Wersja obowiązująca od 2012-08-08 do 2012-12-31
[4] (utracił moc).
[4] Zarządzenie traci moc 8 sierpnia 2012 r. na podstawie § 26 zarządzenia nr 130 Komendanta Głównego Policji z dnia 7 sierpnia 2012 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia (Dz.U.KGP. poz. 42) z wyjątkiem § 5 ust. 2, który traci moc 31 grudnia 2012 r. na podstawie § 26 zarządzenia nr 130 Komendanta Głównego Policji z dnia 7 sierpnia 2012 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia (Dz.U.KGP. poz. 42).
Wersja obowiązująca od 2012-08-08 do 2012-12-31
[4] (utracił moc).
[4] Zarządzenie traci moc 8 sierpnia 2012 r. na podstawie § 26 zarządzenia nr 130 Komendanta Głównego Policji z dnia 7 sierpnia 2012 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia (Dz.U.KGP. poz. 42) z wyjątkiem § 5 ust. 2, który traci moc 31 grudnia 2012 r. na podstawie § 26 zarządzenia nr 130 Komendanta Głównego Policji z dnia 7 sierpnia 2012 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia (Dz.U.KGP. poz. 42).
Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-09-26 do 2012-08-07
1. Kierownik jednostki może kierować do pracy w pomieszczeniu pracowników, którzy będą wspomagali policjantów pełniących w nim służbę, przy wykonywaniu zadań, o których mowa w ust. 2.
2. Pracownik wykonuje zadania związane z funkcjonowaniem pomieszczenia:
1) prowadzi magazyn do przechowywania rzeczy przekazanych do depozytu, zwany dalej „magazynem depozytowym”, oraz magazyn bielizny pościelowej;
2) obsługuje urządzenia monitorujące;
3) przygotowuje lub podgrzewa posiłki oraz zmywa naczynia;
4) utrzymuje pomieszczenie i jego wyposażenie w czystości i wymaganym stanie sanitarnym;
5) przeprowadza kontrole, wyposażenia pomieszczenia oraz poprawności działania znajdujących się w nim urządzeń, w tym urządzeń wpływających na poziom bezpieczeństwa osób przebywających w pomieszczeniu, z zastrzeżeniem § 29 ust. 5;
6) zgłasza nieprawidłowości dotyczące funkcjonowania pomieszczenia policjantowi pełniącemu w nim służbę, dyżurnemu jednostki lub bezpośredniemu przełożonemu;
7) archiwizuje dokumentację opracowaną w pomieszczeniu;
8) inne, zlecone przez kierownika jednostki lub osobę, przez niego wyznaczoną.