history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2009-10-08 do 2010-06-01

§ 16

1. Zadaniem BRD KGP jest organizowanie i koordynowanie działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym, w tym:

1) analizowanie stanu bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym, jego warunków i sprawności pod kątem przyczyn i okoliczności powstawania wypadków i kolizji drogowych;

2) kształtowanie taktyki działania policjantów realizujących zadania z zakresu ochrony bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym;

3) opracowywanie kierunków i prowadzenie działalności profilaktycznej w zakresie ochrony bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym;

4) określanie potrzeb zaopatrzenia policjantów, realizujących zadania z zakresu ochrony bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym, w uzbrojenie, umundurowanie i sprzęt specjalistyczny;

5) opracowywanie ocen i opinii w sprawach dotyczących realizacji zadań Policji w zakresie ochrony bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym;

6) realizowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniami obronnymi Policji stosownie do zakresu określonego w odrębnych przepisach.

2. W skład biura wchodzi:

1) kierownictwo:

a) dyrektor biura,

b) zastępca dyrektora biura;

2) Wydział Nadzoru i Koordynacji;

3) Wydział Profilaktyki i Analiz;

4) Sekcja Ogólna;

5) [1] Jednoosobowe Stanowisko do spraw Obsługi Prawnej.

3. Zadania komórek organizacyjnych BRD KGP określa załącznik nr 8 do zarządzenia.

[1] § 16 ust. 2 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 1264 Komendanta Głównego Policji z dnia 8 października 2009 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu Komendy Głównej Policji (Dz.U.KGP. Nr 14, poz. 68). Zmiana weszła w życie 8 października 2009 r. z mocą od 25 lutego 2009 r.

Wersja obowiązująca od 2009-10-08 do 2010-06-01

§ 16

1. Zadaniem BRD KGP jest organizowanie i koordynowanie działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym, w tym:

1) analizowanie stanu bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym, jego warunków i sprawności pod kątem przyczyn i okoliczności powstawania wypadków i kolizji drogowych;

2) kształtowanie taktyki działania policjantów realizujących zadania z zakresu ochrony bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym;

3) opracowywanie kierunków i prowadzenie działalności profilaktycznej w zakresie ochrony bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym;

4) określanie potrzeb zaopatrzenia policjantów, realizujących zadania z zakresu ochrony bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym, w uzbrojenie, umundurowanie i sprzęt specjalistyczny;

5) opracowywanie ocen i opinii w sprawach dotyczących realizacji zadań Policji w zakresie ochrony bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym;

6) realizowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniami obronnymi Policji stosownie do zakresu określonego w odrębnych przepisach.

2. W skład biura wchodzi:

1) kierownictwo:

a) dyrektor biura,

b) zastępca dyrektora biura;

2) Wydział Nadzoru i Koordynacji;

3) Wydział Profilaktyki i Analiz;

4) Sekcja Ogólna;

5) [1] Jednoosobowe Stanowisko do spraw Obsługi Prawnej.

3. Zadania komórek organizacyjnych BRD KGP określa załącznik nr 8 do zarządzenia.

[1] § 16 ust. 2 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 1264 Komendanta Głównego Policji z dnia 8 października 2009 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu Komendy Głównej Policji (Dz.U.KGP. Nr 14, poz. 68). Zmiana weszła w życie 8 października 2009 r. z mocą od 25 lutego 2009 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2008-05-15 do 2009-10-07

§ 16

1. Zadaniem BRD KGP jest organizowanie i koordynowanie działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym, w tym:

1) analizowanie stanu bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym, jego warunków i sprawności pod kątem przyczyn i okoliczności powstawania wypadków i kolizji drogowych;

2) kształtowanie taktyki działania policjantów realizujących zadania z zakresu ochrony bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym;

3) opracowywanie kierunków i prowadzenie działalności profilaktycznej w zakresie ochrony bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym;

4) określanie potrzeb zaopatrzenia policjantów, realizujących zadania z zakresu ochrony bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym, w uzbrojenie, umundurowanie i sprzęt specjalistyczny;

5) opracowywanie ocen i opinii w sprawach dotyczących realizacji zadań Policji w zakresie ochrony bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym;

6) realizowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniami obronnymi Policji stosownie do zakresu określonego w odrębnych przepisach.

2. W skład biura wchodzi:

1) kierownictwo:

a) dyrektor biura,

b) zastępca dyrektora biura;

2) Wydział Nadzoru i Koordynacji;

3) Wydział Profilaktyki i Analiz;

4) Sekcja Ogólna;

5) Samodzielne Stanowisko do spraw Obsługi Prawnej.

3. Zadania komórek organizacyjnych BRD KGP określa załącznik nr 8 do zarządzenia.