Wersja obowiązująca od 2012-10-20
[37] 1. Kancelaria tajna lub komórka organizacyjna, w której jest zaewidencjonowany zdeklasyfikowany niejawny IND, prowadzi zatwierdzony przez pełnomocnika ochrony wykaz zdeklasyfikowanych IND, który powinien zawierać typ IND, numer protokołu deklasyfikacji wraz z datą, nazwisko i imię osoby, na której stanie znajduje się IND, oraz nazwę komórki organizacyjnej.
2. Zwrot IND do kancelarii tajnej może nastąpić wyłącznie po usunięciu zapisanych tam dokumentów elektronicznych z wyłączeniem IND deponowanych tam tymczasowo lub podlegających archiwizacji.
[37] Rozdział 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 10 zarządzenia nr 132 Komendanta Głównego Policji z dnia 5 października 2012 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych i innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Policji (Dz.U.KGP. poz. 52). Zmiana weszła w życie 20 października 2012 r.
Wersja obowiązująca od 2012-10-20
[37] 1. Kancelaria tajna lub komórka organizacyjna, w której jest zaewidencjonowany zdeklasyfikowany niejawny IND, prowadzi zatwierdzony przez pełnomocnika ochrony wykaz zdeklasyfikowanych IND, który powinien zawierać typ IND, numer protokołu deklasyfikacji wraz z datą, nazwisko i imię osoby, na której stanie znajduje się IND, oraz nazwę komórki organizacyjnej.
2. Zwrot IND do kancelarii tajnej może nastąpić wyłącznie po usunięciu zapisanych tam dokumentów elektronicznych z wyłączeniem IND deponowanych tam tymczasowo lub podlegających archiwizacji.
[37] Rozdział 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 10 zarządzenia nr 132 Komendanta Głównego Policji z dnia 5 października 2012 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych i innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Policji (Dz.U.KGP. poz. 52). Zmiana weszła w życie 20 października 2012 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-01-02 do 2012-10-19
1. W zależności od nadanej klauzuli tajności, dokumenty niejawne lub materiały przechowywane są:
1) „ściśle tajne” – w szafach metalowych klasy C;
2) „tajne” – w szafach metalowych klasy B;
3) „poufne” – w szafach metalowych klasy A;
4) „zastrzeżone” – w meblach drewnianych lub szafach zamykanych na klucz.
2. Klasyfikację szaf oraz rodzaj środków ochrony fizycznej określa załącznik nr 12 do zarządzenia.
3. W uzasadnionych przypadkach kierownik jednostki organizacyjnej może wyrazić zgodę na przechowywanie materiałów, o których mowa w ust. 1 pkt 3, w niecertyfikowanych szafach metalowych.