Wersja obowiązująca od 2012-03-01 do 2012-12-31
[180] (utracił moc).
[180] Zarządzenie utraciło moc 1 marca 2012 r. na podstawie § 59 zarządzenia nr 109 Komendanta Głównego Policji z dnia 15 lutego 2012 r. w sprawie niektórych form organizacji i ewidencji czynności dochodzeniowo-śledczych Policji oraz przechowywania przez Policję dowodów rzeczowych uzyskanych w postępowaniu karnym (Dz.U.KGP. poz. 6) z wyjątkiem działu 15 i 16, które tracą moc 31 grudnia 2012 r.
Wersja obowiązująca od 2012-03-01 do 2012-12-31
[180] (utracił moc).
[180] Zarządzenie utraciło moc 1 marca 2012 r. na podstawie § 59 zarządzenia nr 109 Komendanta Głównego Policji z dnia 15 lutego 2012 r. w sprawie niektórych form organizacji i ewidencji czynności dochodzeniowo-śledczych Policji oraz przechowywania przez Policję dowodów rzeczowych uzyskanych w postępowaniu karnym (Dz.U.KGP. poz. 6) z wyjątkiem działu 15 i 16, które tracą moc 31 grudnia 2012 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2005-01-01 do 2012-02-29
1. Wydatki określone w załączniku nr 2 wykazuje się poprzez dołączenie do akt głównych postępowania przygotowawczego:
1) formularza MS-15 – „Rachunek kosztów stawiennictwa świadka”;
2) kopii wykazu dodatkowych należności pieniężnych;
3) notatki urzędowej zawierającej zestawienie poniesionych w podróży służbowej wydatków, sporządzonej przez policjanta delegowanego lub prowadzącego postępowanie przygotowawcze albo zestawienia kosztów delegacji służbowych w związku z prowadzonym postępowaniem przygotowawczym, sporządzonego przez komórkę finansową jednostki Policji;
4) faktur lub rachunków wystawionych przez zleceniobiorców;
5) formularza Mp-16 – „Obliczenie należności za konwojowanie” z wpisem w odpowiednich polach;
6) formularza „Koszty przeprowadzenia badań i wydania opinii” z wpisem w odpowiednich polach;
7) formularza MS-58/1 – „Zestawienie wydatków w postępowaniu przygotowawczym.....” z wpisem w odpowiednich polach;
8) odpowiednich dokumentów lub ich kopii będących podstawą decyzji organu prowadzącego postępowanie o pokryciu wydatków.
2. Przed przekazaniem akt postępowania prokuratorowi, sądowi lub innemu organowi z wnioskiem o jego zakończenie policjant sprawdza, czy do akt dołączone zostały wszystkie dokumenty dotyczące kosztów.