jawnych systemach teleinformatycznych Policji – na podstawie wniosku:
1) [2] kierownika właściwej komórki organizacyjnej – w przypadku wniosków dotyczących policjantów lub pracowników Policji pełniących służbę lub zatrudnionych w Komendzie Głównej Policji, Centralnym Biurze Śledczym Policji, komendach wojewódzkich (Stołecznej) Policji, Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym Policji, Wyższej Szkole Policji w Szczytnie oraz szkołach policyjnych;
2) kierownika właściwej jednostki organizacyjnej Policji – w przypadku wniosków dotyczących policjantów lub pracowników Policji pełniących służbę lub zatrudnionych w komendach powiatowych (miejskich, rejonowych) Policji, komisariatach Policji i komisariatach specjalistycznych Policji.
2. Wniosek o aktywację KM lub KSD sporządza się w dwóch, jednobrzmiących egzemplarzach, według wzoru określonego w załączniku nr 1 do zarządzenia w przypadku aktywacji KM lub według wzoru określonego w załączniku nr 2 do zarządzenia w przypadku aktywacji KSD, a następnie przekazuje do zatwierdzenia przez:
1) [3] kierownika komórki organizacyjnej Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji spełniającej funkcje PR KGP – w przypadku użytkowników pełniących służbę lub zatrudnionych w Komendzie Głównej Policji, Centralnym Biurze Śledczym Policji, Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym Policji, Wyższej Szkole Policji w Szczytnie oraz w szkołach policyjnych;
2) właściwego administratora lokalnego – w przypadku pozostałych użytkowników.
3. Kierownik lub administrator lokalny, o których mowa w ust. 2, przekazuje wniosek o aktywację do PR lub PR KGP w celu realizacji.
[2] § 4 ust. 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) zarządzenia nr 30 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie form uwierzytelniania użytkowników systemów teleinformatycznych Policji przeznaczonych do przetwarzania informacji jawnych (Dz.U.KGP. poz. 75). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.
[3] § 4 ust. 2 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) zarządzenia nr 30 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie form uwierzytelniania użytkowników systemów teleinformatycznych Policji przeznaczonych do przetwarzania informacji jawnych (Dz.U.KGP. poz. 75). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.
Wersja obowiązująca od 2014-10-09 do 2017-09-11
1. Aktywacji KM i KSD dokonuje inspektor ds. rejestracji, poprzez zapisanie w BTUU i pamięci KM lub KSD danych niezbędnych do bezpiecznego logowania w jawnych systemach teleinformatycznych Policji – na podstawie wniosku:
1) [2] kierownika właściwej komórki organizacyjnej – w przypadku wniosków dotyczących policjantów lub pracowników Policji pełniących służbę lub zatrudnionych w Komendzie Głównej Policji, Centralnym Biurze Śledczym Policji, komendach wojewódzkich (Stołecznej) Policji, Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym Policji, Wyższej Szkole Policji w Szczytnie oraz szkołach policyjnych;
2) kierownika właściwej jednostki organizacyjnej Policji – w przypadku wniosków dotyczących policjantów lub pracowników Policji pełniących służbę lub zatrudnionych w komendach powiatowych (miejskich, rejonowych) Policji, komisariatach Policji i komisariatach specjalistycznych Policji.
2. Wniosek o aktywację KM lub KSD sporządza się w dwóch, jednobrzmiących egzemplarzach, według wzoru określonego w załączniku nr 1 do zarządzenia w przypadku aktywacji KM lub według wzoru określonego w załączniku nr 2 do zarządzenia w przypadku aktywacji KSD, a następnie przekazuje do zatwierdzenia przez:
1) [3] kierownika komórki organizacyjnej Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji spełniającej funkcje PR KGP – w przypadku użytkowników pełniących służbę lub zatrudnionych w Komendzie Głównej Policji, Centralnym Biurze Śledczym Policji, Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym Policji, Wyższej Szkole Policji w Szczytnie oraz w szkołach policyjnych;
2) właściwego administratora lokalnego – w przypadku pozostałych użytkowników.
3. Kierownik lub administrator lokalny, o których mowa w ust. 2, przekazuje wniosek o aktywację do PR lub PR KGP w celu realizacji.
[2] § 4 ust. 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) zarządzenia nr 30 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie form uwierzytelniania użytkowników systemów teleinformatycznych Policji przeznaczonych do przetwarzania informacji jawnych (Dz.U.KGP. poz. 75). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.
[3] § 4 ust. 2 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) zarządzenia nr 30 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie form uwierzytelniania użytkowników systemów teleinformatycznych Policji przeznaczonych do przetwarzania informacji jawnych (Dz.U.KGP. poz. 75). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-03-08 do 2014-10-08
1. Aktywacji KM i KSD dokonuje inspektor ds. rejestracji, poprzez zapisanie w BTUU i pamięci KM lub KSD danych niezbędnych do bezpiecznego logowania w jawnych systemach teleinformatycznych Policji – na podstawie wniosku:
1) kierownika właściwej komórki organizacyjnej – w przypadku wniosków dotyczących policjantów lub pracowników Policji pełniących służbę lub zatrudnionych w Komendzie Głównej Policji, komendach wojewódzkich (Stołecznej) Policji, Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym Policji, Wyższej Szkole Policji w Szczytnie oraz szkołach policyjnych;
2) kierownika właściwej jednostki organizacyjnej Policji – w przypadku wniosków dotyczących policjantów lub pracowników Policji pełniących służbę lub zatrudnionych w komendach powiatowych (miejskich, rejonowych) Policji, komisariatach Policji i komisariatach specjalistycznych Policji.
2. Wniosek o aktywację KM lub KSD sporządza się w dwóch, jednobrzmiących egzemplarzach, według wzoru określonego w załączniku nr 1 do zarządzenia w przypadku aktywacji KM lub według wzoru określonego w załączniku nr 2 do zarządzenia w przypadku aktywacji KSD, a następnie przekazuje do zatwierdzenia przez:
1) kierownika komórki organizacyjnej Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji spełniającej funkcje PR KGP – w przypadku użytkowników pełniących służbę lub zatrudnionych w Komendzie Głównej Policji, Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym Policji, Wyższej Szkole Policji w Szczytnie oraz w szkołach policyjnych;
2) właściwego administratora lokalnego – w przypadku pozostałych użytkowników.
3. Kierownik lub administrator lokalny, o których mowa w ust. 2, przekazuje wniosek o aktywację do PR lub PR KGP w celu realizacji.