Wersja obowiązująca od 2009-10-08 do 2010-06-01
1. Zadaniem BRD KGP jest organizowanie i koordynowanie działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym, w tym:
1) analizowanie stanu bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym, jego warunków i sprawności pod kątem przyczyn i okoliczności powstawania wypadków i kolizji drogowych;
2) kształtowanie taktyki działania policjantów realizujących zadania z zakresu ochrony bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym;
3) opracowywanie kierunków i prowadzenie działalności profilaktycznej w zakresie ochrony bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym;
4) określanie potrzeb zaopatrzenia policjantów, realizujących zadania z zakresu ochrony bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym, w uzbrojenie, umundurowanie i sprzęt specjalistyczny;
5) opracowywanie ocen i opinii w sprawach dotyczących realizacji zadań Policji w zakresie ochrony bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym;
6) realizowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniami obronnymi Policji stosownie do zakresu określonego w odrębnych przepisach.
2. W skład biura wchodzi:
1) kierownictwo:
a) dyrektor biura,
b) zastępca dyrektora biura;
2) Wydział Nadzoru i Koordynacji;
3) Wydział Profilaktyki i Analiz;
4) Sekcja Ogólna;
5) [1] Jednoosobowe Stanowisko do spraw Obsługi Prawnej.
3. Zadania komórek organizacyjnych BRD KGP określa załącznik nr 8 do zarządzenia.
[1] § 16 ust. 2 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 1264 Komendanta Głównego Policji z dnia 8 października 2009 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu Komendy Głównej Policji (Dz.U.KGP. Nr 14, poz. 68). Zmiana weszła w życie 8 października 2009 r. z mocą od 25 lutego 2009 r.
Wersja obowiązująca od 2009-10-08 do 2010-06-01
1. Zadaniem BRD KGP jest organizowanie i koordynowanie działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym, w tym:
1) analizowanie stanu bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym, jego warunków i sprawności pod kątem przyczyn i okoliczności powstawania wypadków i kolizji drogowych;
2) kształtowanie taktyki działania policjantów realizujących zadania z zakresu ochrony bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym;
3) opracowywanie kierunków i prowadzenie działalności profilaktycznej w zakresie ochrony bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym;
4) określanie potrzeb zaopatrzenia policjantów, realizujących zadania z zakresu ochrony bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym, w uzbrojenie, umundurowanie i sprzęt specjalistyczny;
5) opracowywanie ocen i opinii w sprawach dotyczących realizacji zadań Policji w zakresie ochrony bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym;
6) realizowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniami obronnymi Policji stosownie do zakresu określonego w odrębnych przepisach.
2. W skład biura wchodzi:
1) kierownictwo:
a) dyrektor biura,
b) zastępca dyrektora biura;
2) Wydział Nadzoru i Koordynacji;
3) Wydział Profilaktyki i Analiz;
4) Sekcja Ogólna;
5) [1] Jednoosobowe Stanowisko do spraw Obsługi Prawnej.
3. Zadania komórek organizacyjnych BRD KGP określa załącznik nr 8 do zarządzenia.
[1] § 16 ust. 2 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 1264 Komendanta Głównego Policji z dnia 8 października 2009 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu Komendy Głównej Policji (Dz.U.KGP. Nr 14, poz. 68). Zmiana weszła w życie 8 października 2009 r. z mocą od 25 lutego 2009 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2008-05-15 do 2009-10-07
1. Zadaniem BRD KGP jest organizowanie i koordynowanie działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym, w tym:
1) analizowanie stanu bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym, jego warunków i sprawności pod kątem przyczyn i okoliczności powstawania wypadków i kolizji drogowych;
2) kształtowanie taktyki działania policjantów realizujących zadania z zakresu ochrony bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym;
3) opracowywanie kierunków i prowadzenie działalności profilaktycznej w zakresie ochrony bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym;
4) określanie potrzeb zaopatrzenia policjantów, realizujących zadania z zakresu ochrony bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym, w uzbrojenie, umundurowanie i sprzęt specjalistyczny;
5) opracowywanie ocen i opinii w sprawach dotyczących realizacji zadań Policji w zakresie ochrony bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym;
6) realizowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniami obronnymi Policji stosownie do zakresu określonego w odrębnych przepisach.
2. W skład biura wchodzi:
1) kierownictwo:
a) dyrektor biura,
b) zastępca dyrektora biura;
2) Wydział Nadzoru i Koordynacji;
3) Wydział Profilaktyki i Analiz;
4) Sekcja Ogólna;
5) Samodzielne Stanowisko do spraw Obsługi Prawnej.
3. Zadania komórek organizacyjnych BRD KGP określa załącznik nr 8 do zarządzenia.