Wersja obowiązująca od 2012-03-01 do 2012-12-31
[52] (utracił moc).
[52] Zarządzenie utraciło moc 1 marca 2012 r. na podstawie § 59 zarządzenia nr 109 Komendanta Głównego Policji z dnia 15 lutego 2012 r. w sprawie niektórych form organizacji i ewidencji czynności dochodzeniowo-śledczych Policji oraz przechowywania przez Policję dowodów rzeczowych uzyskanych w postępowaniu karnym (Dz.U.KGP. poz. 6) z wyjątkiem działu 15 i 16, które tracą moc 31 grudnia 2012 r.
Wersja obowiązująca od 2012-03-01 do 2012-12-31
[52] (utracił moc).
[52] Zarządzenie utraciło moc 1 marca 2012 r. na podstawie § 59 zarządzenia nr 109 Komendanta Głównego Policji z dnia 15 lutego 2012 r. w sprawie niektórych form organizacji i ewidencji czynności dochodzeniowo-śledczych Policji oraz przechowywania przez Policję dowodów rzeczowych uzyskanych w postępowaniu karnym (Dz.U.KGP. poz. 6) z wyjątkiem działu 15 i 16, które tracą moc 31 grudnia 2012 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2005-01-01 do 2012-02-29
1. Notatka urzędowa nie może zastąpić protokołu. Notatka urzędowa może stanowić wyłącznie źródło informacji o dowodzie lub stanowić informację o czynnościach dokonywanych przez policjanta.
2. Notatka urzędowa powinna zawierać:
1) stopień, imię i nazwisko policjanta sporządzającego oraz nazwę jednostki Policji;
2) datę i miejsce sporządzenia;
3) numer sprawy, do jakiej notatka została sporządzona;
4) dane identyfikujące osoby, których notatka dotyczy;
5) stwierdzenie okoliczności, których notatka dotyczy;
6) podpis sporządzającego.