history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2006-01-01 do 2008-02-18

§ 3

1. Do ustalenia kosztu poniesionego na paliwo lotnicze przyjmuje się średni, w okresie co najmniej 6 miesięcy, koszt zakupu 1 litra paliwa oraz zużycie paliwa na 1 godzinę lotu według normy, odpowiednio dla typu śmigłowca:

1) śmigłowiec Bell-206 wyposażony w silnik typu Allison-250C 20J – 120 litrów,

2) śmigłowiec PZL-Kania wyposażony w 2 silniki typu Allison-250C 20B – 250 litrów,

3) śmigłowiec Mi-2 wyposażony w 2 silniki typu GTD-350 DW – 350 litrów,

4) śmigłowiec W-3 Sokół wyposażony w 2 silniki typu PZL-10W – 500 litrów,

5) śmigłowiec Mi-8 wyposażony w 2 silniki typu TW-2 117A – 850 litrów.

2. Wysokość kosztów, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 2 i 3, w przeliczeniu na 1 godzinę lotu określa załącznik do decyzji, koszty te ponoszone są centralnie ze środków budżetowych Komendy Głównej Policji.

3. [1] Wysokość kosztów, o których mowa w ust. 2, aktualizuje się corocznie, z dniem 1 stycznia.

[1] § 3 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 decyzji nr 710 Komendanta Głównego Policji z dnia 30 grudnia 2005 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalania stawek odpłatności za używanie statków powietrznych lotnictwa policyjnego do wykonywania zadań pozapolicyjnych (Dz.U.KGP. z 2006 r. Nr 1, poz. 7). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2006 r.

Wersja obowiązująca od 2006-01-01 do 2008-02-18

§ 3

1. Do ustalenia kosztu poniesionego na paliwo lotnicze przyjmuje się średni, w okresie co najmniej 6 miesięcy, koszt zakupu 1 litra paliwa oraz zużycie paliwa na 1 godzinę lotu według normy, odpowiednio dla typu śmigłowca:

1) śmigłowiec Bell-206 wyposażony w silnik typu Allison-250C 20J – 120 litrów,

2) śmigłowiec PZL-Kania wyposażony w 2 silniki typu Allison-250C 20B – 250 litrów,

3) śmigłowiec Mi-2 wyposażony w 2 silniki typu GTD-350 DW – 350 litrów,

4) śmigłowiec W-3 Sokół wyposażony w 2 silniki typu PZL-10W – 500 litrów,

5) śmigłowiec Mi-8 wyposażony w 2 silniki typu TW-2 117A – 850 litrów.

2. Wysokość kosztów, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 2 i 3, w przeliczeniu na 1 godzinę lotu określa załącznik do decyzji, koszty te ponoszone są centralnie ze środków budżetowych Komendy Głównej Policji.

3. [1] Wysokość kosztów, o których mowa w ust. 2, aktualizuje się corocznie, z dniem 1 stycznia.

[1] § 3 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 decyzji nr 710 Komendanta Głównego Policji z dnia 30 grudnia 2005 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalania stawek odpłatności za używanie statków powietrznych lotnictwa policyjnego do wykonywania zadań pozapolicyjnych (Dz.U.KGP. z 2006 r. Nr 1, poz. 7). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2006 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2003-07-03 do 2005-12-31

§ 3

1. Do ustalenia kosztu poniesionego na paliwo lotnicze przyjmuje się średni, w okresie co najmniej 6 miesięcy, koszt zakupu 1 litra paliwa oraz zużycie paliwa na 1 godzinę lotu według normy, odpowiednio dla typu śmigłowca:

1) śmigłowiec Bell-206 wyposażony w silnik typu Allison-250C 20J – 120 litrów,

2) śmigłowiec PZL-Kania wyposażony w 2 silniki typu Allison-250C 20B – 250 litrów,

3) śmigłowiec Mi-2 wyposażony w 2 silniki typu GTD-350 DW – 350 litrów,

4) śmigłowiec W-3 Sokół wyposażony w 2 silniki typu PZL-10W – 500 litrów,

5) śmigłowiec Mi-8 wyposażony w 2 silniki typu TW-2 117A – 850 litrów.

2. [1] Wysokość kosztów, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 2 i 3, w przeliczeniu na 1 godzinę lotu określa załącznik do decyzji, koszty te ponoszone są centralnie ze środków budżetowych Komendy Głównej Policji.

3. Wysokość kosztów, o których mowa w ust. 2, aktualizuje się corocznie, z dniem 1 maja.

[1] § 3 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 decyzji nr 160 Komendanta Głównego Policji z dnia 3 lipca 2003 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalania stawek odpłatności za używanie statków powietrznych lotnictwa policyjnego do wykonywania zadań pozapolicyjnych (Dz.U.KGP. Nr 12, poz. 66). Zmiana weszła w życie 3 lipca 2003 r. z mocą od 1 maja 2003 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2002-06-11 do 2003-07-02

§ 3

1. Do ustalenia kosztu poniesionego na paliwo lotnicze przyjmuje się średni, w okresie co najmniej 6 miesięcy, koszt zakupu 1 litra paliwa oraz zużycie paliwa na 1 godzinę lotu według normy, odpowiednio dla typu śmigłowca:

1) śmigłowiec Bell-206 wyposażony w silnik typu Allison-250C 20J – 120 litrów,

2) śmigłowiec PZL-Kania wyposażony w 2 silniki typu Allison-250C 20B – 250 litrów,

3) śmigłowiec Mi-2 wyposażony w 2 silniki typu GTD-350 DW – 350 litrów,

4) śmigłowiec W-3 Sokół wyposażony w 2 silniki typu PZL-10W – 500 litrów,

5) śmigłowiec Mi-8 wyposażony w 2 silniki typu TW-2 117A – 850 litrów.

2. Wysokość kosztów, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 2 i 3, w przeliczeniu na 1 godzinę lotu określa załącznik do decyzji, koszty te ponoszone są centralnie ze środków właściwego dysponenta środków budżetowych Komendy Głównej Policji.

3. Wysokość kosztów, o których mowa w ust. 2, aktualizuje się corocznie, z dniem 1 maja.