history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2016-07-27

§ 33

[5] (uchylony).

[5] Rozdział 6 uchylony przez § 9 pkt 2 zarządzenia nr 8 Komendanta Głównego Policji z dnia 14 lipca 2016 r. w sprawie metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji (Dz.U.KGP. poz. 41). Zmiana weszła w życie 27 lipca 2016 r.

Wersja obowiązująca od 2016-07-27

§ 33

[5] (uchylony).

[5] Rozdział 6 uchylony przez § 9 pkt 2 zarządzenia nr 8 Komendanta Głównego Policji z dnia 14 lipca 2016 r. w sprawie metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji (Dz.U.KGP. poz. 41). Zmiana weszła w życie 27 lipca 2016 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2008-09-11 do 2016-07-26

§ 33

Do zadań komisji, o której mowa w § 32, należy:

1) wydzielenie, na podstawie ewidencji archiwalnej dokumentacji, dla której upłynął okres przechowywania, wskazany w jednolitym rzeczowym wykazie akt Policji;

2) sporządzenie wykazu dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania;

3) przekazanie kierownikowi jednostki organizacyjnej lub komórki organizacyjnej, której akta podlegają brakowaniu, lub jego następcy prawnemu, wykazu dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania w celu zgłoszenia, w formie pisemnej, uwag i wniosków dotyczących zasadności wybrakowania dokumentów, w określonym przez komisję terminie;

4) dokonanie oceny dokumentacji przeznaczonej do brakowania, a w stosunku do akt oznaczonych symbolem „BE” przeprowadzenie ekspertyzy archiwalnej;

5) sporządzenie protokołu oceny dokumentacji niearchiwalnej podlegającej brakowaniu;

6) przekazanie protokołu brakowania i protokołu oceny dokumentacji niearchiwalnej do zatwierdzenia;

7) fizyczne zniszczenie dokumentacji niearchiwalnej;

8) sporządzenie protokołu zniszczenia dokumentacji niearchiwalnej;

9) naniesienie zmian w ewidencji archiwalnej wynikających z protokołu brakowania dokumentacji niearchiwalnej, w tym sporządzenie aneksów, o których mowa w § 20 ust. 3, niezwłocznie po zatwierdzeniu protokołu brakowania i zniszczeniu akt.