Wersja obowiązująca od 2014-10-09 do 2017-08-25
1. Administratora lokalnego wyznacza się spośród policjantów lub pracowników Policji pełniących służbę lub zatrudnionych w komórce organizacyjnej, w której są realizowane zadania obsługi informacyjnej KCIK.
2. [6] Administratora lokalnego spośród podległych policjantów lub pracowników Policji wyznacza:
1) w Komendzie Głównej Policji – dyrektor biura;
2) w CBŚP – Komendant CBŚP, właściwy naczelnik zarządu lub wydziału;
3) w CLKP – Dyrektor CLKP;
4) w zarządach i wydziałach Biura Spraw Wewnętrznych Komendy Głównej Policji – właściwy naczelnik zarządu lub wydziału;
5) w komendach wojewódzkich (Stołecznej) Policji, komendach powiatowych (miejskich, rejonowych) Policji, komisariatach Policji, komisariatach specjalistycznych Policji oraz szkołach policyjnych – komendant.
3. Do obowiązków administratora lokalnego należy wykonywanie zadań określonych w PBE, w tym w szczególności:
1) postępowanie zgodne ze „Szczególnymi Wymaganiami Bezpieczeństwa Systemu dla Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych” oraz z PBE;
2) prowadzenie lokalnej ewidencji kart EKD;
3) prowadzenie lokalnej ewidencji operatorów i osób upoważnionych;
4) zapoznanie operatorów z PBE.
[6] § 10 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 decyzji nr 385 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającej decyzję w sprawie warunków i sposobów korzystania w Policji z zasobów informacyjnych Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych (Dz.U.KGP. poz. 113). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.
Wersja obowiązująca od 2014-10-09 do 2017-08-25
1. Administratora lokalnego wyznacza się spośród policjantów lub pracowników Policji pełniących służbę lub zatrudnionych w komórce organizacyjnej, w której są realizowane zadania obsługi informacyjnej KCIK.
2. [6] Administratora lokalnego spośród podległych policjantów lub pracowników Policji wyznacza:
1) w Komendzie Głównej Policji – dyrektor biura;
2) w CBŚP – Komendant CBŚP, właściwy naczelnik zarządu lub wydziału;
3) w CLKP – Dyrektor CLKP;
4) w zarządach i wydziałach Biura Spraw Wewnętrznych Komendy Głównej Policji – właściwy naczelnik zarządu lub wydziału;
5) w komendach wojewódzkich (Stołecznej) Policji, komendach powiatowych (miejskich, rejonowych) Policji, komisariatach Policji, komisariatach specjalistycznych Policji oraz szkołach policyjnych – komendant.
3. Do obowiązków administratora lokalnego należy wykonywanie zadań określonych w PBE, w tym w szczególności:
1) postępowanie zgodne ze „Szczególnymi Wymaganiami Bezpieczeństwa Systemu dla Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych” oraz z PBE;
2) prowadzenie lokalnej ewidencji kart EKD;
3) prowadzenie lokalnej ewidencji operatorów i osób upoważnionych;
4) zapoznanie operatorów z PBE.
[6] § 10 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 decyzji nr 385 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającej decyzję w sprawie warunków i sposobów korzystania w Policji z zasobów informacyjnych Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych (Dz.U.KGP. poz. 113). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-09-23 do 2014-10-08
1. Administratora lokalnego wyznacza się spośród policjantów lub pracowników Policji pełniących służbę lub zatrudnionych w komórce organizacyjnej, w której są realizowane zadania obsługi informacyjnej KCIK.
2. Administratora lokalnego spośród podległych policjantów lub pracowników Policji wyznacza:
1) w Komendzie Głównej Policji – dyrektor biura;
2) w Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym Policji – Dyrektor CLKP;
3) w komendach wojewódzkich (Stołecznej) Policji, komendach powiatowych (miejskich, rejonowych) Policji, komisariatach Policji, komisariatach specjalistycznych Policji oraz szkołach policyjnych – komendant;
4) w zarządach terenowych Centralnego Biura Śledczego Komendy Głównej Policji oraz wydziałach zamiejscowych Biura Spraw Wewnętrznych Komendy Głównej Policji – właściwy naczelnik zarządu lub wydziału.
3. Do obowiązków administratora lokalnego należy wykonywanie zadań określonych w PBE, w tym w szczególności:
1) postępowanie zgodne ze „Szczególnymi Wymaganiami Bezpieczeństwa Systemu dla Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych” oraz z PBE;
2) prowadzenie lokalnej ewidencji kart EKD;
3) prowadzenie lokalnej ewidencji operatorów i osób upoważnionych;
4) zapoznanie operatorów z PBE.