Wersja obowiązująca od 2012-10-20
[39] Kierownik lub pracownik kancelarii tajnej, odpowiedzialny za przetwarzanie materiałów niejawnych, w których jest zarejestrowany IND, na podstawie zatwierdzonego protokołu przeprowadza aktualizację rejestracji w rejestrze wydanych przedmiotów.
[39] Rozdział 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 10 zarządzenia nr 132 Komendanta Głównego Policji z dnia 5 października 2012 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych i innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Policji (Dz.U.KGP. poz. 52). Zmiana weszła w życie 20 października 2012 r.
Wersja obowiązująca od 2012-10-20
[39] Kierownik lub pracownik kancelarii tajnej, odpowiedzialny za przetwarzanie materiałów niejawnych, w których jest zarejestrowany IND, na podstawie zatwierdzonego protokołu przeprowadza aktualizację rejestracji w rejestrze wydanych przedmiotów.
[39] Rozdział 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 10 zarządzenia nr 132 Komendanta Głównego Policji z dnia 5 października 2012 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych i innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Policji (Dz.U.KGP. poz. 52). Zmiana weszła w życie 20 października 2012 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-01-02 do 2012-10-19
1. Dokumenty oznaczone różnymi klauzulami tajności powinny być przechowywane w kancelarii w odrębnych szafach lub pomieszczeniach chyba, że wchodzą one w skład zbioru dokumentów.
2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1, powinny być przechowywane w kancelarii, w jednej szafie lub pomieszczeniu pod warunkiem ich fizycznego oddzielenia. W takim przypadku szafa lub pomieszczenie musi spełniać wymagania dla najwyższej klauzuli tajności przechowywanych w nich dokumentów.
3. Kierownik jednostki organizacyjnej Policji lub inna upoważniona przez niego osoba, a w Komendzie Głównej Policji kierownik komórki organizacyjnej albo inna upoważniona przez niego osoba, mogą wyrazić pisemną zgodę na przechowywanie dokumentów poza pomieszczeniami kancelarii na czas niezbędny do realizacji zadań związanych z dostępem do tych dokumentów.