history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2014-10-09 do 2017-08-25

§ 10. 1. Administratora lokalnego wyznacza się spośród policjantów lub pracowników Policji pełniących służbę lub zatrudnionych w komórce organizacyjnej, w której są realizowane zadania obsługi informacyjnej KCIK.

2. [6] Administratora lokalnego spośród podległych policjantów lub pracowników Policji wyznacza:

1) w Komendzie Głównej Policji – dyrektor biura;

2) w CBŚP – Komendant CBŚP, właściwy naczelnik zarządu lub wydziału;

3) w CLKP – Dyrektor CLKP;

4) w zarządach i wydziałach Biura Spraw Wewnętrznych Komendy Głównej Policji – właściwy naczelnik zarządu lub wydziału;

5) w komendach wojewódzkich (Stołecznej) Policji, komendach powiatowych (miejskich, rejonowych) Policji, komisariatach Policji, komisariatach specjalistycznych Policji oraz szkołach policyjnych – komendant.

3. Do obowiązków administratora lokalnego należy wykonywanie zadań określonych w PBE, w tym w szczególności:

1) postępowanie zgodne ze „Szczególnymi Wymaganiami Bezpieczeństwa Systemu dla Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych” oraz z PBE;

2) prowadzenie lokalnej ewidencji kart EKD;

3) prowadzenie lokalnej ewidencji operatorów i osób upoważnionych;

4) zapoznanie operatorów z PBE.

[6] § 10 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 decyzji nr 385 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającej decyzję w sprawie warunków i sposobów korzystania w Policji z zasobów informacyjnych Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych (Dz.U.KGP. poz. 113). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

Wersja obowiązująca od 2014-10-09 do 2017-08-25

§ 10. 1. Administratora lokalnego wyznacza się spośród policjantów lub pracowników Policji pełniących służbę lub zatrudnionych w komórce organizacyjnej, w której są realizowane zadania obsługi informacyjnej KCIK.

2. [6] Administratora lokalnego spośród podległych policjantów lub pracowników Policji wyznacza:

1) w Komendzie Głównej Policji – dyrektor biura;

2) w CBŚP – Komendant CBŚP, właściwy naczelnik zarządu lub wydziału;

3) w CLKP – Dyrektor CLKP;

4) w zarządach i wydziałach Biura Spraw Wewnętrznych Komendy Głównej Policji – właściwy naczelnik zarządu lub wydziału;

5) w komendach wojewódzkich (Stołecznej) Policji, komendach powiatowych (miejskich, rejonowych) Policji, komisariatach Policji, komisariatach specjalistycznych Policji oraz szkołach policyjnych – komendant.

3. Do obowiązków administratora lokalnego należy wykonywanie zadań określonych w PBE, w tym w szczególności:

1) postępowanie zgodne ze „Szczególnymi Wymaganiami Bezpieczeństwa Systemu dla Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych” oraz z PBE;

2) prowadzenie lokalnej ewidencji kart EKD;

3) prowadzenie lokalnej ewidencji operatorów i osób upoważnionych;

4) zapoznanie operatorów z PBE.

[6] § 10 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 decyzji nr 385 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającej decyzję w sprawie warunków i sposobów korzystania w Policji z zasobów informacyjnych Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych (Dz.U.KGP. poz. 113). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-09-23 do 2014-10-08

§ 10. 1. Administratora lokalnego wyznacza się spośród policjantów lub pracowników Policji pełniących służbę lub zatrudnionych w komórce organizacyjnej, w której są realizowane zadania obsługi informacyjnej KCIK.

2. Administratora lokalnego spośród podległych policjantów lub pracowników Policji wyznacza:

1) w Komendzie Głównej Policji – dyrektor biura;

2) w Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym Policji – Dyrektor CLKP;

3) w komendach wojewódzkich (Stołecznej) Policji, komendach powiatowych (miejskich, rejonowych) Policji, komisariatach Policji, komisariatach specjalistycznych Policji oraz szkołach policyjnych – komendant;

4) w zarządach terenowych Centralnego Biura Śledczego Komendy Głównej Policji oraz wydziałach zamiejscowych Biura Spraw Wewnętrznych Komendy Głównej Policji – właściwy naczelnik zarządu lub wydziału.

3. Do obowiązków administratora lokalnego należy wykonywanie zadań określonych w PBE, w tym w szczególności:

1) postępowanie zgodne ze „Szczególnymi Wymaganiami Bezpieczeństwa Systemu dla Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych” oraz z PBE;

2) prowadzenie lokalnej ewidencji kart EKD;

3) prowadzenie lokalnej ewidencji operatorów i osób upoważnionych;

4) zapoznanie operatorów z PBE.