history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2012-02-02

§ 14

1. Kierownik posterunku Policji prowadzi:

1) rejestr spraw przydzielonych policjantowi posterunku Policji,

2) książkę służby w patrolach, obchodach i na posterunku;

3) książkę odpraw do służby;

4) grafik służby;

5) (uchylony);

6) ewidencję wyników pracy policjantów posterunku Policji;

7) zeszyt przyjęć interesantów w sprawach uwag i wniosków dotyczących pracy policjantów posterunku Policji.

2. Policjanci posterunku Policji prowadzący sprawy operacyjne i procesowe dokonują ich rejestracji w jednostce Policji, w strukturach której funkcjonuje ta komórka.

3. Wprowadzanie do użytku służbowego na posterunku Policji innej dokumentacji, niż wymieniona w ust. 1, pozostawia się do decyzji kierownika jednostki Policji, o której mowa w ust. 2.

4. Dopuszcza się prowadzenie dokumentacji, o której mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, jako jednego dokumentu, z zachowaniem czytelności i kompletności informacji.

5. [3] Dopuszcza się dokumentowanie informacji wymienionych w ust. 1 bezpośrednio w policyjnych systemach informatycznych lub w innej formie elektronicznej, z zachowaniem czytelności i kompletności informacji.

[3] § 14 ust. 5 dodany przez § 1 pkt 3 wytycznych nr 2 Komendanta Głównego Policji z dnia 2 lutego 2012 r. zmieniających wytyczne w sprawie zasad organizacji i funkcjonowania posterunku Policji (Dz.U.KGP. poz. 5). Zmiana weszła w życie 2 lutego 2012 r.

Wersja obowiązująca od 2012-02-02

§ 14

1. Kierownik posterunku Policji prowadzi:

1) rejestr spraw przydzielonych policjantowi posterunku Policji,

2) książkę służby w patrolach, obchodach i na posterunku;

3) książkę odpraw do służby;

4) grafik służby;

5) (uchylony);

6) ewidencję wyników pracy policjantów posterunku Policji;

7) zeszyt przyjęć interesantów w sprawach uwag i wniosków dotyczących pracy policjantów posterunku Policji.

2. Policjanci posterunku Policji prowadzący sprawy operacyjne i procesowe dokonują ich rejestracji w jednostce Policji, w strukturach której funkcjonuje ta komórka.

3. Wprowadzanie do użytku służbowego na posterunku Policji innej dokumentacji, niż wymieniona w ust. 1, pozostawia się do decyzji kierownika jednostki Policji, o której mowa w ust. 2.

4. Dopuszcza się prowadzenie dokumentacji, o której mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, jako jednego dokumentu, z zachowaniem czytelności i kompletności informacji.

5. [3] Dopuszcza się dokumentowanie informacji wymienionych w ust. 1 bezpośrednio w policyjnych systemach informatycznych lub w innej formie elektronicznej, z zachowaniem czytelności i kompletności informacji.

[3] § 14 ust. 5 dodany przez § 1 pkt 3 wytycznych nr 2 Komendanta Głównego Policji z dnia 2 lutego 2012 r. zmieniających wytyczne w sprawie zasad organizacji i funkcjonowania posterunku Policji (Dz.U.KGP. poz. 5). Zmiana weszła w życie 2 lutego 2012 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-10-18 do 2012-02-01

§ 14

1. Kierownik posterunku Policji prowadzi:

1) rejestr spraw przydzielonych policjantowi posterunku Policji,

2) książkę służby w patrolach, obchodach i na posterunku;

3) książkę odpraw do służby;

4) grafik służby;

5) [5] (uchylony);

6) ewidencję wyników pracy policjantów posterunku Policji;

7) zeszyt przyjęć interesantów w sprawach uwag i wniosków dotyczących pracy policjantów posterunku Policji.

2. Policjanci posterunku Policji prowadzący sprawy operacyjne i procesowe dokonują ich rejestracji w jednostce Policji, w strukturach której funkcjonuje ta komórka.

3. Wprowadzanie do użytku służbowego na posterunku Policji innej dokumentacji, niż wymieniona w ust. 1, pozostawia się do decyzji kierownika jednostki Policji, o której mowa w ust. 2.

4. [6] Dopuszcza się prowadzenie dokumentacji, o której mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, jako jednego dokumentu, z zachowaniem czytelności i kompletności informacji.

[5] § 14 ust. 1 pkt 5 uchylony przez § 1 pkt 3 lit. a) wytycznych nr 6 Komendanta Głównego Policji z dnia 18 października 2007 r. zmieniających wytyczne w sprawie zasad organizacji i funkcjonowania posterunku Policji (Dz.U.KGP. Nr 19, poz. 146). Zmiana weszła w życie 18 października 2007 r.

[6] § 14 ust. 4 dodany przez § 1 pkt 3 lit. b) wytycznych nr 6 Komendanta Głównego Policji z dnia 18 października 2007 r. zmieniających wytyczne w sprawie zasad organizacji i funkcjonowania posterunku Policji (Dz.U.KGP. Nr 19, poz. 146). Zmiana weszła w życie 18 października 2007 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-09-04 do 2007-10-17

§ 14

1. Kierownik posterunku Policji prowadzi:

1) rejestr spraw przydzielonych policjantowi posterunku Policji,

2) książkę służby w patrolach, obchodach i na posterunku;

3) książkę odpraw do służby;

4) grafik służby;

5) zeszyt rozliczeń policjantów posterunku Policji;

6) ewidencję wyników pracy policjantów posterunku Policji;

7) zeszyt przyjęć interesantów w sprawach uwag i wniosków dotyczących pracy policjantów posterunku Policji.

2. Policjanci posterunku Policji prowadzący sprawy operacyjne i procesowe dokonują ich rejestracji w jednostce Policji, w strukturach której funkcjonuje ta komórka.

3. Wprowadzanie do użytku służbowego na posterunku Policji innej dokumentacji, niż wymieniona w ust. 1, pozostawia się do decyzji kierownika jednostki Policji, o której mowa w ust. 2.