history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2012-08-08 do 2012-12-31

§ 32

[33] (utracił moc).

[33] Zarządzenie traci moc 8 sierpnia 2012 r. na podstawie § 26 zarządzenia nr 130 Komendanta Głównego Policji z dnia 7 sierpnia 2012 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia (Dz.U.KGP. poz. 42) z wyjątkiem § 5 ust. 2, który traci moc 31 grudnia 2012 r. na podstawie § 26 zarządzenia nr 130 Komendanta Głównego Policji z dnia 7 sierpnia 2012 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia (Dz.U.KGP. poz. 42).

Wersja obowiązująca od 2012-08-08 do 2012-12-31

§ 32

[33] (utracił moc).

[33] Zarządzenie traci moc 8 sierpnia 2012 r. na podstawie § 26 zarządzenia nr 130 Komendanta Głównego Policji z dnia 7 sierpnia 2012 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia (Dz.U.KGP. poz. 42) z wyjątkiem § 5 ust. 2, który traci moc 31 grudnia 2012 r. na podstawie § 26 zarządzenia nr 130 Komendanta Głównego Policji z dnia 7 sierpnia 2012 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia (Dz.U.KGP. poz. 42).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-09-26 do 2012-08-07

§ 32

1. Przyczyny i okoliczności wydarzenia nadzwyczajnego wyjaśniane są przez policjantów wyznaczonych przez kierownika jednostki, w której znajduje się pomieszczenie.

2. Z przebiegu czynności, o których mowa w ust. 1, sporządza się meldunek, który przesyła się w terminie 7 dni od daty wydarzenia nadzwyczajnego do komórki, o której mowa w § 5 ust. 2.

3. Meldunek, o którym mowa w ust. 2, w szczególności powinien zawierać następujące informacje:

1) czas, miejsce oraz rodzaj wydarzenia nadzwyczajnego;

2) nazwę jednostki, w pomieszczeniu której doszło do wydarzenia nadzwyczajnego;

3) stopień, imię i nazwisko oraz staż służby policjanta, o którym mowa w § 15, pełniącego służbę w pomieszczeniu w czasie, w którym doszło do wydarzenia nadzwyczajnego, oraz termin, w którym uczestniczył on w doskonaleniu zawodowym, o którym mowa w § 3 ust. 1;

4) dane osobowe osoby lub osób uczestniczących w wydarzeniu nadzwyczajnym;

5) szczegółowy opis wydarzenia nadzwyczajnego;

6) czynności podjęte po wydarzeniu nadzwyczajnym;

7) dane osobowe osoby uczestniczącej w czynnościach, o których mowa w pkt 6;

8) przepisy służbowe, co do których zachodzi przypuszczenie ich naruszenia;

9) przedsięwzięcia zmierzające do wyeliminowania w przyszłości podobnych wydarzeń nadzwyczajnych.

4. Meldunek, o którym mowa w ust. 2, podlega analizie przez policjantów komórek, o których mowa w § 5 ust. 2, którą w terminie 14 dni od wydarzenia nadzwyczajnego należy przedłożyć do akceptacji kierownikowi komórki, o której mowa w § 5 ust. 2.

5. Po akceptacji analizy jej kopie, przesyła się do komórki organizacyjnej komendy wojewódzkiej (Stołecznej) Policji właściwej do spraw kontroli oraz do komórki organizacyjnej Komendy Głównej Policji właściwej do spraw prewencji.