Wersja obowiązująca od 2012-02-02
1. Kierownik posterunku Policji prowadzi:
1) rejestr spraw przydzielonych policjantowi posterunku Policji,
2) książkę służby w patrolach, obchodach i na posterunku;
3) książkę odpraw do służby;
4) grafik służby;
5) (uchylony);
6) ewidencję wyników pracy policjantów posterunku Policji;
7) zeszyt przyjęć interesantów w sprawach uwag i wniosków dotyczących pracy policjantów posterunku Policji.
2. Policjanci posterunku Policji prowadzący sprawy operacyjne i procesowe dokonują ich rejestracji w jednostce Policji, w strukturach której funkcjonuje ta komórka.
3. Wprowadzanie do użytku służbowego na posterunku Policji innej dokumentacji, niż wymieniona w ust. 1, pozostawia się do decyzji kierownika jednostki Policji, o której mowa w ust. 2.
4. Dopuszcza się prowadzenie dokumentacji, o której mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, jako jednego dokumentu, z zachowaniem czytelności i kompletności informacji.
5. [3] Dopuszcza się dokumentowanie informacji wymienionych w ust. 1 bezpośrednio w policyjnych systemach informatycznych lub w innej formie elektronicznej, z zachowaniem czytelności i kompletności informacji.
[3] § 14 ust. 5 dodany przez § 1 pkt 3 wytycznych nr 2 Komendanta Głównego Policji z dnia 2 lutego 2012 r. zmieniających wytyczne w sprawie zasad organizacji i funkcjonowania posterunku Policji (Dz.U.KGP. poz. 5). Zmiana weszła w życie 2 lutego 2012 r.
Wersja obowiązująca od 2012-02-02
1. Kierownik posterunku Policji prowadzi:
1) rejestr spraw przydzielonych policjantowi posterunku Policji,
2) książkę służby w patrolach, obchodach i na posterunku;
3) książkę odpraw do służby;
4) grafik służby;
5) (uchylony);
6) ewidencję wyników pracy policjantów posterunku Policji;
7) zeszyt przyjęć interesantów w sprawach uwag i wniosków dotyczących pracy policjantów posterunku Policji.
2. Policjanci posterunku Policji prowadzący sprawy operacyjne i procesowe dokonują ich rejestracji w jednostce Policji, w strukturach której funkcjonuje ta komórka.
3. Wprowadzanie do użytku służbowego na posterunku Policji innej dokumentacji, niż wymieniona w ust. 1, pozostawia się do decyzji kierownika jednostki Policji, o której mowa w ust. 2.
4. Dopuszcza się prowadzenie dokumentacji, o której mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, jako jednego dokumentu, z zachowaniem czytelności i kompletności informacji.
5. [3] Dopuszcza się dokumentowanie informacji wymienionych w ust. 1 bezpośrednio w policyjnych systemach informatycznych lub w innej formie elektronicznej, z zachowaniem czytelności i kompletności informacji.
[3] § 14 ust. 5 dodany przez § 1 pkt 3 wytycznych nr 2 Komendanta Głównego Policji z dnia 2 lutego 2012 r. zmieniających wytyczne w sprawie zasad organizacji i funkcjonowania posterunku Policji (Dz.U.KGP. poz. 5). Zmiana weszła w życie 2 lutego 2012 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-10-18 do 2012-02-01
1. Kierownik posterunku Policji prowadzi:
1) rejestr spraw przydzielonych policjantowi posterunku Policji,
2) książkę służby w patrolach, obchodach i na posterunku;
3) książkę odpraw do służby;
4) grafik służby;
5) [5] (uchylony);
6) ewidencję wyników pracy policjantów posterunku Policji;
7) zeszyt przyjęć interesantów w sprawach uwag i wniosków dotyczących pracy policjantów posterunku Policji.
2. Policjanci posterunku Policji prowadzący sprawy operacyjne i procesowe dokonują ich rejestracji w jednostce Policji, w strukturach której funkcjonuje ta komórka.
3. Wprowadzanie do użytku służbowego na posterunku Policji innej dokumentacji, niż wymieniona w ust. 1, pozostawia się do decyzji kierownika jednostki Policji, o której mowa w ust. 2.
4. [6] Dopuszcza się prowadzenie dokumentacji, o której mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, jako jednego dokumentu, z zachowaniem czytelności i kompletności informacji.
[5] § 14 ust. 1 pkt 5 uchylony przez § 1 pkt 3 lit. a) wytycznych nr 6 Komendanta Głównego Policji z dnia 18 października 2007 r. zmieniających wytyczne w sprawie zasad organizacji i funkcjonowania posterunku Policji (Dz.U.KGP. Nr 19, poz. 146). Zmiana weszła w życie 18 października 2007 r.
[6] § 14 ust. 4 dodany przez § 1 pkt 3 lit. b) wytycznych nr 6 Komendanta Głównego Policji z dnia 18 października 2007 r. zmieniających wytyczne w sprawie zasad organizacji i funkcjonowania posterunku Policji (Dz.U.KGP. Nr 19, poz. 146). Zmiana weszła w życie 18 października 2007 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-09-04 do 2007-10-17
1. Kierownik posterunku Policji prowadzi:
1) rejestr spraw przydzielonych policjantowi posterunku Policji,
2) książkę służby w patrolach, obchodach i na posterunku;
3) książkę odpraw do służby;
4) grafik służby;
5) zeszyt rozliczeń policjantów posterunku Policji;
6) ewidencję wyników pracy policjantów posterunku Policji;
7) zeszyt przyjęć interesantów w sprawach uwag i wniosków dotyczących pracy policjantów posterunku Policji.
2. Policjanci posterunku Policji prowadzący sprawy operacyjne i procesowe dokonują ich rejestracji w jednostce Policji, w strukturach której funkcjonuje ta komórka.
3. Wprowadzanie do użytku służbowego na posterunku Policji innej dokumentacji, niż wymieniona w ust. 1, pozostawia się do decyzji kierownika jednostki Policji, o której mowa w ust. 2.